Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 371 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 25  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Kufry i inne
PostNapisane: 2011-10-31 14:06:40 
Niemowlak

Dołączył(a): 2011-06-19 18:12:52
Posty: 36
Lokalizacja: Jaworzno
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fazer FZ6S 2004
Idzie zima i czas coś pomyśleć o doposażeniu swojego motocykla przed nowym sezonem. Jeżdżę obecnie Fazerem FZS z 2004 roku. I takie oto moje pytanie jakie macie kuferki u siebie. Rozglądam się za Givi ale nie pomijam Kappy. Chodzi mi o jakiś z większych kuferków coby był na dłuższe wypady, i moje pytanie które modele posiadacie u siebie i czy nie wyglądają na zbyt duże w stosunku do motocykla. Sam rozglądam się za czymś coby miało powyżej 40 litrów. Możecie się podzielić swoimi doświadczeniami lub też zdjęciami jeśli ktoś posiada?? Z góry dziękuję za pomocne rady.

Druga sprawa chodzą za mną podgrzewane manetki. Ma ktoś coś takiego na wyposażeniu, jakie pasują do mojego modelu (powiem szczerze nie zmierzyłem średnicy kierownicy a do garażu mam ciut drogi)??

czemu dublujesz posty?? i gdzie powitalnia???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kufry i inne
PostNapisane: 2011-10-31 14:06:40 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2011-10-31 15:28:36 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2010-09-27 10:32:49
Posty: 727
Lokalizacja: Łódź
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Czarna
kappa x48-nie przeszkadza mi.
manetki - jest aktualny temat.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-10-31 20:59:24 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2011-09-05 16:57:28
Posty: 908
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S2 GT 2008
Grzane manetki, aktualny temat: http://fazer.motocykl.org/viewtopic.php?f=20&t=8297

Co do kufrów, też proszę o jakieś porady + stelaże.

PS. i moje głupie pytanie: Czy w 2004roku były FZS? Przecież od 2004 roku były FZ6.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-10-31 22:17:30 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2010-05-31 11:38:02
Posty: 699
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600 CBF 1000A
centralny mam givi e55, czyli najwiekszy jaki jest w ofercie, jest baaardzo pojemny, jestem zadowolony a gabaryty mi nie przeszkadaja, jezdze z kufrem non stop nawet na pusto. niestety cena jest wysoka i nie idzie w parze z jakoscia jak np zawiasy w ktorych sie luzuja sie srubki wiec pokrywa czesto zamyka sie sama przy otorzonym kufrze albo leci na glowe na najmniej odpowiednim momencie ;/ ale mimo wszystko polecam

fotki z zestawem--> https://picasaweb.google.com/1117062266 ... -7Vl8nM2wE

https://lh5.googleusercontent.com/-g2rO ... C_1520.JPG https://lh6.googleusercontent.com/-86bk ... C_1539.JPG

kufry boczne mam shad sh 43, tez jestem bardzo zadowolony, nie odbiegaja w jakosci od givi, funkcjonalne, dobrze wykonane, takze polecam.

grzene manetki jest temat ale bierz takie gdzie podgrzewanie jest procentowe. a nie pozycja off/start/on


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-11-01 20:10:32 
Niemowlak

Dołączył(a): 2011-04-20 15:08:44
Posty: 49
Lokalizacja: Radzymin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha FZ6 Fazer S2
Ja mam centralny GIVI E45NJ (plus dodatkowe odblaski) zamontowany na stelażu zrobionym na zamówienie (stelaż pod centralny i oba boczne, mocowania na Monokey). Stelaż zamawiałem tutaj http://motostel.pl/ (namiar też znalazłem w którymś poście na forum) i muszę powiedzieć, że naprawdę solidny. Do 160 km/h trzyma wszystko cacy (szybciej z kufrem nie jechałem), choć trochę boczny wiatr bardziej daje się we znaki, ale to akurat normalka w tej sytuacji. Kufer niby spory, ale spokojnie mieszczę się między samochodami - akurat taka szerokość jak ja plus łokcie. Bocznych kufrów jeszcze nie mam, ale myślę o GIVI E21 na przyszły sezon.
PS. Na fotce profilowej jeszcze poprzedni zestaw.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-11-01 20:52:22 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2009-08-16 19:46:14
Posty: 487
Lokalizacja: Wwa/B-stok
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: TnT
Cytuj:
niestety cena jest wysoka i nie idzie w parze z jakoscia jak np zawiasy w ktorych sie luzuja sie srubki wiec pokrywa czesto zamyka sie sama przy otorzonym kufrze albo leci na glowe na najmniej odpowiednim momencie ;/ ale mimo wszystko polecam


Potwierdzam jakość zawiasów i jak kto ma stopa, to kompilacja włoszczyzny z chińszczyzną.

Geguś... śrubki na klej, zawiasy można podciąć tak żeby same siebie blokowały i nic nie spada.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-11-01 22:02:53 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2010-05-31 11:38:02
Posty: 699
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600 CBF 1000A
Żuku napisał(a):
kompilacja włoszczyzny z chińszczyzną.

Geguś... śrubki na klej, zawiasy można podciąć tak żeby same siebie blokowały i nic nie spada.

te swaitelka to mnie wkurzaja za kazdym razem, juz nie jedna osoba na swiatlach mi zwracala uwage ze choinka mi sie robi i nie wiadomo czy to stop czy pozycja (podlaczone mam pod pozycje ale przerywa i czasem swieci salbo czasem intensywnie)

a z klejem dobry patent, nie wpadlem na to, dzieki ! zawaisy juz podcianalem tak zeby kat otwarcai byl wiekszy ale nie pomoglo, planuje zima wstawic silownik, jakis taki maly


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-11-02 11:21:13 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2009-12-08 09:33:58
Posty: 446
Lokalizacja: Gdynia
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600 2002
Nie wiem, jak w Waszych kufrach, ale jest przecież prosty sposób na to, żeby kufer się nie zamykał.
Trzeba płytę zamontować lekko skośnie. Tak, żeby kufer w pozycji otwartej był lekko pochylony do tyłu. Przy okazji zyska lepszą aerodynamikę.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-11-02 23:35:59 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2009-08-16 19:46:14
Posty: 487
Lokalizacja: Wwa/B-stok
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: TnT
Jak się ma taką możliwość to można. W płytach FZ6,1 nie ma takiej opcji.
Zawiasy można podciąć do momentu wyprostowania, wtedy się nie zamkną.
Tylko ciekawe ile wytrzymają :).
Ciekawi mnie jak to jest rozwiązane w Kappach.

Poza tym mankamentem, e55 daje rade.

Co do dyskoteki to ja postanowiłem zrobić to po swojemu.
Ręcznie trzeba odpinać i zapinać ale najważniejsze, że nikt nie leci za mną i nie drze się, że mi coś miga :)
Załącznik:
kf1.jpg [34.97 KiB]
Pobrane 1985 razy

Załącznik:
kf2.jpg [46.79 KiB]
Pobrane 1989 razy


Oczywiście z gniazda RCA do diod bezpośrednio kablem.
Fabryczne rozwiązanie, po prostu nie ma prawa działać.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-11-03 00:41:55 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2010-05-31 11:38:02
Posty: 699
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600 CBF 1000A
tak w srodku miedzy spodem kufra a pokrywa juz dawno przerobilem na kabel bo te styki to nieporozumienie ale to co pokazales to ciekawe roziwazanie.
jak to sie odpina ? patrzac na ta mini fotke wygalda to jakby czarne miedzy zlotym bylo magnesem i trzymalo obie czesci a jak jest w rzeczywistosci ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-11-03 10:49:31 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2009-08-16 19:46:14
Posty: 487
Lokalizacja: Wwa/B-stok
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: TnT
W gniazdo RCA (ta minifotka) wtykasz wtyk... zwany potocznie czinczem :)
Tylko trzeba założyć coś porządniejszego niż chińszczyna za 70gr.
Po prau tyś km działa i nigdy się samo nie wypięło.

Wtyk taki np [ img ]
Rozwiązanie trochę toporne, ale już miałem dosyć wqr na to.


Ostatnio edytowano 2011-11-03 11:25:40 przez Żuku, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-11-03 11:20:07 
Niemowlak

Dołączył(a): 2011-08-19 22:34:29
Posty: 32
Lokalizacja: Kraków\Chrzanów
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 535125155
Obecne moto: FZS 1000 2003 r
Ja posiadam kufer Kappa K53N jest bardzo pojemny i według mnie ładniejszy niż Givi - bardziej mi kolorystyka odpowiada:https://picasaweb.google.com/lh/photo/9dud9gopcN7ZXtZabCYHiw
Jestem z niego bardzo zadowolony. Po 2 sezonach latania z dużym obciążeniem i lekkim szlifie kufer nadal jest sprawny, szczelny, itd.
Jeżeli chodzi o gabaryty kolega ma taki sam w Bandicie 600 i jakoś wielkość nie przeraża.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-11-03 20:27:19 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2010-05-31 11:38:02
Posty: 699
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600 CBF 1000A
Żuku
teraz zatrybilem :P palnuje zima dolozyc sobie kierunki i podswietlenie wewnetrzne bo mi ciemno wieczorami wiec taki wtyk nie zda egzaminu, zrobie cos takiego - [ img ]

pytanie tylko jak zrobic by pozycja i stop byly jako jednosc ? cos na wzor dwuzarnikowej zarowki jak w samocohdach ?? da sie kupic takie diody ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-11-03 21:11:40 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2009-08-16 19:46:14
Posty: 487
Lokalizacja: Wwa/B-stok
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: TnT
Jak zdążysz przed B.Narodzeniem, to będziesz mógł go zarzucić na czubek choinki :twisted: ;)

Patrz coby ci się ta misterna chińska folia z diodami nie rozsypała ;)
Te diody które są, to kiepsko świecą. Trzeba by cały element z diodami od nowa zrobić.
Podejrzewam, że w samochodach dwu funkcyjność diody jest rozwiązana przez sterowanie dostarczanej mocy.

Karbiker
co do kappy to wyglada, ze zawiasy inaczej rozwiązali. Blokuje się górna część, czy spada?
tu widać, ze jest jakoś inaczej niż w givie http://www.motobagaz.pl/allegro/kappa_k53N_5.jpg


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-11-03 21:21:16 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2010-05-31 11:38:02
Posty: 699
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600 CBF 1000A
to sie bede sprezal :mrgreen:

a ta kappa to wg mnie odpowiednik givi e 52 a tam nie ma zawaisow tylko sa takie gowniane [ img ] paski i leci na leb szybciej niz w e55


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 371 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 25  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot]


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org