Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2012-03-06 23:08:17 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2011-09-28 09:12:05
Posty: 1460
Lokalizacja: Kraków,Skawina i inne Wioski :)
Płeć: Mężczyzna
Telefon: zaufania....
Obecne moto: odjechalo w swiat
Cytuj:
Wydajność poszczególnych układów.

Według naszej wiedzy nie zostały przeprowadzone miarodajne testy wydajności poszczególnych typów układów. Doświadczenie mówi nam jednak, że jeżeli są jakieś różnice pomiędzy układami typu S, F i O to są niewyczuwalne dla przeciętnego motocyklisty. Układ typu F jest z pewnością najłatwiej odpowietrzyć. W układzie typu S niechciane pęcherzyki powietrza mogą zbierać się w trójniku. Nie mieliśmy nigdy trudności z odpowietrzeniem układu typu O, choć znane są opinie o trudności z pozbyciem się powietrza z przewodu biegnącego nad błotnikiem.

Podsumowując, typ poprowadzenia przewodów pozostaje bez wpływu na efektywność działania układu hamulcowego. Ma wpływ na łatwość odpowietrzania, wygląd oraz cenę (mniej przewodów = niższa cena).


I zybyzy pięknie pomógł nam zakończyć fizyczno-techniczne gdybania :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-03-06 23:08:17 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2012-03-06 23:14:26 
Legenda forum

Dołączył(a): 2010-11-08 15:23:23
Posty: 2332
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Note 10+
Obecne moto: KTM 1290 SAS
No ja znalazłem fajną ofertę, ale przewody są jedynie w długości 95cm...i teraz myślę, czy dłuższy przewód nie będzie mi w czymś przeszkadzał, haczył o coś albo nie działał tak jak powinien? ;/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-03-07 10:58:43 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2011-06-24 17:57:26
Posty: 1483
Lokalizacja: kujawsko - pomorskie
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: BMW GS 1200
a mówili, że F najtrudniej odpowietrzyć:) Czyli prawda, różnicy zbytnio nie odczujemy :) chyba, że w kieszeni :) Miło podyskutować :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-03-07 15:43:48 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2011-09-01 23:16:09
Posty: 58
Lokalizacja: Krosno/Kraków
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600 03
Może podsumowując: ktoś kto potrafi odpowietrzyć układ, poradzi sobie z każdym z tych trzech: F, S, O (brak tutaj kryptoreklamy marki FSO :D ) zatem wybieramy już pod względem estetyki i kosztów.

Jeżeli komuś nie podoba się dodatkowy przewód nad błotnikiem - odpada układ O.

Pozostają nam 2 typy: S i F (odpowiednio 3 i 2 przewody). Jeżeli ktoś ceni sobie estetykę, wybierze droższy układ S (3 przewody, 5 śrub - w tym jedna podwójna), bo od pompy będzie odchodził tylko jeden przewód. Można wykorzystać stare śruby, chociaż jeżeli już dbamy o estetykę to nowe są ładniejsze ;) Jeżeli ktoś woli po prostu zaoszczędzić (a według mnie 2 przewody wychodzące od pompy wcale nie są brzydkie) kupi układ F (2 przewody prosto do zacisków, 3 śruby - w tym jedna podwójna). Różnica w cenie poszczególnych dwóch układów to 50-100zł, które według mnie esteta lepiej może zainwestować w białe klosze kierunkowskazów.

Wybór każdy podejmie sam, sam chciałem układ S, mam F i nie żałuję - zasadniczo żadna różnica, bo i jedne i drugie przewody są dobre. Kwestia tylko tego czy chcemy mieć tak jak w oryginale czy po swojemu ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-03-13 17:44:06 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2010-05-31 11:38:02
Posty: 699
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600 CBF 1000A
u mnie temat oplotu zakończony, dziś przyszedł i jestem mega zadowolony z jakości wykonania i akcesoriów które dostałem w cenie.

zamówiłem oplot na przód (wersja fabryczna czyli 3 przewody) i na tył. skorzystałem z oferty tej firmy --> http://allegro.pl/przewod-hamulcowy-w-stalowym-oplocie-lml-600-mm-i2160809692.html

wybrałem ją ze względu na jakość wykonania, wspomniane wyżej "linteki" na pierwszy rzut oka wyglądały spoko, cena też dobra ale jakość wykonania gorsza co widać na foto loro a poza tym nie ma dostępu końcówek w kolorze.

za całość zapłaciłem 355zł z przesyłką. w skład zestawu wchodzą: 4 przewody, 8 końcówek, 7 śrub, 16 podkładek.

tak to wygląda na "sucho"

https://picasaweb.google.com/111706226651531294416/019?authkey=Gv1sRgCI-Rjvvx9s_ZtwE


Ostatnio edytowano 2012-03-16 18:22:13 przez geguś, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-03-16 18:03:38 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2010-05-31 11:38:02
Posty: 699
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600 CBF 1000A
oplot założony ale jeszcze nie testowałem jak działa bo moto rozebrane.

wygląda to tak https://picasaweb.google.com/111706226651531294416/021?authkey=Gv1sRgCO7gwPvB7e_TnQE

jest dobrze, choć monter podejrzewał że puszczają skręcane końcówki z oplotem, ale okazało się że to nadmiar płynu i od 3-4 godzin nie zauważyłem żadnego "spocenia", wszystko suche.

a przy okazji zamontowałem sobie przełączniki od modelu 2000 żeby mieć światła awaryjne


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-03-17 10:31:43 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2011-06-24 17:57:26
Posty: 1483
Lokalizacja: kujawsko - pomorskie
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: BMW GS 1200
pół motoru rozebrane żeby oplot założyć, no wiesz Ty co :) Fajne kabelki, fajne :) Też już założyłem przewody i zdjęcia będą, wkrótce. Pewnie jutro na zlocie powstaną.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-03-18 00:39:27 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2011-09-01 23:16:09
Posty: 58
Lokalizacja: Krosno/Kraków
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600 03
Zrobię mały offtop ;)

Geguś, nie topisz sobie butów na tym wydechu? Ja bym chyba już miał stopione obie pary :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-03-18 01:16:28 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-08-26 04:04:34
Posty: 690
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YZF 600R
SzymonNowicki napisał(a):
pół motoru rozebrane żeby oplot założyć, no wiesz Ty co :) Fajne kabelki, fajne :) Też już założyłem przewody i zdjęcia będą, wkrótce. Pewnie jutro na zlocie powstaną.


To nie specjalnie dla oplotu, to dla zimowego bardzo dokładnego wyczyszczenia moto, u Gegusia wszystko musi być na tip top :mrgreen: :wink: Więc jakby kiedyś moto sprzedawał, to mogę polecić :wink: :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-03-18 12:03:40 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2010-05-31 11:38:02
Posty: 699
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600 CBF 1000A
SzymonNowicki
chętnie rozbiorę Twoją Yamaszkę 8) :lol:

loro
wydech po użyciu jest jedynie lekko ciepły w porównaniu do serii na której można było jajka sadzić :P

Yaco
oj nie moto prędko nie sprzedam, za bardzo je lubię :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org