Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2020-12-29 17:50:45 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2020-02-26 20:31:04
Posty: 88
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: brak
Część , panowie od roku namiętnie szukam fazera jak w tytule niestety nic. Znalazłem na jednym z forum faceta z fazerem z ABS ale odległość to prawie 800 kilometrów. Czy ktoś z was wybrałby się tak daleko po Moto ?? A może ktoś z was zna kogoś lub ma cynk że pójdzie taka S2 z ABS na sprzedaż . Ja podkarpacie


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-12-29 17:50:45 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714

PostNapisane: 2020-12-29 18:09:37 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2020-03-20 20:16:53
Posty: 53
Płeć: Mężczyzna
800km to masz 56 litrów paliwa dla auta w jedną stronę przy spalaniu 7/100 czyli 112 l w dwie strony i do tego 5,5 x800 dla fazera na powrót czyli 44+112=156 litrów. Średnio u nas benzyna i ropa są po 4.36 więc koszt paliwa to ok. 680 złotych.
O ile dobrze policzyłem...

Dolicz do ceny i zadaj sobie pytanie czy warto.
Jeśli egzemplarz wydaje się zajebisty, to na pewno warto, ale jeśli są wątpliwości, to według mnie lepiej szukaj bliżej. A do wiosny daleko, więc cierpliwości.

I często jest tak, że ogłoszenie nie ma nic wspólnego ze stanem faktycznym, a wtedy kasy nikt Ci nie odda. Straconego czasu tym bardziej.

Co do ABS, to nie wiem czy jest sens się na niego upierać żeby był. Ja jestem swieżak, bo ledwie pierwszy sezon jeżdżę i mam Fz6 s1 bez ABS i żyje :)
Kilka razy już ślizgałem przednie koło przy ostrym hamowaniu, tylnie też się zdażało i nic mi nie jest. Za to przeżycia niezapomniane
A wiem że z pompami ABS bywa tak, że często nie działają i czytałem, że nie są naprawialne, a nowa jest droga.

Wiadomo, że z ABS dużo lepiej, ale bez też, od biedy, da się żyć.

Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-12-29 18:21:17 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2020-02-26 20:31:04
Posty: 88
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: brak
Mateo dzięki za wyczerpującą odpowiedź. Ten ABS to chciałbym mieć w 1 Moto dla komfortu psychicznego. Oczywiście jechałbym po Moto busikiem , ale chyba sobie odpuszczę tak daleką drogę. Jak by ktoś miał sprzedawać lub zna kogoś prosiłbym o prywatną wiadomość

-- 2020-12-29 19:07:51 --

https://www.otomoto.pl/oferta/yamaha-fz ... D7csu.html. Może ktoś mógłby się wypowiedziec na ich temat , Moto pasja


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-12-29 21:29:58 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2016-05-23 07:52:53
Posty: 500
Lokalizacja: Kraków
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fazer S2
A w promieniu ilu km i od jakiej miejscowości szukasz? (Pytam bo na Tapatalk nie widzę skąd jesteś).
Moto z ABs widziałem kilka w tym roku, pytanie jest o to ile chcesz wydać (z moich obserwacji trzeba za FZ6 w owiewce i ABS położyć tak Ok. 14 tys)

Druga sprawa - to, że moto ma abs nie znaczy że on będzie działał - poczytaj jak to sprawdzić

Ja takie dystansu po moto bym nie robił, czy to auto czy moto - max do 100km.

Dwa ostatnie auta kupiłem w odległości 10km od miejsca w którym mieszkam.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-12-30 00:48:22 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2285
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
ABS jeśli się zepsuje, to masz moto bez abs, więc w najgorszym wypadku będziesz miał zwykly uklad hamulcowy, ale działający. Ja w pierwszym sezonie cudem uniknąłem totalnego dzwona kiedy abs okazał się po zakupie niesprawny, niestety zacięty był zawór w pompie. Przy pierwszej dużej w życiu wycieczce moto w Bieszczady przy zmęczeniu, przegrzaniu i zagapieniu się dojechałem do korka nie zauważając stojącego w cieniu drzew na pasie auta. Przestraszyłem się i za mocno złapałem przedni hamulec blokując koło. W porę cudem odpuściłem i ustałem, ale byłem już na tyle pochylony na bok, że po odzyskaniu przyczepności wystrzeliło mnie parę metrów w lewo i gdyby nie dodatkowa wykreskowana część jezdni między kierunkami ruchu to znalazłbym się na przeciwnym kierunku na czołówce. Gdybym wtedy miał sprawny abs to bym zwyczajnie wyhamował, albo spokojnie minął z boku to pierwsze stojące auto. Nigdy nie wiesz kiedy zadziała podświadomość i na ten ułamek sekundy wejdzie Ci odruch złapania za hamulec. Zmeczenie i zaskoczenie robią swoje.

Przez zimę ogarnąłem naprawę tego układu i później 2 sezony jeździłem z abs i mimo że nie miałem już takiej sytuacji to i tak szczerze polecam. To, że ktoś jeździ bez i żyje to żaden dla Ciebie argument. Sugeruj się swoim poczuciem potrzeby i nie żałuj sobie bezpieczeństwa, jesli czujesz że chcesz na pokladzie ten system.
Ja głównie przez to wybrałem właśnie fz6, ponieważ w zakresie cenowym był to jeden z niewielu motocykli już z abs. Wchodziły w grę jeszcze honda cbf600sa i kawa er6f, oba motocykle również z ABS.

Znajdziesz swoje fz6, spokojnie, to popularny motocykl... ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-12-30 09:42:15 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 3805
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
naphozord napisał(a):
odległość to prawie 800 kilometrów. Czy ktoś z was wybrałby się tak daleko po Moto ??

nie. ja nigdy nie latam dalej niż 300km w dwie strony po moto, chyba że "po drodze" coś jeszcze obejrzę, wtedy każdy kolejny to +50km (no chyba że tak jak Z650 żony, pewniak, kupowany z ASO z gwarancją na 3 lata jeszcze, wtedy leciałem z Gdańska do szczecina)

poczekaj, teraz zima, sezon kołderkowy w motocyklach. Fazerów tyle że jak na zlocie rzucisz kamieniem spora szansa że jednego trafisz - na wiosnę będzie wysyp


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-12-30 11:14:39 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2020-01-17 10:33:17
Posty: 71
Lokalizacja: Mosina
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S2 GT
Na fazerowych grupach facebookowych już zaczyna się ruch w temacie kupię/sprzedam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-12-30 14:07:11 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2020-02-03 11:37:59
Posty: 69
Lokalizacja: Częstochowa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6-SA
Zawsze możesz zmienić swoje wymagania, ja na Twoim miejscu zrezygnowałbym z szukania koniecznie "S2" na rzecz zwykłej "S" z ABS. Może akurat znajdziesz coś w okolicy. Sam na początku planowałem kupić koniecznie S2 ale ceny zaczynały się od 14 tyś. zł. i była to dla mnie spora kwota. Trzeba wziąć pod uwagę że musisz jeszcze zrobić serwis itp. Zmieniłem podejście, bo uznałem (z pomocą Kolegów z tego forum :) ), że lepiej zainwestować w sprawny układ ABS. A kasę którą zaoszczędziłem na starszym modelu zainwestowałem w kufry i inne głupoty do turystyki. Znalazłem może nie tanią sztukę "S'kę", ale w bardzo dobrym stanie w cenie ok 2tyś niższej niż chodziły "S2". Oglądałem też inne egzemplarze i miałem pewne porównanie (na trzech z nich jeździłem). Jeżeli nie masz doświadczenia a masz już prawko to możesz znaleźć jakąś w okolicy i jechać obejrzeć, przejechać się i porównać. Wtedy przy zakupie tej wybranej będziesz wiedzieć jak działa skrzynia biegów, czy sprawdzisz "prowadzenie" motocykla.
Jeszcze co do ABS... już w drodze powrotnej po zakupie motocykla (wracałem ponad 200km) miałem sytuację, w której ABS się przydał, prawdopodobnie gdyby nie on to prawdopodobnie mógłbym zaliczyć szlifa.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-01-03 16:23:43 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2020-02-26 20:31:04
Posty: 88
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: brak
Część , mam 15 tysięcy przeznaczone. S1 mi się zwyczajnie nie podoba i to jedyny argument za S2. A ABS jednak chce , oczywiście chce kupić z sprawnym rzecz jasna.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-01-03 22:12:44 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2016-03-01 21:03:14
Posty: 1466
Lokalizacja: Warka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ready to remont
Chyba jesteś zbyt wybredny bo na olx pełno s2 z absem


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-01-03 22:22:18 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2020-02-26 20:31:04
Posty: 88
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: brak
Ale nie sztuką jest jechać 800 kilometrów żeby kupić od handlarza. Pokaż Mi choć jedną sztukę w promieniu 300 kilometrów od Przemyśla


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-01-03 22:24:13 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2016-03-01 21:03:14
Posty: 1466
Lokalizacja: Warka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ready to remont
pierwszy z brzega https://www.olx.pl/oferta/yamaha-fz6-09 ... 8;promoted
co do handlarza to ja nie rozróżniam

drugi z brzega: https://www.otomoto.pl/oferta/yamaha-fz ... D7csu.html?

trzeci z brzega: https://www.otomoto.pl/oferta/yamaha-fz ... DvkJ5.html?

:)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-01-04 03:27:58 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2285
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Pierwszy i drugi w stanie wartym obejrzenia z bliska, trzeci jest tak wyplakowany że aż kapie. Opony śmietnik.

2011... Wtedy jeszcze produkowano fazera? Nie widziałem wczesniej nigdy w S2 czarnego silnika w srebrnej ramie ze srebrnymi kołami, widelcem i wahaczem. Bylem przekonany że wszystkie s2 miały już czarne wszystko, silnik, ramę i koła.

Co do S1 versus S2 to jak dla mnie owiewka w S1 jest ładniejsza, szczególnie z pozycji kierowcy. W S2 jest węższa i boczne krawędzie przypominają mi owiewki ze starszych mniejszych motocykli jak Suzuki gs500f.

W tym komisie z Rzeszowa kolega kupił ostatnio F800GS i przejezdzil nim już sezon, wszystko jest tip top. Trzeba oglądać, nie ma co z góry zakładać. Czy komis czy od motocyklisty... Osoby prywatne również potrafią wcisnąć kit i jeszcze są później nieuchwytne, rozpływają się po sprzedaży w powietrzu. Oszuści są wszędzie, trzeba oglądać i tyle. Mój kumpel kupił sv650a z 2016 w komisie który ma średnią reputację, ślady po przewrotce wypatrzylismy przed sprzedażą, cena została odpowiednio opuszczona. Zauważyłem mało płynu w chłodnicy, dolali. Później kolega i tak zrobił serwis płynów. Motocykl 2 sezony jeździł idealnie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-01-04 05:11:54 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2020-02-26 20:31:04
Posty: 88
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: brak
Tuzmen , myślisz że tego nie sprawdzałem ?? To z Radomia to wisi już hohohoh , ten z Grójca na hasło wsiadać i jechać nic nie trzeba robić , podziękowałem. To z Rzeszowa to zapewne wersja z UK


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-01-04 10:07:17 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2285
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Dalego masz do Rze? Może na przekór obczaj tą sztukę. Podpytalem jeszcze kolegę z Rzeszowa o ten komis, jeśli czegoś nie pokręciłem to oni głównie odkupują zagranicą motocykle zostawione w rozliczeniu u dealerów. U kolegi po zakupie zaczęła cieknąć pompa wody ale dogadał się ze sprzedawcą na fifty fifty kosztu uzywanej pompy i robociznę po stronie serwisu. Oglądałem to jego cudo na kilku wspolnych kulkudniowych wycieczkach, normalny prawilny sprzęt.

Co do moto z anglii, są użytkownicy rownież w UK ktorzy wiecej dbają niż jeżdżą a w sezonie przejściowym stosują preparaty zabezpieczające. Jeśli śruby i elementy stalowe nie mają śladów korozji to nie ma co się spinać. Licznik można przestawić na kilometry w menu licznika bez ingerencji w licznik. Koszt lampy można ponegocjować przed zakupem i zbić cenę o koszt lampy europejskiej (kontynentalnej). Jeśli pochodzenie nie jest wiadome to właśnie po lampie też można łatwo sprawdzić czy to anglik. W ruchu prawostronnym lampa mijania to lampa prawa, drogowe to lampa lewa, patrząc z perspektywy kierowcy. W "Angliku" lampy są odwrotnie, lewa mijania a prawa drogowe. Mijania są zawsze na H7, drogowe na H4. Można zdjąć kabel z żarówki i zobaczyć ile żarówka ma pinów. Jesli po prawej od strony rolgazu ma 2 piny (H7) to jest to normalna lampa na ruch prawostronny. Można też poświecić z paru metrów na ścianę i ocenić czy profil lampy jest prawidlowy i podnosi się od strony pobocza.


Trzeba być wybrednym i ostrożnym :) ale też trzeba oglądać, czasem idzie się pozytywnie rozczarować....


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org