Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 51 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2020-03-26 00:43:50 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2017-02-23 13:22:05
Posty: 72
Lokalizacja: Inowrocław
Płeć: Mężczyzna
Telefon: play
Obecne moto: FZ6 S2
Cześć.
Mam podobnie jak Ty, też się kiedyś zafiksowałem na Fazera jako moje pierwsze "dorosłe"moto. I dziś po 3 latach powiem, że ani trochę nie żałuję zakupu. Nie od razu rozpoznawałem różnicę S1 i S2, ale z czasem łatwo je rozróżnić. Pooglądaj sobie i porównaj na zdjęciach. Powiem krótko, kup sobie FZ6 S2 Fazer(z owiewkami) i najlepiej z ABS. One są produkowane od 2007r. Co do mocy, 98 koni to bardzo dużo ale myśląc i przewidując dasz radę stopniowo, powoli ogarniać maszynę. Dla mnie fajne jest to, że możliwości motocykla są jeszcze dużo większe niż moje umiejętności, tzn. żebyś dobrze mnie zrozumiał, że nie mam przekonania, że mi się znudził bo wycisnąłem z niego już wszystko. Odgłos odkurzacza łatwo można zlikwidować u Edka za rozsądną kasę,ja tak zrobiłem, lub jeździć cicho jak ktoś woli. Kupuj- "będziesz pan zadowolony".


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-03-26 00:43:50 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2020-03-26 08:46:25 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 2241
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Telefon: my0 k1z 10m
Obecne moto: Yamasaki 1100 fz6er5
DonMateo napisał(a):
Jak to wygląda z serwisem? Ile kosztuje taka wizyta? Ile trwa? Co tam sprawdzają czego ja bym nie mógł?


Szukałem (chwilowo przestałem żeby jedfnak zostawić oszczędnosci ale jak sytuacja się uspokoji to wracam do poszukiwania) MT07 dla żonki. Więc tak - sprawdzenie w ASO yamahy wyceniaja na 320zł, szacuja to na 1,5-2h
mój mechanik robiłm taki przegląd 40min i kasował za to około 2 stówek, ale to info z przed 3 lat jak kumplowi fz6 kipowaliśmy


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-03-26 15:40:07 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2016-03-01 21:03:14
Posty: 778
Lokalizacja: Warka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Tiger 1050
Bier Fz1, na trójce przy 120 spokojnie idzie na koło :)
mimo że nie chciałem


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-03-26 15:43:37 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2016-05-23 07:52:53
Posty: 304
Lokalizacja: Kraków
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fazer S2
Sprawdź jeszcze historie w cepik i dokumenty sprzedażowe. Kartę pojazdu czy jest.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-03-27 15:51:32 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2020-03-20 20:16:53
Posty: 13
Płeć: Mężczyzna
@Simfan
Dzięki za odpowiedź. Tak właśnie zrobię. Przemyślałem sprawę i zdecyduje się właśnie na wersję S2 z ABSem.

W 2007 była zmiana, ale czy każdy z 2007 to S2, czy były jeszcze S1 w tym roczniku?

@misiakw
Uuu drogo. Będę musiał dobrze się zastanowić, który egzemplarz wysłać na taki przegląd.

@avalar
Ah tak, papiery to podstawa, wiadomo :)

Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-03-27 16:20:14 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2016-05-23 07:52:53
Posty: 304
Lokalizacja: Kraków
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fazer S2
No właśnie od 2007 było S1, S2 i częściowo spółkach FZ6 z 98 KM.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-03-27 21:23:04 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 626
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6S 2006 ABS
DonMateo napisał(a):
W 2007 była zmiana, ale czy każdy z 2007 to S2, czy były jeszcze S1 w tym roczniku?


Czytałeś te artykuły które Ci znalazłem? Tam jest wszystko rozpisane.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-03-27 22:02:32 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2017-02-23 13:22:05
Posty: 72
Lokalizacja: Inowrocław
Płeć: Mężczyzna
Telefon: play
Obecne moto: FZ6 S2
Kurde chłopie! :geek: Wysil się troszkę i skorzystaj z gotowych materiałów, które zapodał Ci sfazowany. Dodatkowo oglądaj ogłoszenia sprzedaży z roczników tych przed 2007r.(S1) i tych po 2007r.(S2). Porównuj poszczególne elementy motocykli z tych ogłoszeń. Te elementy są wyraźnie różne w tych dwóch modelach, na pewno znajdziesz różnicę :roll: A są to na pewno:
glenroy napisał(a):

Nooo w 2007 roku zaczęli produkcję modelu S2. Czyli sporo zmian w silniku i jego sterowaniu, nowa owiewka, nowe hamulce, zmienione przednie zawieszenie, tylny wahacz, nowe liczniki, nowa kanapa.
i przedni błotnik.
W razie, gdy nie będziesz miał pewności zawsze możesz wrzucić tu link ogłoszenia i Tobie podpowiemy.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-03-28 01:36:17 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2019-10-01 16:23:53
Posty: 113
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha Tracer 900
W kwestii ABS; najbezpieczniej go sprawdzić na polnej drodze- nieutwardzonej


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-03-28 07:48:39 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2020-01-21 20:40:35
Posty: 85
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha FZ1
marcingda napisał(a):
W kwestii ABS; najbezpieczniej go sprawdzić na polnej drodze- nieutwardzonej
Nie zawszę zadziała ABS na drodze gruntowej.

Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-03-28 08:42:56 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 626
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6S 2006 ABS
Skrab74 napisał(a):
Nie zawszę zadziała ABS na drodze gruntowej.


A to ciekawe.... Możesz rozwinąć tą myśl?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-03-28 09:20:55 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2020-01-21 20:40:35
Posty: 85
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha FZ1
sfazowany napisał(a):
Skrab74 napisał(a):
Nie zawszę zadziała ABS na drodze gruntowej.


A to ciekawe.... Możesz rozwinąć tą myśl?
Mogę ,np jak będzie zepsuty.
A teraz na poważnie ,jeden mechanik mi mówił że muszą byś odpowiednie warunki ,czyli bardzo trudne warunki na drodze, .czyli takie jak bardzo awaryjny poślizg na drodze utwardzonej (asfalt).

Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-03-28 09:29:16 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 626
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6S 2006 ABS
No to nie słuchaj tego mechanika bo nie wie o czym mówi. Jedyny moment kiedy ABS bardzo późno zadziała to wtedy kiedy jest świetna przyczepność. ABS porównuje prędkość kół i jeśli jedno kręci się wolniej a jest wciśnięty hamulec to wchodzi do akcji. Kropka.

Kwestia zepsutego ABS ni jak się ma do tego czy czasem na szutrze miałby zadziałać czy nie.

Zadziała zawsze. Naturalnie po uruchomieniu silnika trzeba dla prawidłowego działania ABS najpierw choć raz osiągnąć prędkość powyżej ~30kmh dla rozpoznania sygnału z kół. Jeśli odpalimy moto i od razu testujemy ABS przy małej prędkości może wtedy nie zadziałać, ale to nie wina ABS tylko nie robienia zgodnie z zasadą działania tego systemu.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-03-28 10:53:41 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2016-03-01 21:03:14
Posty: 778
Lokalizacja: Warka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Tiger 1050
Abs na gruncie zadziała ale ma mniejszą szansę uratować nas przed glebą :)
Jednak duże wrażenie zrobił na mnie test ABSu na liściach, to była chyba yamaha skuter jakiś


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-03-28 13:14:34 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2013-11-03 13:05:03
Posty: 754
Lokalizacja: LPU
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Sprint ST 1050
sfazowany napisał(a):
Naturalnie po uruchomieniu silnika trzeba dla prawidłowego działania ABS najpierw choć raz osiągnąć prędkość powyżej ~30kmh dla rozpoznania sygnału z kół.


Oooj dużo zależy od motocykla i samego układu ABS. W FZ6 trzeba 30km/h, u mnie w Triumphie gaśnie przy 10km/h. W GS-ie 1200 bodajże gaśnie po 3 obrotach koła, a znowu w nowej Afryce wystarczy dosłownie pół metra przetoczyć moto. :)

Żeby przetestować ABS dobrze jest sobie znaleźć właśnie jakąś boczną drogę z usyfionym asfaltem, albo...i tutaj serio tam tak sprawdzałem ABS przed zakupem Triumpha. Prosisz sprzedającego, żeby wylał Ci wiadro wody na asfalcie, czy kostce przed domem. 30-40km/h i na mokrej części nawierzchni hebel w opór. To jest chyba najbezpieczniejsza i najbardziej kontrolowana metoda, żeby sprawdzić układ na ostro.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 51 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org