Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2021-11-12 22:28:40 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2019-11-22 23:17:30
Posty: 210
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600 99
Witam

Może ktoś widział już to moto, może ktoś zna tego sprzedawcę. Będę bardzo wdzięczny za każdą info.

https://www.otomoto.pl/oferta/yamaha-fz ... E3lrr.html

Pozdrawiam
Piku

FZS600 '99


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-11-12 22:28:40 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714

PostNapisane: 2021-11-13 10:08:36 
Niemowlak

Dołączył(a): 2021-09-09 19:31:18
Posty: 41
Lokalizacja: Tychy
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ1N
hej
Żeby nie było że się czepiam, ale jakiś taki za idealny jak na 15 lat użytkowania. Chyba że faktycznie perełka.
Nie znam cen rynkowych ale domniemam że jest powyżej?
Jedź zobacz i kupuj bo zaraz Ci go sprzątną ;)
Powodzenia :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-11-13 10:32:28 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2019-10-01 16:23:53
Posty: 1073
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: F800GS
Wygląda ładnie. Przebieg po 14 latach niewiarygodnie niski ale możliwy.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-11-13 10:43:30 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2020-01-05 20:24:48
Posty: 484
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S2
Widać, że moto dobrze wyczyszczone i nabłyszczone do sprzedaży. Miałem w identycznym kolorze i wg mnie prezentuje się przepięknie.
Jeśli miałbym się do czegoś przyczepić to powoli kończy się linka sprzęgła. Nie widzę jak stare są opony. Jeśli są jeszcze 3 kluczyki i historia serwisowa to brałbym.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-11-13 16:35:30 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2019-11-22 23:17:30
Posty: 210
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600 99
Dzięki za opinie, czyli warto się bardziej zainteresować.

Wpierw muszę odebrać z naprawy mojego fzs i go sprzedać, mam już zainteresowanego.

FZS600 '99


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-11-13 21:43:09 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2014-08-17 12:43:43
Posty: 1156
Lokalizacja: Przemyśl
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Tracer 900 GT 2019
Pikulahay dawno nie widziałem tak ładnej wersji na sprzedaż, że aż poświęciłem chwilę żeby się przyjrzeć.
Przede wszystkim na plus dużo zdjęć jest, jednak żeby lepiej móc ocenić pewne rzeczy warto poprosić żeby przesłali Ci je w oryginalnej wielkości bo tutaj kompresja robi swoje i trudno coś więcej dojrzeć. Co do przebiegu, wygląda to w miarę wiarygodnie na tym etapie. Pierwsze co mi się rzuciło w oczy to zdecydowanie zbyt luźny łańcuch i na 90% jest to już końcówka jego okresu eksploatacji choć jest to napęd w mojej ocenie oryginalny. Są ogniska korozji a na na niektórych zdjęciach widać, że ogniwa "zawieszają się" po opuszczeniu zębatki i prawdopodobnie zacierają się one już, być może oringi wypadły już dawno temu tak czy inaczej zwiastuje to niedługi koniec łańcucha. Niedawno wymieniałem u siebie napęd i wiem co z czym się je, więc podejrzewałbym że na zestaw napędowy jest do wymiany - no cóż przebiegu nie oszukasz i nawet delikatnie jeżdżąc 50K to dobry wynik jak od nowości w tym egzemplarzu..
Drugą kwestią którą zauważyłem na filmie i na zdjęciach to taka matowa powłoka na wężach i silniku, koła pięknie się świecą bo są nabłyszczone ale chyba użyli sporo piany aktywnej żeby go domyć i później dobrze nie spłukali więc została taka warstwa. Widać na filmie że motocykl był chwilę przedtem myty bo na półkach jeszcze woda stoi, wnętrze czaszy zbyt czyste jak na normalne jeżdżenie więc tam było traktowane myjką ciśnieniową. Dziwi mnie bardzo skorodowany wydech, wiem może nie chciało się komuś czyścić kolektorów regularnie i z przodu są błyszczące tam gdzie widać, natomiast przy wyjściu z cylindrów bardzo zapieczone i tam na dole gdzie jest puszka z katalizatorem. Śruby przy silniku niektóre też są mocno skorodowane, tak samo stelaż wewnątrz czaszy i wewnątrz ciężarków kierownicy - ciekawy jestem czy to od używanej agresywnej chemii myjącej czy gdzieś znad morskich rejonów pochodzi ten egzemplarz że wilgoć z solą zrobiła swoje.
Stan opon wskazuje raczej na taką turystyczną jazdę bardziej po prostych niż po ostrym winklowaniu, Bridgestonów jakoś nie lubię i zakładam, że będą do wymiany też ale tutaj DOT największą tajemnicę kryje bo dopóki opona nie jest stara i wyraźnie zjechana nie można jej zbyt wiele zarzucić.
Manetki od świateł i killswitcha wydają mi się być mocno wypłowiałe, podobnie lusterka ale może być to nadal efekt pozostawionej powłoki po chemii myjącej, no chyba że ten motocykl długo i często stał do słońca.
Co do wersji to bardzo ładny kolor, fajnie że to jest S2 i nie skażona kiepskim tuningiem, jeśli szukałbym dla siebie to pewnie bym się zainteresował żeby chociaż obejrzeć na żywo bo trudno znaleźć coś sensownego. Na tą chwilę poprosiłbym o więcej zdjęć bo może to wiele wyjaśnić. Stan klocków i tarcz można by było też poznać przy okazji, zajrzeć jak zębatka zdawcza się trzyma pod dekielkiem.
Powyższe napisałem tak jak to ja widzę jako osoba z manią dbania o motocykl, zdaję sobie sprawę że sprzęt z tego rocznika musi posiadać jakieś mankamenty ale ten wydaje się nie mieć ich wiele. Biorąc pod uwagę cenę egzemplarza trzeba sprawdzić jak jest z tym napędem i oponami bo na start gdyby trzeba było to wymienić to mamy prawie 2K zł do zainwestowania, trzeba sprawdzić akumulator w jakim jest stanie, zębatkę zdawczą (choć przy oryginalnym napędzie OK ale sprawdziłbym dla pewności), lagi czy nie ma wycieków jak popracują, łożyska, hamulce.

Powodzenia w oględzinach :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-11-13 22:04:24 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2019-11-22 23:17:30
Posty: 210
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600 99
Dzięki, zapiszę i posprawdzam.

Żona się śmieje bo biorę pod uwagę dwa motocykle FZ6 S2 i TA xl700v (trochę różne modele).

Zobaczę, poproszę o zdjęcia tak jak radzisz i może podjadę.

FZS600 '99


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-11-14 00:08:24 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2314
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
No fakt, niezły rozrzut z modelami :) stary transalp wydaje sie byc ciekawy jesli planujesz go wykorzystać turystycznie i na lekkich bezdrożach, o ile to Cię kręci. Na miasto IMO fz6 lepsze i sporo nowocześniejsze, nie mówiąc już o wyglądzie motocykla.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-11-14 00:28:56 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2019-11-22 23:17:30
Posty: 210
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600 99
Chciałoby się dwa postawić :)
Jeszcze raz dzięki za opinię, zobaczymy co będzie.

FZS600 '99


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-11-14 09:56:54 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2020-01-05 20:24:48
Posty: 484
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S2
Nikt jeszcze nie wspomniał o sprawdzeniu ABS, a wiemy jak to z tym bywa.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-11-14 10:34:45 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2019-11-22 23:17:30
Posty: 210
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600 99
Z tego co czytałem, aby mieć pewność to trzeba sprawdzić podczas jazdy. To prawda?

FZS600 '99


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-11-14 11:41:04 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2020-01-05 20:24:48
Posty: 484
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S2
Wystarczy test zrobić robiąc zworkę w kostce która jest z lewej strony czachy. Na necie można znaleźć filmik jak to dokładnie zrobić. Ważny warunek to naładowane akku, bo inaczej test się nie zrobi. No i oczywiście zgoda sprzedawcy na takie coś.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-11-14 11:42:34 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2314
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Jest mozliwy test diagnostyczny na postoju, poszukaj na forum, jest bogato opisane z linkami do YT jak ten test wyglada w praktyce. Na YT od razu mozesz zobaczyć, wpisz abs test yamaha fz1, w fz6 jest identycznie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-11-17 09:03:03 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2019-11-22 23:17:30
Posty: 210
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600 99
Podesłali zdjęcia. Jezeli ktoś może krytycznym okiem ocenić to będę wdzięczny.

https://drive.google.com/folderview?id= ... 7hCjk5QVZn

FZS600 '99


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-11-17 17:20:25 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2020-01-05 20:24:48
Posty: 484
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S2
Przeglądnąłem dokładnie wszystkie zdjęcia. Mianowicie dość fajna sztuka bez pseudo tuningów jak już ktoś wspomniał.
Plastiki wszędzie całe. Nic nie odstaje i na ori śrubach. Obudowy przełączników dziwnie odbarwione - może od słońca, może od chemii. Plastiki lusterek inaczej są odbarwione. Wypełnienie czaszy znowu nie jest odbarwione. Rdzy nie za wiele. Taka rdza na kolektorach i kacie to norma jeśli ktoś jeździł po mokrym. Śruby silnika i ramy wszystkie błyszczące oprócz jednej od osłony zębatki przedniej. Stopka bez rdzy choć trochę matowa i być może była malowana. Wg mnie wymieniane uszczelniacze kurzowe lag i być może były rozbierane, bo są dziwne ślady na osłonach lag chyba od podważania. Nalot rdzy w imbusach ciężarków kierownicy chyba specjalnie nie usuwany. Stelaż czachy chwyta lekko rdza ale wydaje mi się że w głębi jest lepiej. Opony hmm, tylna jak dla mnie to już śmietnik, a przód może jeszcze pojeździ sezon. Napęd luźny i chyba też już zbliża się jego koniec.
Ogólnie moto nie jest idealnie wypucowane. Właścicielowi chyba zdarzało się jeździć po deszczu i pewnie czasami moto stało w deszczu - tak uważam.
Co do ceny to chyba trochę jednak drogo patrząc, że trzeba zainwestować w opony i napęd. Nie wiadomo jeszcze czy luzy zaworowe były robione. Tyle ode mnie.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org