Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2016-10-29 02:31:47 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2016-09-23 18:27:18
Posty: 51
Lokalizacja: i okolice
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ1
Witam Was
Zastanawiam się nad przywiezieniem KiloFazera FZ1 1000 zza Oceanu a dokładniej rzecz biorąc z USA widzę, że opór takich fazerów jest na zachodnim wybrzeżu.
Czy Ktoś może jest posiadaczem takiego FZ1 i może coś powiedzieć o różnicach w stosunku do wersji europejskiej ?
Kolejne pytanie to czy warto ciągnąć go z USA ?
Jak z częściami ?
Czy wszystko na calowych i musimy sprowadzać ze Stanów ? Czy może jednak to ta sama japońskia myśl techniczna i wszystko pasuje czy tu czy tu ?
Będę wdzięczny za konkrety.
... jak coś ci się wydaje ... to opowiedz gdzie indziej
Pozdrawiam
Drzazga


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-10-29 02:31:47 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2016-10-29 08:24:06 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2016-03-01 21:03:14
Posty: 1466
Lokalizacja: Warka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ready to remont
Roznice sa w elektronice i w malowaniu. Reszta to samo.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-10-29 14:15:59 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2016-09-23 18:27:18
Posty: 51
Lokalizacja: i okolice
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ1
tuzmen napisał(a):
Roznice sa w elektronice i w malowaniu. Reszta to samo.


Pomińmy malowanie ...
Jakie są różnice w elektronice ?
Śruby nie są calowe ?
Nie są ograniczane ? Mają 150 KM ?
Miałeś kontakt z takim motocyklem ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-10-29 14:25:10 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2011-11-18 19:30:31
Posty: 454
Lokalizacja: PL- opolskie/Klb | CH- raj dla motocyklistów:)
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Galaxy S6
Obecne moto: FZ1 S
Drzazga 70 napisał(a):
tuzmen napisał(a):
Roznice sa w elektronice i w malowaniu. Reszta to samo.


Pomińmy malowanie ...
Jakie są różnice w elektronice ?
Śruby nie są calowe ?
Nie są ograniczane ? Mają 150 KM ?
Miałeś kontakt z takim motocyklem ?


Na temat śrub róznie piszą.
Nie ma immobilizera (ale to chyba akurat tyczy sie FZS 1000).
Nie ma mrugania światłami drogowymi.
Kierunki z przodu świecą.
Kiedyś czytałem że FZ1 wersja USA ma jeden wentylator.

Tak w ogóle wydaje mi się że kiedyś był podobny temat.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-10-29 15:02:22 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2016-09-23 18:27:18
Posty: 51
Lokalizacja: i okolice
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ1
Dawid125 napisał(a):
Drzazga 70 napisał(a):
tuzmen napisał(a):
Roznice sa w elektronice i w malowaniu. Reszta to samo.


Pomińmy malowanie ...
Jakie są różnice w elektronice ?
Śruby nie są calowe ?
Nie są ograniczane ? Mają 150 KM ?
Miałeś kontakt z takim motocyklem ?


Na temat śrub róznie piszą.
Nie ma immobilizera (ale to chyba akurat tyczy sie FZS 1000).
Nie ma mrugania światłami drogowymi.
Kierunki z przodu świecą.
Kiedyś czytałem że FZ1 wersja USA ma jeden wentylator.

Tak w ogóle wydaje mi się że kiedyś był podobny temat.


Faktycznie był podobny temat ale nic dokładnie ...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-10-29 16:17:10 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2016-03-01 21:03:14
Posty: 1466
Lokalizacja: Warka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ready to remont
Np w USA w diag mode nie ma regulacji poziomów CO1234
A i przypomnialem sobie bo kombinowalem w tym temacie, wersja usa ma o jeden zab mniej ns zebatce zdawczej


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-10-29 18:29:36 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2016-09-23 18:27:18
Posty: 51
Lokalizacja: i okolice
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ1
tuzmen napisał(a):
Np w USA w diag mode nie ma regulacji poziomów CO1234
A i przypomnialem sobie bo kombinowalem w tym temacie, wersja usa ma o jeden zab mniej ns zebatce zdawczej


Jeśli chodzi o zębatkę zdawczą to 1 ząb mniej,bez ruszania drugiej, spowoduje obniżenie prędkości ... tak sobie myślę ???
ale magicznie dla mnie brzmi "w diag mode nie ma regulacji poziomów CO1234" możesz wyjaśnić przystępnie o co chodzi ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-10-29 21:08:02 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2016-03-01 21:03:14
Posty: 1466
Lokalizacja: Warka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ready to remont
Ja zmniejszyłem zębatkę bo jedynka wydaje mi się za długa, na prędkości max mi nie zależy i tak nie przekraczam 200
W yamahach z wtryskiem masz komputer wyposażony w moduł diagnostyczny i regulację składu mieszanki.
Można w różnych zakresach obrotów zwiększyć dawki paliwa, np. po wymianie wydechu na przelot


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-10-29 22:36:38 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2014-04-24 14:24:37
Posty: 206
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski / Częstochowa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S2
Z tego co pamiętam to:
1. Brak immobilizera
2. Większe w stosunku do europejskich kierunki (która podczas jazdy świecą tak jak napisał @Dawid125)
3. Licznik w milach (można bez problemy zmienić na kilometry)
4. Temperatura w fahrenheitach (nie da się normalnie zmienić na celsiusa)
5. Mają pełną moc


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-10-29 22:50:26 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2016-09-23 18:27:18
Posty: 51
Lokalizacja: i okolice
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ1
tuzmen napisał(a):
Ja zmniejszyłem zębatkę bo jedynka wydaje mi się za długa, na prędkości max mi nie zależy i tak nie przekraczam 200
W yamahach z wtryskiem masz komputer wyposażony w moduł diagnostyczny i regulację składu mieszanki.
Można w różnych zakresach obrotów zwiększyć dawki paliwa, np. po wymianie wydechu na przelot


Nie słyszałem aby ktoś zmieniał skład mieszanki po wymianie wydechu, co to niby ma dać ?

... muszę poczytać coś w temacie modułu diagnostycznego i zmian składu mieszanki ...
Rozumiem, iż w amerykańskiej wersji oprogramowanie nie pozwala na takie zabawy ???


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-10-29 22:52:55 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2016-09-23 18:27:18
Posty: 51
Lokalizacja: i okolice
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ1
koperta4512 napisał(a):
Z tego co pamiętam to:
1. Brak immobilizera
2. Większe w stosunku do europejskich kierunki (która podczas jazdy świecą tak jak napisał @Dawid125)
3. Licznik w milach (można bez problemy zmienić na kilometry)
4. Temperatura w fahrenheitach (nie da się normalnie zmienić na celsiusa)
5. Mają pełną moc


Proszę rozwiń temat "3. Licznik w milach (można bez problemy zmienić na kilometry)" zainteresowałeś mnie tym ...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-10-30 21:09:11 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2014-04-24 14:24:37
Posty: 206
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski / Częstochowa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S2
Bodajże po przytrzymaniu dłużej przycisku "Select" powinna nastąpić zmiana z mph na km/h.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-10-31 02:08:04 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2016-09-23 18:27:18
Posty: 51
Lokalizacja: i okolice
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ1
koperta4512 napisał(a):
Bodajże po przytrzymaniu dłużej przycisku "Select" powinna nastąpić zmiana z mph na km/h.

W każdym razie to opcja.
Dzięki za info


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-11-01 11:16:43 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2015-01-15 19:06:11
Posty: 123
Lokalizacja: Rumia /k.Gdyni
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S2 Fazer ABS
Drzazga 70 napisał(a):
tuzmen napisał(a):
, co to niby ma dać ?

... muszę poczytać coś w temacie modułu diagnostycznego i zmian składu mieszanki ...
Rozumiem, iż w amerykańskiej wersji oprogramowanie nie pozwala na takie zabawy ???


O ile się nie mylę to wystarczy jakiś kabelek do masy przykrecic i to opcja zostaje odblokowana. Trzeba by na amerykańskim forum poczytać


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-11-03 10:20:35 
Niemowlak

Dołączył(a): 2014-01-31 15:54:38
Posty: 24
Płeć: Mężczyzna
Wrzuć jakieś stronki z ogłoszeniami. Pamiętajcie że jest bodajże 33% cła czy innego gówna do zapłacenia przy imporcie z US. I to od wartości urzędasa a nie tej na umowie/fakturze.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot]


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org