Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 106 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2020-03-25 11:27:21 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2317
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Co do sprawdzenia zębatki w fz6 to potrzebny jest klucz bodajże imbus 5mm, 3 śruby, nie trzeba odkręcać ani luzować popychacza biegów, da się wyjąć obudowę spod popychacza, nie trzeba też nic wykrzywiać, naginać itd, wychodzi ładnie. U mnie też brakowało nakrętki ale sprawdziłem dopiero jakiś czas od kupna, nie wiem czy tak kupiłem, czy ja zgubiłem. Na szczęście gwint był nie tknięty wiec kupiłem poprawioną szerszą nakrętkę z podkładką blokującą, od czasu jej przykręcenia 20.000km i nakrętka ani drgnęła.

Co do złącza OBD2 to te motocykle nie mają komunikacji CAN, więc nie ma takiego złącza. Do komputera można dostać się poprzez zegary, wyświetlając na nich poszczególne menu serwisowe, jest parę filmów na YT.

Sprawa S1 vs S2 zaczyna dziwnie się rozwijać, polecam zatem lekturę poniższych:

https://www.scigacz.pl/Yamaha,FZ6,S2,i,FZ6,3167.html


https://www.motocykl-online.pl/testy/Ya ... zer,3617,1


I lokalna rozprawka o wersjach fz6:
viewtopic.php?t=22879


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-03-25 11:27:21 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2020-03-25 11:36:37 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2016-05-23 07:52:53
Posty: 500
Lokalizacja: Kraków
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fazer S2
Przecież po nr modułów w serwisówce jest jasno napisane, że jest podział na moc i S1 i S2. Kilka razy o tym pisałem.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-03-25 16:02:09 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2020-03-20 20:16:53
Posty: 53
Płeć: Mężczyzna
@sfazowany
Lubię, czy nie lubię. To raczej chodzi o to że chciałbym na jednych jeździć, a na innych mniej. Pewno każdym by mi się spodobało. Ale do np. chopperów mnie nie ciągnie. Zaraziłem się Fazerem i dopóki nie znajdę jakiegoś bardzo ale to bardzo istotnego powodu to kupie właśnie ten motor, a nie inny. Wiem, że to nie jest najlepszy wybór na pierwsze Moto. Wiem, że nie będzie łatwo, że można wybrać lepiej, ale ja osobiście nie mógłbym kupić czegoś co mi się nie podoba. Tak już mam.
Może po Fazerze będzie jakiś adwenczer... Kto wie co mi odbije. Ale plany wstępne mam określone. Co będzie potem to się okaże.

Dzwięk Fazera jest równie piękny na biegu jałowym co na wysokich obrotach. To nierówne mruczenie na zimnym i to równiejsze na ciepłym... Mmm, coś pięknego.
Inne rodzaje silników, może i fajnie brzmią, ale to nie to samo dla mnie.

R6 jest debilny na początek. Pełna zgoda.
Dlatego się na niego nie decyduję, póki co.

Co do ciuchów to gdybym wybrał tekstyl to automatycznie zablokowanym sobie w przyszłości dostęp do R6, że się tak wyrażę. A tak to mogę jeszcze wybierać. Bogaty nie jestem i na dwa komplety nie mam :( Doskonale wiem że skóra jest tylko ładna i bezpieczna, ale niepraktyczna. Mam plan, że może w przyszłości dokupie jeansy motocyklowe i miałbym bardziej codzienny strój wraz z samą kurtką z kombinezonu.

Zafiksowałem się na punkcie Fazera. Nie ma szans na zmianę zdania :)
Inne mi się podobają, owszem, ale nie aż tak żeby chcieć je kupić.
Tracer trochę za drogi, nawet gdybym przebolał dwucylindrówkę, bo z wyglądu jest kosa.

@fazer_man
Dzięki za odpowiedź.
Na pewno zerknę na nakrętkę przed zakupem.

@marcin
Racja. Do zakupu mi daleko. W mt07 na pewno się zakocham, bo to piękny motor i wszyscy go chwalą. Ale niestety w wersji z owiewkami jest dla mnie trochę za drogi. A nakedy mnie nie kręcą do tego stopnia żeby go kupić.
Na pewno trochę pojeżdżę czymś jeśli będzie okazja, zanim kupie swojego rumaka. Może zmienię zdanie, nie wykluczam takiej opcji. Ale plan póki co mam ustalony i będę się go trzymał :)

@avalar
Dzięki za informacje.
Pompa pewnie będzie droga, nie?
Jak się zatem ustrzec zakupu sztuki z zepsutym ABS? Jak będę nowy oo kursie to raczej będę się bał zblokować przednie koło i to na czyimś Moto żeby sprawdzić czy mu ABS działa :) Da się jakoś inaczej?
Chyba nie, co? :(

@sfazowany (x2)
Dzięki za info na temat zębatki i OBD :)

Pisanie z komórki tutaj to jest męczarnia...

Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-03-25 17:03:28 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2016-05-23 07:52:53
Posty: 500
Lokalizacja: Kraków
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fazer S2
Czy Ty słyszałeś fazera na ori wydechu? bo to IMO jest mega cichy odkurzacz :)

Co do pompy ABS - tak, drogi temat. Z tego co czytam wiele osób walczy, nikt jest jej nie wskrzesił.
Zostaje adaptacja pompy od innego moto Yamahy lub liczyć na farta i szukać używki z FZ6.


Jest procedura pozwalająca sprawdzić działanie ABS bez konieczności jazdy. Wszystko masz na forum.

Tracer 900 ma 3 cylindry.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-03-25 17:16:17 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2020-03-20 20:16:53
Posty: 53
Płeć: Mężczyzna
Na Ori jest lipa, wiadomo. Ale ori wyleci w pierwszy dzień. Chociaż wygląda chyba najlepiej ze wszystkich...

Kupno używanej pompy z motocykla, w którym większość pomp, jak sam mówiłeś, nie działa byłoby niezłą loterią.

Wiem, że 900 ma 3 garki, ale dwa czy trzy cylindry, to nie rzędowe cztery :)

Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-03-25 18:33:50 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2013-11-03 13:05:03
Posty: 845
Lokalizacja: LPU
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Sprint ST 1050
DonMateo napisał(a):
Wiem, że 900 ma 3 garki, ale dwa czy trzy cylindry, to nie rzędowe cztery


Powiem Ci inaczej, rzędowe R4, to nie rzędowe 3 ani rzędowe 6, ani V2 czy V4 :D. Też kiedyś bardzo podobały mi się wrzeszczące 4 gary w rzędzie. Później miałem okazję przejechać się Dukatem 999 i w drugą stronę przejechałem się VFR 800 na wydechach przerobionych u Edka...no i te V-ki, to była dla mnie poezja...póki nie usłyszałem rzędowej trójki Triumpha, kuźwa, niesamowicie jaram się tymi silnikami, dźwięk to coś bezbłędnego i chyba najgorsze co można tutaj uczynić, to zamontować akcesoryjny wydech :D. Zeszłego roku miałem okazję przejechać się 6-cylindrowym, rzędowym K1600GT, ależ te 6 garów daje symfonię...
https://youtu.be/Ooo0mOqkvig

Generalnie, mając w swoim żywocie możliwość objechania kilku fajnych motocykli, muszę niestety stwierdzić, że rzędowe 4, to najmniej porywające silniki, generalnie większość po prostu się drze, poza małymi wyjątkami, gdzie inne potrafią pięknie grać nawet na fabrycznym wydechu :D.

To tak samo jak z samochodami. Jarałem się Lancerami Evo. Jarałem się swoim 1.8T, póki nie kupiłem najpierw Focusa ST R5 - do dzisiaj się nie mogę odkochać od tego samochodu :D, później wpadło 530i R6, dalej mój następny klejnocik, V8 w CLK 500, kończąc na S4 2.7T V6, którego jakieś półtorej roku temu, życia pozbawiło spotkanie z leśnym zwierzątkiem. Miałem chwilę Leona 1.4TSI z wypożyczalni, który pracował jak odkurzacz, kupiłem później doraźnie Astrę Bertone 2.0T, w której korba wyszła się przywitać i tak skończyłem aktualnie na Fabii 1.4 :P. Niestety jako też nadchodzących planów, jak tylko skończy się korona, ja skończę z klekotem R4 pod maską, bo stan kawalerskich wybryków będzie trzeba ustatkować na ważniejsze sprawy. Przynajmniej Trufel będzie cieszył ucho, a będzie długo, bo ma u mnie dożywotkę, moją, bo jak będzie trzeba to w niego wsadzę każde pieniądze :D.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-03-25 19:14:15 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2020-03-20 20:16:53
Posty: 53
Płeć: Mężczyzna
Kwestia gustu. Każdy lubi co innego.
Mnie jakoś nie jarają zbytnio duże pojemności, żadne V6 czy V8 nie robią na mnie jakiegoś wrażenia, takiego że chciałbym je kupić. Ja to jestem fanem wiertarek po prostu. Mazda Rx8 > Mustang GT - że się tak wyrażę po młodzieżowemu ;)

No Triumph 3-cylindrowy jest niesamowity, mówię o Daytona. Piękny wygląd i piękne brzmienie. Jest na mojej liście ulubionych, ale delikatnie przegrywa z R6.

A co myślicie o kupowaniu z komisów i od sprowadzaczy? Można często coś fajnego dostać, czy raczej gruzja?
Niedaleko w miejscowości Mizerów ktoś ma wystawionych na Olx sporo FZ6. Znacie miejscówkę? Ktoś był? Zdjęcia ma na tle białej bramy garażowej. Sporo tego miał nastawiane przez zimę. Kilka sztuk wisi już z pół roku.

Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-03-25 19:29:29 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2016-05-23 07:52:53
Posty: 500
Lokalizacja: Kraków
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fazer S2
IMO - bez znaczenia. Liczy się stan. To nie jest nowe moto.

Dwa - od handlarza, jeżeli sprzedaje jako firma, zawsze jest łatwiej prawnie dociekać racji, jeżeli coś ma wadę ukryta. Pisze z własnego doświadczenia.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-03-25 19:52:44 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 3823
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
DonMateo napisał(a):
nie chciałbym kupić czegoś co ma na tarczy rant jak po 40 tysiącach km

Tarcze to nie najtańsza część, więc na tył jedna to 600zł na przód zestaw ponad tysiaka, więc nikt nie zainwestuje w takie "ukrywanie" przebiegu, tym bardziej że w motocyklu masz wszystko na wierzchu i przebieg znacznie mocniej widać. Widać to po chłodnicy która obrywa kamyczkami z przedniego koła, widać po napędzie który 30-40 tys km wytrzyma, więc jeśli masz go już mocno wyciągniętego to licz że moto mieści się z przebiegiem w wielokrotnościach tych limitów. inna sprawa ze przebieg to nie największy wróg tych motocykli, poszukaj w moich postach, jakiś czas temu wrzucałem zdjęcia mojego moto które ma już ponad 70 tys km, os 50 jest w moich rękach więc jestem pewien co najmniej tej części przebiegu.
DonMateo napisał(a):
Ja mam tak, że jak mi się coś spodoba "od pierwszego wejrzenia", czy to buty, wędka, auto, czy motor to będę to konkretnie chciał mieć, a nie inne. I nic mnie nie przekona na zmianę. Zniosę wszelkie niedogodności i wady tego produktu i ostatecznie będę szczęśliwy.

to bardzo dobre nastawienie. Ja jestem zdania że pierwszym motocyklem kupujemy sobie nowe hobby - motocykl ma się nam podobać, ma nasz bawić i wkręcić. wtedy zaczniemy jeździć więcej. Może się okazać że kupiłeś motocykl który nie nadaje się do tego co ciebie interesuje ale to nie problem - dopiero drugi motocykl kupujesz głową, bo wiesz na co patrzeć i czego ci potrzeba. Pierwszy kupujesz sercem i za serce ma cię chwycić :)

DonMateo napisał(a):
Czy Fazer ma gniazdo OBD2? Czy w ogóle motocykle je mają?

nie, nie ma. słyszałem za jakiśtam moto ma obd, ale to taki rodzynek ze nawet nie pamiętam teraz jaki i nie wiem czy to prawda.

DonMateo napisał(a):
Jaki klucz będzie potrzebny żeby zdjąć ten dekiel i pooglądać wspomnianą luzującą się nakrętkę?
I czy da się jakoś zaradzić temu żeby ona nie odkręcała się, ale w jakiś w cywilizowany sposób, nie spawarką?

potrzebujesz klucza imbusowego. nie pamiętam rozmiaru więc weź ze sobą zestaw, spora szansa ze właściciel moto będzie miał jakiś imbus w kluczach pod siedzeniem - przydają się i sporo motocyklistów tam trzyma mini zestaw narzędzi. Yamaha zaprojektowała dłuższą nakrętkę która ma więcej gwintu więc lepiej trzyma
. Do tego jest blaszka-podkładka którą po dokręceniu powinno się młotkiem odgiąć tak zeby nie pozwalała odkręcić się tej nakrętce. przy wymianie napędy powinno się ją zmenić na nową, nie każdy to robi stąd zdarza się ze coś spadnie.

DonMateo napisał(a):
Źle mnie zrozumiałeś. Przeraża mnie ta moc i to bardzo. Nawet to 78 mnie przeraża. Ale chodziło mi o to że bardziej niż jego mocy boje się sporych gabarytów. Mocy mogę nie ruszać (mam bardzo silną wolę, ale nie oszukuje się że nigdy nie będę odkręcał ), ale masy bez doświadczenia nie ogarnę tak łatwo.

zabrzmię bardzo słabo ale... TO SIĘ NIE BÓJ. bo strach to jeden z większych problemów podczas jazdy. motocykl jadąc chce jechać prosto i w pionie, odpowiednio trzymany leci w złożeniu jak po sznurku. Im mniej mu przeszkadzasz tym mniejsza szansa że coś się stanie. Ale nie zawsze jeździ się intuicyjnie i dla tego strach możne
okazać się powodem złego zachowania. Dla tego wyluzuj, i na spokojnie zacznij jeździć i bezie dobrze. pamiętaj - po pierwsze po to na kursie dostajesz motocykl żeby jego poobijać a nie swój. a po drugie - i tak położysz swój motocykl. raczej nie na zakręcie, nie w wypadku tylko w garażu lub na parkingu. taka kolej rzeczy, im szybciej przyjmiesz to do siebie tym spokojniej będziesz jechał.

fazer_man napisał(a):
Masa tez nie jest zbyt duza, moja fz6 naked wazy chyba okolo 184 kg na sucho.

Jest ciężki. Na papierze wygląda względem reszty dobrze, ale ma wysoki środek ciężkości, przez co bardziej tę masę czuć niż w niektórych cięższych maszynach z niższym środkiem ciężkości.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-03-25 19:58:18 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2317
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
DonMateo napisał(a):
Na Ori jest lipa, wiadomo. Ale ori wyleci w pierwszy dzień. Chociaż wygląda chyba najlepiej ze wszystkich...


No cóż, ja kupiłem na wydechach dominatora i po 2 sezonach dokupiłem tłumik seryjny bo miałem dość jednostajnego wycia na wycieczkach. Czy na seryjnym chodzi jak odkurzacz? Bez przesady, na niskich obrotach chodzi całkiem fajnie lekko basowo, w średnim się budzi i przy mocnym kręceniu wyraźnie piłuje ale bez krwawienia z uszu. Przy przelotach z jednostajną prędkością słyszę głównie wiatr. A tak to wczesniej było tylko BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-03-25 20:30:13 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2019-10-01 16:23:53
Posty: 1073
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: F800GS
Co do kupowania motocykli. To dzisiaj stałem na światłach przy auto lawecie na której było kilka motocykli po solidnych dzwonach, w takim stanie że powinny być zezłomowane. Podejrzewam, że to transport z USA bo na lawecie były co najmniej trzy Harley-e z kwadratowymi kołami i powyginanymi lagami, reszta to jakieś duże chopper-y. Coś takiego powinny zatrzymać służby celne i obciążyć kosztami złomowania odbiorcę.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-03-25 21:39:38 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2020-03-20 20:16:53
Posty: 53
Płeć: Mężczyzna
Dzięki za sporo dobrych rad i informacji misiakw.

Nie no, aż tak to się nie boję. Wyrosłem już z młodzieńczych głupich pomysłów, z chęci udowadniania czegoś komuś itp. Teraz udowadniam tylko sobie - że nauczę się jak być tym z tytułu książki która właśnie czytam - "Motocyklistą doskonałym" :)

Co do wydechu. Nie interesuje mnie głośny dźwięk, tylko coś pomiędzy fabryką, a głośnym - taki żeby był ładny ale nie męczył w dalszych trasach. Coś się ogarnie, to nie problem. I nie sprawa na teraz, bo pierw trzeba coś będzie kupić ;)

A jak to jest Panowie z rocznikami? Na Wiki piszą że w 2007 było sporo zmian, że go w zasadzie przeprojektowali mocno. Jest zatem sens brać coś sprzed tego roku, czy lepiej szukać jakiegoś rocznika nowszego? Nie chodzi min o sam wiek, bo wiadomo że im nowszy tym lepiej. Chodzi mi o to czy były jakieś ważne zmiany dla których nie ma sensu brać model poprzedni.
O zmianie zegarów wiem - ten analogowy obrotomierz jest dużo lepszy, wg mnie. Ale przezyłbym spokojnie ze stara wersją.

@marcin
Właśnie takich ulepow się boję... Nasi to odbudują i sprzedadzą jako nówki sztuki nie bite z super niskim udokumentowanym przebiegiem...
W samochodach wiem jak można mniej więcej poznać takiego transformersa, na moto się nie znam (jeszcze). Dlatego tu jestem :)


Stworzyłem sobie taką checkliste.
- sprawdzić VIN w ASO
- sprawdzić zgodności koloru do rocznika
- sprawdzić stan opon
- sprawdzić stan tarcz hamulcowych (czy jest rant)
- sprawdzić naciąg łańcucha
- sprawdzić nakrętkę na wałku zdawczym czy jest i czy nie przyspawana
- sprawdzić stan chłodnicy czy nie wygląda jak ser szwajcarski
- odpalić, posłuchać jak chodzi na zimnym i ciepłym
- sprawdzić ABS (jeszcze nie wiem jak)
-podczas jazdy puścić kierownicę czy nie wpada w shimmy
- sprawdzić czy go nie ściąga na jedną stronę
- sprawdzić czy się wkręca ładnie na obroty bez zrywów itp.
- sprawdzić działanie elektryki i guziczków
- kupić
- opić

O czymś zapomniałem?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-03-25 21:57:03 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2013-11-03 13:05:03
Posty: 845
Lokalizacja: LPU
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Sprint ST 1050
DonMateo napisał(a):
Na Wiki piszą że w 2007 było sporo zmian, że go w zasadzie przeprojektowali mocno...Chodzi mi o to czy były jakieś ważne zmiany dla których nie ma sensu brać model poprzedni.


Nooo w 2007 roku zaczęli produkcję modelu S2. Czyli sporo zmian w silniku i jego sterowaniu, nowa owiewka, nowe hamulce, zmienione przednie zawieszenie, tylny wahacz, nowe liczniki, nowa kanapa.
Ogólnie do 2007 roku produkowali wyłącznie FZ6 98KM, od 2007 roku produkowali równolegle FZ6, któremu ograniczyli moc do 76KM i FZ6 S2, czyli mocno zmodernizowane FZ6 - 98KM :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-03-25 22:06:59 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2019-10-01 16:23:53
Posty: 1073
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: F800GS
Pewnie o wielu rzeczach zapomniałeś. Musisz oglądnąć co najmniej kilka egz. żeby wyrobić sobie zdanie co do relacji stan/cena i zużycia. Jak motocykl jest zadbany to nie będziesz wiedział tak naprawdę jaki ma przebieg. Moje motocykle sprzedawałem z przebiegiem prawie 200tyś (w sumie oddałem prawie za darmo bo właśnie ze względu na przebieg ich nikt nie chciał). Trzeba zwrócić uwagę na stan ramy- na spawy, jak oglądniesz kilka moto to będziesz wiedział jak powinny wyglądać. Warto zerknąć na ograniczniki kierownicy. Zgodność koloru- ok ale też warto się przyjrzeć czy elementy nie były naprawiane. W starszych moto, jeśli mają bak z blachy to warto sprawdzić czy nie ma korozji. Musisz popatrzeć na śrubki, nakrętki, szpilki, zatrzaski itp. czy są takie same (wyjątkiem są często włoskie motocykle :D ) to też może powiedzieć sporo o wypadkowości lub chociaż o rzetelności naprawy. Opony, ważny jest wiek chociaż jeśli moto ma stare opony i nieduży przebieg to może ktoś mało jeździł. Po oponach widać czy ktoś upalał. Naciąg łańcucha: czy ma jeszcze regulację, czy zębatki nie są ostre, czy jest równo wyciągnięty. Praca silnika- musisz posłuchać kilku egzemplarzy, warto zobaczyć czy nie kopci przy zapalaniu, czy nie kopci przy ostrym dodaniu gazu (oczywiście jak jest ciepły)- nie chcemy niebieskiego dymu. Jeśli ktoś mówi Tobie że wymieniał olej a teraz powinien być wymieniony to musi być mniej lub bardziej przezroczysty i mieć ładny zapach. Do oglądania koniecznie weź kogoś zaprzyjaźnionego z większym doświadczeniem niż Ty, chyba warto też zaprowadzić moto do serwisu.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-03-25 22:32:01 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2020-03-20 20:16:53
Posty: 53
Płeć: Mężczyzna
Dzięki za mnóstwo cennych informacji Panowie.

Jak to wygląda z serwisem? Ile kosztuje taka wizyta? Ile trwa? Co tam sprawdzają czego ja bym nie mógł? Chodzi mi o Fazerka konkretnie, nie o jakiś naszpikowany elektroniką nowy motocykl.
Nigdy nie korzystałem z takich usług.




Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 106 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org