Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 90 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2011-05-23 17:41:43 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2010-08-07 12:55:19
Posty: 132
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Blackberry
Obecne moto: FZ6-S
Lexx napisał(a):
Widzę, że jest wątek to nie będę powielał i odgrzebię.
Zapytanie mam takie=przed czym te crash pady chronią konkretnie? .....
<ciach>
.. Czy np przed porysowaniem tej pokrywy crashpad ochroni?

Mnie crashpad (CSP - polska produkcja) bez problemu uratował pokrywe przy nawrotce pod garażem. Dokładnie mam taki jak ten http://allegro.pl/crash-pady-yamaha-fz6-fazer-04-2010-r-csp-i1613807282.html. Uszkodzenia miałem kosmetyczne (lekko zgięta dźwignia biegów, otarcie plastiku lusterka). Dla mnie było najważniejsze że czacha i bak nie ucierpiały więc chwała CSP za to.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-05-23 17:41:43 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2011-05-23 18:15:56 
Niemowlak

Dołączył(a): 2011-04-13 23:59:48
Posty: 24
Płeć: Mężczyzna
spamm napisał(a):
Mnie crashpad (CSP - polska produkcja) bez problemu uratował pokrywe przy nawrotce pod garażem. Dokładnie mam taki jak ten http://allegro.pl/crash-pady-yamaha-fz6-fazer-04-2010-r-csp-i1613807282.html. Uszkodzenia miałem kosmetyczne (lekko zgięta dźwignia biegów, otarcie plastiku lusterka). Dla mnie było najważniejsze że czacha i bak nie ucierpiały więc chwała CSP za to.


U mnie na szczęście uszkodzeń plastików i baku też nie było ale to chyba tylko dlatego, że moto nie kipnął się na bok całym ciężarem tylko go tam coś podtrzymałem. Ale na drugi raz chciałbym zapobiec podobnym stresom i teraz już się zawczasu zaopatrzę. Z tego co widzę to montaż polega tylko na odkręceniu jedne śruby po każdej stronie?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-05-23 18:22:19 
Legenda forum

Dołączył(a): 2008-04-10 22:54:31
Posty: 4037
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Czarny
Obecne moto: YZF 600R
Chcesz lepiej zabezpieczyc moto zainwestuj w gmole, crashpad minimalizuje straty przy mniejszych szlifach i paciakach ale ich nie wyeliminuje.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-05-23 18:37:45 
Niemowlak

Dołączył(a): 2011-04-13 23:59:48
Posty: 24
Płeć: Mężczyzna
Nemmo napisał(a):
Chcesz lepiej zabezpieczyc moto zainwestuj w gmole, crashpad minimalizuje straty przy mniejszych szlifach i paciakach ale ich nie wyeliminuje.


W zasadzie niegłupia myśl. Sądziłem wcześniej, że oszpecają motonga, ale teraz obejrzałem sobie na szybko parę fotek i te rury całkiem dyskretnie się komponują z całością.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-06-16 21:55:02 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2010-09-04 09:03:49
Posty: 148
Lokalizacja: Lewin Brzeski/Opole
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S2 2007
Lexx napisał(a):
W zasadzie niegłupia myśl. Sądziłem wcześniej, że oszpecają motonga, ale teraz obejrzałem sobie na szybko parę fotek i te rury całkiem dyskretnie się komponują z całością.

No i do gmolów możesz sobie dołożyć spacerówki :
http://allegro.pl/podnozki-oring-na-gmo ... 36741.html
I wtedy jedziesz wyluzowany jak na chopperku :D
Ale ja dzisiaj do swojego moto założyłem crash pady CSP i powiem że jak za taką kas to wyglądają fajnie i mam nadzieję że nie będę musiał się przekonywać o ich jakości :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-06-16 22:13:38 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2010-01-04 22:30:28
Posty: 190
Lokalizacja: Bielsko-Biala, Wrocław
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 696191335
Obecne moto: FZ6 Fazer 04
rafiros napisał(a):
Lexx napisał(a):
W zasadzie niegłupia myśl. Sądziłem wcześniej, że oszpecają motonga, ale teraz obejrzałem sobie na szybko parę fotek i te rury całkiem dyskretnie się komponują z całością.

No i do gmolów możesz sobie dołożyć spacerówki :
http://allegro.pl/podnozki-oring-na-gmo ... 36741.html
I wtedy jedziesz wyluzowany jak na chopperku :D
Ale ja dzisiaj do swojego moto założyłem crash pady CSP i powiem że jak za taką kas to wyglądają fajnie i mam nadzieję że nie będę musiał się przekonywać o ich jakości :D


zapodaj fotke jak masz


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-06-17 07:38:27 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2010-09-04 09:03:49
Posty: 148
Lokalizacja: Lewin Brzeski/Opole
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S2 2007
seba.kwiat napisał(a):
zapodaj fotke jak masz


[ img ]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-03-27 09:49:59 
Niemowlak

Dołączył(a): 2011-07-04 10:16:33
Posty: 18
Lokalizacja: Jelenia Góra
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6N 05
Witam co sądzicie o crash padach firmy z tego linku

http://allegro.pl/crash-pad-yamaha-fz6- ... 63339.html

wiem że spora ilość ludzi chwali klamki i jakość wykonania z tej firmy ... co sądzicie ?

do tego trzeba przyznać że wyglądają ciekawie ( przynajmniej na zdjęciu )


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-03-27 10:06:55 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2011-09-05 16:57:28
Posty: 908
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S2 GT 2008
Pat napisał(a):
Witam co sądzicie o crash padach firmy z tego linku

http://allegro.pl/crash-pad-yamaha-fz6- ... 63339.html

wiem że spora ilość ludzi chwali klamki i jakość wykonania z tej firmy ... co sądzicie ?

do tego trzeba przyznać że wyglądają ciekawie ( przynajmniej na zdjęciu )



ktoś już pisał że nie poleca bo są krótkie :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-03-27 13:55:58 
Niemowlak

Dołączył(a): 2011-07-04 10:16:33
Posty: 18
Lokalizacja: Jelenia Góra
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6N 05
owszem tylko chyba duddits miał przygodę i crash pady okazały się za długie ;/ narobiły jakieś szkody, bo po prostu się wygięły przy upadku! masakra jakaś


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-03-27 14:17:30 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2009-08-01 11:12:24
Posty: 321
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: S1000XR
Ja swoje crashe kupowałem od użytkownika tego forum: lasooch. Człowiek chyba już tu się nie udziela, ale można znaleźć jego posty.
On sam je robił według własnego projektu - można pomyśleć, że rzeźba, ale materiały były dobrane pod względem twardości i elastyczności prawidłowo.
Najważniejsza skucha to ich długość. Są po prostu za długie, za bardzo wystające. Koncept był taki, żeby przy ew. szlifie uchronić wszystkie wystające elementy.
I to faktycznie zadziałało :) Problem w tym, że crash wyginając się wyłamał mocowanie ramy:
[ img ]
A ramy w Fazerach w tych miejscach są szczególnie narażone na napięcia skręcające i poprzeczne.
Goście z ASO jak zobaczyli w serwisie te crash-pady to kręcili głowami i mówili, że to źle się skończy, no ale ja oczywiście wiedziałem swoje ... :)

Także polecam przemyśleć dobrze ten zakup.
Crashe nie mogą być za długie (już lepiej niech będą za krótkie, ich zadaniem nie jest ochrona wszystkich elementów, a tylko dekli i ramy).

To nie jest obowiązkowy element wyposażenia jak to niektórzy pisali.
Już chyba lepiej w gmole zainwestować choć wizualnie nie zawsze będzie to korespondowało z wyglądem maszyny :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-03-27 14:55:29 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2010-09-17 15:26:48
Posty: 145
Lokalizacja: Lubin
Płeć: Mężczyzna
Telefon: E52
Obecne moto: FZ6 N 06 BLACK
duddits jak zakończyła się przygoda z FZ6 ? widzę że na model wyżej wskoczyłeś i poza tematem jak chłodzenie w Twoim FZ8?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-03-27 15:01:40 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2011-03-10 22:24:07
Posty: 411
Lokalizacja: DKL- dolnoslaskie krolestwo lądek
Płeć: Mężczyzna
Telefon: E52 :P
Obecne moto: Fz6 S
i właśnie dlatego swoje odkręciłem i nie chce już słyszeć o tym, przynajmniej teraz bardziej uważam żeby nic się nie stało, a tak, crashe dawały złudne poczucie "bezpieczeństwa"


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-03-27 15:34:52 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2009-08-01 11:12:24
Posty: 321
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: S1000XR
Adam16-88 napisał(a):
duddits jak zakończyła się przygoda z FZ6 ? widzę że na model wyżej wskoczyłeś i poza tematem jak chłodzenie w Twoim FZ8?

Dobrze się skończyła, bo nikomu nic się nie stało ... :)
A sprzęt? Poszedł do likwidacji, właśnie przez tę uszkodzoną ramę. "Wrak" sobie zostawiłem i sprzedałem potem na allegro, pewnie ktoś odpicował na nówkę, jeżdżoną przez babcię w niedzielę ;)
Oczywiście VIN podawałem wszędzie, ale potem już nie sprawdzałem czy ktoś to wystawiał.

Co do chłodzenia to nie bardzo rozumiem ... ? Działa jak trzeba, jak za gorąco to wiatrak robi swoje i tyle :)

Koniec offtopa :)


Ostatnio edytowano 2012-03-27 15:35:47 przez duddits, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-03-27 15:35:37 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2011-11-03 14:41:16
Posty: 261
Lokalizacja: Poznań
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha MT 09
Właściwie dobrany crash pads powinien podczas delikatnego ślizgu stracić ścierać "łepek" a podczas mocniejszej gleby powinien go stracić. Jeśli jest źle dobrany materiał (śruba mocująca lub tuleja zależy od konstrukcji) dzieją się nieodwracalne szkody w postaci pogiętej ramy. Warto zainwestować w markowy produkt :|


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 90 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org