Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2018-04-10 15:24:08 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2014-12-18 22:28:32
Posty: 496
Płeć: Mężczyzna
A ja polece Bridgestone bt 016 pro, mam nowy komplet w tym sezonie 1000 km i świetnie mi się na nich jezdzi, tyl kosztowal 305 zl i przod 280 zl czyli 585 za komplet. Mialem pilot roady i co z tego ze opona przejedzie 30 tys. Km jak po 12 zrobila sie kwadratowa?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-04-10 15:24:08 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714

PostNapisane: 2018-04-10 15:31:50 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2016-09-30 10:06:24
Posty: 188
Lokalizacja: WS
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 Fazer
ahamay napisał(a):
Mialem pilot roady i co z tego ze opona przejedzie 30 tys. Km jak po 12 zrobila sie kwadratowa?

to opinia PR4? Ja mam PR2 przez ponad 13kkm i póki co trzymają formę a przecież jestem mistrzem prostej, w stosunku do przebiegu bardzo mało winklowania, tyle co nic.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-04-10 17:08:20 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2012-01-29 15:38:22
Posty: 1298
Lokalizacja: Szprotawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 697 226 949
Obecne moto: fzs 600 fazer 2000r
O PR słyszałem i teraz czytałem że się ząbkuja. Kurde zależy mi na dobrej oponie i niby są dobre ale jak z tym zabkowaniem. Cena też nie mala. Np baltax to 200 zł taniej tylko czy to się nie przekłada na jazdę?

Wysłane z mojego LG-D722 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-04-10 18:37:59 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2014-08-17 12:43:43
Posty: 1156
Lokalizacja: Przemyśl
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Tracer 900 GT 2019
Cytuj:
Mialem pilot roady i co z tego ze opona przejedzie 30 tys. Km jak po 12 zrobila sie kwadratowa?
Masz na myśli profil opony zrobił się płaski od dołu czy to, że wysokość opony pomiędzy rowkami jest różna?
Jeśli to drugie to potwierdzam, że Micheliny zużywają się w ten sposób (zjeździłem komplet Pilot Power 3 i Pilot Road 4 GT) ale szczerze mówiąc - jaką Ci to robi różnicę? Właśnie dojeżdżam tylną PR4 GT przy przebiegu 30 000km i pomimo tego, że widać trochę nierównomierne zużycie na rowkach to kompletnie nie czuję tego podczas jazdy i mi to nie przeszkadza. Opona trzyma się świetnie, dużo ze mną przejechała i spokojnej i czasem bardziej agresywnej jazdy i raczej jest ją za co chwalić. Teraz tylko rozważam zakup PR4 GT czy PR5 i chyba spróbuję ten nowszy model bo jest niewiele droższy a ponoć lepszy. Jeśli się nie jeździ na tor to w warunkach drogowych do 600ccm jest to bardzo dobry wybór.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-04-10 20:47:27 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2014-12-18 22:28:32
Posty: 496
Płeć: Mężczyzna
Ratchet napisał(a):
to opinia PR4? Ja mam PR2 przez ponad 13kkm i póki co trzymają formę a przecież jestem mistrzem prostej, w stosunku do przebiegu bardzo mało winklowania, tyle co nic.

Chodzi o Pilot Road 2

Założona nowa miała 5,6 mm do ogranicznika
Po 10 tys. km miała 4,2
Czyli 1,4 mm / 10 000 km szacując cała opona wystarczyłaby na 30 - 40 tys. km.

blue7 napisał(a):
Masz na myśli profil opony zrobił się płaski od dołu czy to, że wysokość opony pomiędzy rowkami jest różna?

Mam na myśli płaski profil opony na środku, który było już widać wyraźnie po przebiegu 12 tys. km. Ściągnąłem ją po 14 tys. km.

Kolega ma Pilot Road 3. Porównując do 2 to będzie następująca różnica:
1. PR3 z przodu nie lubi mocnego heblowania co objawia się ząbkowaniem
2. PR3 z tyłu nie lubi mocnego dawania w palnik bo też ząbkuje
3. mniejsze przebiegi od PR2

To jest moja opinia po tym co widzę, na PR3 jeździłem ale nie użytkowałem, że tak to określę.

Powiem tak - każda opona jest dobra. Pytanie tylko do czego.
Kiedyś chciałem jeździć daleko i długo dlatego założyłem PR2. Okazało się, że nie bardzo jeżdżę daleko ani długo więc nie wykorzystywałem wszystkich zalet tych bardzo dobrych opon.

Teraz wolę opony bardziej sportowe, na których jeździ mi się lepiej bo lepiej odpowiadają moim potrzebom.

Ale gdybym robił duże przebiegi w trasach to na prawdę, nawet chwili bym się nie zastanawiał tylko zakładał Pilot Road, najlepiej w wersji 2 bo to świetna opona, niestety w rozmiarze 110/60/17 już nie jest produkowana, a szkoda. Niestety do zimowego bieżnika trójki i czwórki nie jestem przekonany.

PS. bieżnik BT 016 Pro jako nowy ma 4,3 mm wysokości do ogranicznika, a więc 1,3 mm mniej od Pilot Road :) czyli już na starcie 10 tys. przebiegu mniej, a z racji bardziej sportowej charakterystyki spodziewam się przebiegu na poziomie 12-14 tys. km. Mowa o tylnej, przednia ma tak samo czyli 2,7 mm.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-04-10 22:08:18 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2017-02-23 13:22:05
Posty: 97
Lokalizacja: Inowrocław
Płeć: Mężczyzna
Telefon: play
Obecne moto: FZ6 S2
Od tygodnia mam założone PR 5 120-przód i 180- tył( FazerS2 ). Po 400 km mogę wam powiedzieć, że odczuwalnie inna jazda w stosunku do starych, które były właśnie już trochę kwadratowe. O ile pierwsze odczucie jazdy na wprost jakby trochę niespokojnie-może gumki się jeszcze nie starły. W zakrętach zdecydowana różnica, motocykl jakby sam się składał i jeszcze pogłębiał zakręt. Bok tej opony ma bardziej miękką mieszankę gumy co wyraźnie czujesz na winklach, że klei. W związku z tym myślę, że będą się nadawać również do bardziej sportowej jazdy. Niestety trudno mi się odnieść do poprzednich modeli PR, bo na nich nich nie jeździliśmy. Obydwaj z synem mieliśmy takie same odczucia po przejażdżkach. Jeśli chodzi o trwałość to specjalnie nie dociekam. Jak się zużyją to i tak trzeba kupić nowe.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org