Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2012-02-06 18:25:47 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2011-10-04 23:07:51
Posty: 70
Lokalizacja: Gorlice
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: CBR 954RR
mam pytania odnośnie FZ1. Mam na oku egzemplarz FZ1 z 2006r ogólnie wszystko jest ok, silnik pracuje bez problemów. Jedyne co, to po odpaleniu zimnego przez jakieś 20 sekund, moto faluje na obrotach...

Pytanie do użytkowników: czy któremuś z Was przytrafiło się coś podobnego, ewentualnie jaka może być przyczyna?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Do uzytkowników FZ1
PostNapisane: 2012-02-06 18:25:47 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2012-02-06 20:44:57 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2011-11-18 19:30:31
Posty: 454
Lokalizacja: PL- opolskie/Klb | CH- raj dla motocyklistów:)
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Galaxy S6
Obecne moto: FZ1 S
Hehe a może po prostu przyczyną jest zimny silnik?? Może świece? Jeśli na ciepłym odpalasz i jest ok to ja bym się chyba tym nie przejmował. Mechanikiem nie jestem, na samej mechanice też za bardzo się nie znam ale wydaje mi się to całkiem normalne. Tym bardziej jakie teraz są temperatury... Jaki przebieg?

Jak się zrobi cieplej i odpalę moją FZ1 to powiem Ci jak chodzi przez pierwsze 20 sekund :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-02-06 20:52:42 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Faluje tzn jak bardzo?? 100-500 obrotów??

Często to kwestia synchronizacji dawek wtrysków , ustawienie czujników, świec, a może wystarczy reset ECU.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-02-06 21:00:03 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2011-08-22 22:23:57
Posty: 71
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: R1 Fz1 X-Max 690e
Obroty powinny byc podniesione ale raczej nie powinny falowac.
Byc moze jest problem z EXUPEM. :?:
To ustrojstwo czesto sie psuje (w R1 mialem wymieniane 2 razy na gwarancji).
Przewaznie brudza sie linki i silnik nie moze dobrze ich ustawic. Moto bardzo ciezko zapala i gasnie na biegu jalowym.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-02-06 21:02:37 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2011-10-04 23:07:51
Posty: 70
Lokalizacja: Gorlice
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: CBR 954RR
hehe wiem, że to pytanie brzmi lekko idiotycznie, ale chciałem być pewny.. :shock: Co by się nie okazało, że to objaw jakiejś poważnej choroby:p

Z drugiej strony, być może chłopa za bardzo przyciskałem, bo mu powiedziałem, że się maxymalnie wkur... jak przejadę 250km i się okaże, że w silniku coś rzęzi. Więc chłop mi na to, że go uczuliłem ostatnio...itp i mówi mi, że "po odpaleniu zimnego przez 15 sekund faluje na obrotach":p

Przebieg to ok 25000, o ile można wierzyć w przebieg importowanych motocykli do naszego wspaniałego kraju :moto:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-02-06 21:06:39 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2011-08-22 22:23:57
Posty: 71
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: R1 Fz1 X-Max 690e
Ostatnio widzialem ogloszenie: "spuszcze 100 PLN na odkrecenie licznika,bo nie zdazylem tego zrobic sam" :lol:
Z drugiej strony kolega sprzedaje pewne 9-letnie moto z przebiegiem 60.000km. Prawie nikt nie dzwoni mimo ze cena jest okazyjna, a jak ktos dzwoni to sie pyta gdzie bylo jezdzone tyle.
W Zielonce k/Warszawy robia "korekty" wszystkich typow licznikow po 150PLN


Ostatnio edytowano 2012-02-06 21:13:18 przez MG75, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-02-06 21:12:01 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2011-11-18 19:30:31
Posty: 454
Lokalizacja: PL- opolskie/Klb | CH- raj dla motocyklistów:)
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Galaxy S6
Obecne moto: FZ1 S
MG75 napisał(a):
Ostatnio widzialem ogloszenie: "spuszcze 100 PLN na odkrecenie licznika,bo nie zdazylem tego zrobic sam" :lol:

Przynajmniej szczery :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-02-06 21:14:58 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2011-10-04 23:07:51
Posty: 70
Lokalizacja: Gorlice
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: CBR 954RR
Niestety to jest problem naszego kraju, kręcą wszystko co się da, a nawet to czego się nie da...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-02-06 21:18:12 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2011-08-22 22:23:57
Posty: 71
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: R1 Fz1 X-Max 690e
Sprzedajacy dostosowuja sie do potrzeb kupujacych - tzw mini marketing :mrgreen:
Skoro nikt nie chce kupowac duzych przebiegow, sprzet moze byc technicznie zlomem ale musi sie swiecic - rynek podaza w jedna strone :roll:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-02-06 21:25:47 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2008-06-29 09:23:07
Posty: 672
Lokalizacja: CCH
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Nokia
Obecne moto: Gladius 650 mit ABS
Skoro jest na wtrysku to raczej nie powinien falować... pewnie jak koledzy piszą: świece, ECU, może synchro wtrysków...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-02-07 12:41:08 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2011-11-03 14:41:16
Posty: 261
Lokalizacja: Poznań
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha MT 09
A ma wymienioną puszkę na przelot?
Jeśli tak to możliwe że to jest przyczyna falowania na wolnych (odłączony exup)
Nie wiem czy ktoś z was kiedyś słyszał o takiej metodzie:
-kiedyś jak wymieniałem tłumik na przelot w SV-ce to ktoś mi polecał następującą rzecz:
odłączyć aku, na moment połączyć ze sobą klemy plus z minusem, potem podłączamy aku odpalamy bez dodawania gazu i czekamy aż załączy się wentylator (nie ruszając przez cały czas przepustnicy) Podobno wtryski ustawią się jak należy. ...ale może to bzdura


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-02-07 13:47:23 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2011-10-04 23:07:51
Posty: 70
Lokalizacja: Gorlice
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: CBR 954RR
Puszka standard, bez żadnych modyfikacji. W sumie mój bandzior falował cały czas jak go sprzedawałem, a silnik raczej się nie kończył:p


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-02-07 20:39:12 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2011-08-22 22:23:57
Posty: 71
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: R1 Fz1 X-Max 690e
Piniu napisał(a):
A ma wymienioną puszkę na przelot?
Jeśli tak to możliwe że to jest przyczyna falowania na wolnych (odłączony exup)
Nie wiem czy ktoś z was kiedyś słyszał o takiej metodzie:
-kiedyś jak wymieniałem tłumik na przelot w SV-ce to ktoś mi polecał następującą rzecz:
odłączyć aku, na moment połączyć ze sobą klemy plus z minusem, potem podłączamy aku odpalamy bez dodawania gazu i czekamy aż załączy się wentylator (nie ruszając przez cały czas przepustnicy) Podobno wtryski ustawią się jak należy. ...ale może to bzdura

To jest jedna z czynnosci serwisowych podczas przegladu kazdego KTM'a na wtrysku.
Nic nie trzeba zwierac, moto musi pochodzic 10-15 minut.
Wracajac do tematu ja mam u siebie filtr K&N i przelot Akrapa i zarowno z db killerem jak i bez obroty stoja "jak drut"


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-02-07 20:49:57 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2010-10-22 21:46:14
Posty: 700
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fz1
u mnie po zrobieniu przelotu też faluje
i przejeździłem tak już sezon i nic złego się nie dzieje


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org