Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2016-02-25 16:47:18 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2010-11-14 00:20:22
Posty: 73
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S2 Fazer
Pierwszy to z forumowej giełdy, choć sprzedający chyba tylko po to się zarejestrował żeby go tu wrzucić.
http://www.motocykl.org/viewtopic.php?f=9&t=19424

Drugi i trzeci w mojej okolicy zamieszkania:
http://olx.pl/oferta/yamaha-fazer-fz6-CID5-IDcKd7B.html#36d574224f
W tym wiem że do zrobienia napęd. Właściciel motocyklista wieloletni. Rozmawiałem z Nim. Przewrócił się na lewą stronę, ale bez strat. Lagi zrobione w zeszłym sezonie. Używany głównie na długie wyjazdy. Co o nim sądzicie?
I trzeci:
http://olx.pl/oferta/yamaha-fz6-s2-2008-zarejestrowany-stelaz-pod-sakwy-boczne-CID5-IDd74tr.html#36d574224f
Opony do wymiany, napęd do wymiany, klocki i tarcze nie wiadomo. Rozmawiałem ze sprzedającym. Mówi że nie pamięta jak tam klocki i tarcze, bo moto stoi gdzie indziej a On mieszka gdzie indziej. Miał go 2 lata. Był sprowadzony z Francji.

Pomóżcie proszę, bo już tyle się naoglądałem różnych wynalazków, że mnie załamka bierze powoli...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-02-25 16:47:18 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714

PostNapisane: 2016-02-28 11:57:57 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2012-09-10 12:40:16
Posty: 761
Lokalizacja: GDA.... czwarte miasto :)
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S2
Warto pojechać i obejrzeć na żywca.
Pierwszy ma sporo akcesoriów, pytanie czy był mus czy właściciel w niego składał. Spytaj się czy ma oryginalne części, jeśli nie to daje trochę do myślenia.
Drugi widać, że leżał na lewo.
Trzy kluczyki (w tym czerwony) to na pewno plus.
Pamiętaj, że przebiegi rzędu 40-50 tyś to powód do wymiany łańcucha rozrządu i regulacji zawodów.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-02-29 16:35:24 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2010-11-14 00:20:22
Posty: 73
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S2 Fazer
Dziękuję za pomoc.
Nie ukrywam że najbardziej podoba mi się S2.
Tylko że wyliczając wstępnie koszty jakie trzeba by włożyć to sporo wychodzi...
Opony - ok. 1000zł
Regulacja zaworów - 200-250zł
Rozrząd - ok. 300zł
Klocki hamulcowe - 150zł
Napęd - 500zł
Oczywiście wszystkie płyny i filtry - kolejne ileś tam.
Ponad 2K trzeba będzie włożyć w niego na dzień dobry.
Nie wiem czy ma to sens...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org