Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2011-09-19 13:11:22 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2011-09-19 11:37:59
Posty: 1
Płeć: Mężczyzna
Witam
Od 2 miesięcy szukam fazerka 2002-2003 lisie (kocie ) oczy znalazłem dwie interesujące oferty dlatego proszę was jako fachowców o ocenę wizualną wybranych przeze mnie motocykli może ktoś je widział w realu. Nie mam znajomego fachowca a nie chce się naciąć
http://allegro.pl/yamaha-fzs-600-fazer- ... 84254.html
http://otomoto.pl/yamaha-fzs-yamaha-faz ... 19444.html
Z góry dzięki


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-09-19 13:11:22 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714

PostNapisane: 2011-09-20 11:38:44 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2009-12-16 12:56:07
Posty: 344
Lokalizacja: Gród Kraka
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Szajsung
Obecne moto: BMW R1200GS ADV LC
Z moto jak z żoną przed ślubem... Możesz czekać i wierzyć na słowo że będzie dobra,
albo "wypróbować" jak się jeździ i czy funkiel nówka nie śmigana :D
Ja wyznawałem i wyznają zasadę, że po dobrą sztukę warto jechać nawet na koniec świata, ale wcześniej telefonicznie zebrać wywiad na 100%.
To jak można odpicować auto i moto do zdjęcia, a co okazuje się na miejscu - nie muszę chyba mówić.
Podstawa - lawina pytań:
O papiery, kluczyki (komplet - a jeśli nie to dlaczego), niech poda VIN i nr silnika (zadzwonić do dealera YAMAHY i podać numery a powiedzą pi razy oko, czy moto to to moto ze zdjęć, czy składak)
Zapytaj o podstawową rzecz ja się nie znasz - czy się zgodzi sprawdzić moto w serwisie motocyklowym :D (kosztuje to niewiele a tak masz pewność, że nie kupujesz kota w worku)
Oceniać trza wszystko - bo na wszystkim zbić można cenę: od opon, przez klocki hamulcowe po akumulator.
Nie ma litości - odkręcaj owiewki - ich wnętrze lubi kryć ciekawe historie - nie zawsze wypływające na wierzch przy zewnętrznych oględzinach.
O to wszystko warto wypytać przed - na miejscu jak już się zdecydujesz, patrz na wszystko i przede wszystkim się przejedź - jak pali, czy nie szarpi, piszczy, stęka, kopci. Poproś by silnik jak przyjedzie był zimny - i odpalaj na zimnym.
Jak będzie zagrzany - może chcieć coś ukryć.
Po jeździe nurkujesz pod silnik i sprawdzasz przewody, czy nie kapie, tryska i się sączy.
Sprawdzasz naciąg i stan łańcucha, zębatek. Amortyzatory przód, tył, łożyska główki ramy.
Zresztą o obszerny artykuł na ten temat był w którymś w ostatnich wydań MOTOCYKLA.
Na deser - lepiej kupić moto z udokumentowanym przebiegiem w dobrym stanie niż nie wiadomo co z podejrzanie niskim. Jak to pierwszy moto - odpuść sobie wizualkę bo pewnie niejedno jeszcze na nim przeżyjesz, a zainwestuj w mechanikę. Ogólnie omijaj brytoli bo pordzewiałe. Nie idź na taniochę, bo co tanie to drogie. Lepiej dołożyć i śmigać niż polatać 2 tygodnie i jojcyć w garażu.
I podstawowa zasada - JEDNO PODEJRZENIE ŻE COŚ NIE KAMAN - ODPUŚĆ - nie jedyny to moto na świecie.
Ja po swojego pierwszego pojechałem 40 km od mca zamieszkania, po drugiego już 600km a po trzeciego 800km.
Jeśli wiesz że warto - coż więcej ma znaczenie.
To tyle ode mnie w telegraficznym skrócie.
Powodzenia, obydwa wyglądają ładnie. WYGLĄDAJĄ powtarzam :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org