Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 106 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2021-03-21 23:57:53 
Niemowlak

Dołączył(a): 2021-03-21 01:44:23
Posty: 18
Płeć: Mężczyzna
Skrab74
na 1 moto fz1 to trochę przecinka jak dla mnie, te 100 koni w fz6 juz jest sporo jak na początek ale dzielnie stawie im opór ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-03-21 23:57:53 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714

PostNapisane: 2021-03-22 00:47:08 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2317
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Słuszne podejście. Fz6 to bardzo dobry motong na 1, choć i tak trochę za szybki :D

Ten za 14500 moze byc ciekawy stan, choć nadal uważam, że w tej cenie znajdzie się coś z abs.

Przy tym wzroście może szybko uznasz ze fz6 jest za mały, dla mnie było za ciasno przy 178cm. Skoro nie potrzebujesz abs to rozważ ofertę od misiakw i jak się wjeździsz w duże moto to będziesz miał ogląd co chcesz następne.


Ostatnio edytowano 2021-03-22 00:52:27 przez sfazowany, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-03-22 00:50:18 
Niemowlak

Dołączył(a): 2021-03-21 01:44:23
Posty: 18
Płeć: Mężczyzna
Będąc dokładniejszym 1 moim moto jest junak rs125 czyli w sumie to będzie 2 moto ale 1 poważne sfazowany


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-03-22 01:06:30 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2317
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Tego junaka nawet nie liczę, po nim znasz obslugę gaz, hamulec, biegi. To ważne dla swobody operowania motocyklem, pamięć mięsniowa już wchodzi, ale motocyklizm zaczynasz prawie od zera. Jednym z najwiekszych zagrożeń teraz będzie to, że błyskawicznie będziesz pojawiał się w miejscach gdzie ułamek sekundy wcześniej ktoś zerkał i było pusto.

Ten pierwszy duży sprzęt otwiera głowę na to co dalej, nie znam nikogo kto by cały czas jezdził na swoim pierwszym motku. Sam to przerabiałem i choć fazer pasował mi do zabawy to niestety wymiękł w trasy i zmieniłem go na turystyka nie mogąc mieć dwóch. Czyli go odpicowałem, doposażyłem po zęby i sprzedałem, klasyka gatunku. Dlatego nie szukaj księżniczki za worek złota ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-03-22 01:11:57 
Niemowlak

Dołączył(a): 2021-03-21 01:44:23
Posty: 18
Płeć: Mężczyzna
Miałem parę razy przejechać się motocyklami większymi (600,700 jak i 1000) i zdaje sobie sprawę ze trzeba uczyć się części rzeczy od nowa. Parę razy miałem tez na moim junaku ze ktoś wyjechał z naprzeciwka na czołowe i jakoś udało mi się uniknąć tego pomimo prędkości ok 100km/h. Zobaczymy co przyniesie czas, zobaczę tego fazerka i podejmę decyzje.
Dzięki za podpowiedzi w niektórych tematach i do zobaczenia na drogach :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-03-22 08:43:02 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 3823
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
sfazowany napisał(a):
Ten za 14500 moze byc ciekawy stan, choć nadal uważam, że w tej cenie znajdzie się coś z abs.

Dla tego myślę że mój odpada, optycznie nie ta liga dla kogoś kto może kupić coś w tym budżecie. Z resztą kawa teraz nie jeździ, mój budżet chwilowo kolejny Moto nie uciągnie bo nagłe wydatki wyszly, więc troszkę żartowałem bo jak sprzedam fazerka nie będzie czym do roboty i ci gorsza na urlop skoczyć.

A co do fazera to niż nie róbmy z tego rydwanu piekieł, poniżej 6 tys obrotów to to raptem bardziej dynamiczny skuter ekektryczny jest, trzeba wskoczyć w górna porcję obrotów żeby móc powiedzieć że jest jakkolwiek agresywny.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-03-22 09:30:00 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2020-08-26 22:13:41
Posty: 260
Lokalizacja: WOT
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6
misiakw napisał(a):
A co do fazera to niż nie róbmy z tego rydwanu piekieł, poniżej 6 tys obrotów to to raptem bardziej dynamiczny skuter ekektryczny jest, trzeba wskoczyć w górna porcję obrotów żeby móc powiedzieć że jest jakkolwiek agresywny.



Dlatego nadaje się na moto nawet dla średnio zaawansowanych. :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-03-22 10:25:21 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2317
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Si. To są dwa motóry w jednym. Pierwszy to spokojny Dżordż, drugi naoglądał się Top Gun i myśli, że jest myśliwcem. Co trzeba zrobić żeby pierwszy zmienił się w drugiego? Nic, wystarczy poczekać z odwinietym rolgazem. Ja często to się zdarza? W pierwszym miesiącu posiadania fz6 non stop, potem gradualnie coraz rzadziej ;)

Mówienie sobie "będę jezdził spokojnie" to takie kłamstewko przed zakupem. Jest to znakomity sprzęt do nauki, da się nim jezdzić płynnie spokojnie i grzecznie, ale kusi do innej jazdy. Ręka w górę, kto nie dał się sprowokować do szybkiego startu ze świateł gamoniowi w passerati...? ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-03-22 11:49:30 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 3823
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
sfazowany napisał(a):
Ręka w górę, kto nie dał się sprowokować do szybkiego startu ze świateł gamoniowi w passerati...?

ale słaby dół powoduje że w mieście miałem problem z er6n jakiegoś ziomeczka, bo mimo że tam 72 kuca, to własnie od dołu dwucylindrówka ciągneła nieźle i mimo większej mocy musiałem troszkę sie namęczyć, dopiero jak jemu się biegi skończyły odleciałem do przodu.

prawdę mówiąc moim zdaniem FZ6 ti o dla świerzaka się nadaje. Zdajesz teraz (przynajmniej w trójmieście) prawko na Mt07 który z mojego doświadczenia jest bardziej rozrywkowy/narwany niż fz6. tutaj wejście w ten dzikszy (bo to wciąż nie jest jakiś bardzo dziki, ot, dynamiczniejszy) zakres obrotów wymaga przelecenia przez ten spokojniejszy zakres, więc daje szanse. Z resztą własnie ten dualizm powoduje że jest to motocykl uniwersalny, czyli zarówno dobry we wszystkim, jak i przeciętnie słaby we wszystkim - zależy jak na niego spojrzeć.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-03-22 12:54:48 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2019-10-01 16:23:53
Posty: 1073
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: F800GS
a ten egz.?
https://www.otomoto.pl/oferta/yamaha-fz ... DDUck.html?

sfazowany napisał(a):
Si. To są dwa motóry w jednym.

każdy tak ma, nawet większe pojemności
u mnie jest dokładnie tak samo, na niższych obrotach aż tak dużo się nie dzieje, oczywiście mówimy o trochę niższych zakresach obrotów

przy ruszaniu spod świateł większość "sportowych motocykli" nie ma za bardzo szans, dzieje się tak ze względu na to że mimo sporego momentu nie muszę walczyć z motocyklem, nie podnosi koła i nie traci przyczepności, przyspieszenie podawane w zależności od źródła to od 2,9 do 3,2 sek, więc całkiem przyzwoicie :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-03-22 13:06:11 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2317
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Pełna zgoda, pisałem o tym na początku, że dwucylindrówka 70-80km jest sprawniejsza od fz6 w zwykłej jeździe.
Co do momentu i dostępności to właśnie za to pokochałem duże pojemności, nie za osiągi top end, tylko za elastyczność. Beta z dolu idzie jak fazer przy 7-8k. I to mi się mega podoba, nie muszę redukowac żeby przeskoczyć auto jak pojawi się luka. 115Nm zamiast 60... I like it.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-03-22 13:18:33 
Niemowlak

Dołączył(a): 2021-03-21 01:44:23
Posty: 18
Płeć: Mężczyzna
marcingda napisał(a):


raczej chcialem wersje z owieska niz nakeda

-- 2021-03-22 13:28:58 --

sfazowany napisał(a):
Pełna zgoda, pisałem o tym na początku, że dwucylindrówka 70-80km jest sprawniejsza od fz6 w zwykłej jeździe.
Co do momentu i dostępności to właśnie za to pokochałem duże pojemności, nie za osiągi top end, tylko za elastyczność. Beta z dołu idzie jak fazer przy 7-8k. I to mi się mega podoba, nie muszę redukować żeby przeskoczyć auto jak pojawi się luka. 115Nm zamiast 60... I like it.


Z innych silników w tym zakresie jeszcze myślałem o sv650 (raczej N) ale nie wiem, jakoś sv nie przekonuje mnie wizualnie a przecież kupujemy moto żeby nam się podobało, ER6 niby tez fajny ale trochę dla mnie za mały. Fazer sprawia wrażenie motocykla który spełniał by moje wymagania na chwile obecna. Idealny był by tracer 7/9 ale to już poza moim zasięgiem finansowym. Zobaczymy jak kupie i pojeżdżę. Na Internecie widziałem kanał Motocyklowa TV i facet jeździ po całej Europie takim fazerkiem. Myślę ze dużo zależy od tego jak kto jeździ, chociaż na początku to przyspieszenie z dołu i tak będzie porównywalne z większością aut na drodze ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-03-22 14:50:25 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 3823
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
Szarpi napisał(a):
Z innych silników w tym zakresie jeszcze myślałem o sv650 (raczej N) ale nie wiem, jakoś sv nie przekonuje mnie wizualnie a przecież kupujemy moto żeby nam się podobało, ER6 niby tez fajny ale trochę dla mnie za mały

er6 fajny, żonka miała zaminiła na Z650. jako chłop 182cm mieściłem się na styk więc mniejszy ludek może dać radę. Do tej listy dopisałbym jeszcze Horneta i Bandita - bo to w sumie takie fazery tylko innych producentów (bandit jest bardziej liniowy i tyle).


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-03-22 15:44:00 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2016-09-30 10:06:24
Posty: 188
Lokalizacja: WS
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 Fazer
misiakw napisał(a):
Szarpi napisał(a):
Do tej listy dopisałbym jeszcze Horneta i Bandita - bo to w sumie takie fazery tylko innych producentów (bandit jest bardziej liniowy i tyle).

Tzn. Suzuki GSR 600, Bandit olejak to już poprzednia epoka.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-03-22 15:45:30 
Niemowlak

Dołączył(a): 2021-03-21 01:44:23
Posty: 18
Płeć: Mężczyzna
misiakw napisał(a):
er6 fajny, żonka miała zaminiła na Z650. jako chłop 182cm mieściłem się na styk więc mniejszy ludek może dać radę. Do tej listy dopisałbym jeszcze Horneta i Bandita - bo to w sumie takie fazery tylko innych producentów (bandit jest bardziej liniowy i tyle).


Ja mam ok 192cm i ze 115kg dla tego er6 raczej odpada, hornet tez mi nie pasował. Ewentualnie jeszcze te bandity mam na liście awaryjnej ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 106 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org