Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 44 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2012-04-24 22:31:52 
Niemowlak

Dołączył(a): 2011-07-20 21:44:47
Posty: 32
Lokalizacja: Kujawsko-pomorskie
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: brak
I co kupiony???


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-04-24 22:31:52 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2012-04-24 22:40:21 
Legenda forum

Dołączył(a): 2010-11-08 15:23:23
Posty: 2332
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Note 10+
Obecne moto: KTM 1290 SAS
Skoro nie pisał, może znaczyć, że jeszcze jedzie :D w końcu 450km chwilę mu zajmie :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-04-25 02:28:17 
Niemowlak

Dołączył(a): 2012-04-12 15:17:29
Posty: 36
Lokalizacja: Poznań
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600 03r.
Kupione i przyjechane ;) trasa dluga, troche w deszczu ale przyjemna ;) jezdzi prosto, dobrze hamuje jeszcze lepiej przyspiesza. Jedynie wspomniana szybka do wymianyi regulacja gaznikow by sie przydala. A tak, trasa 450km to chyba dobry sprawdzian dla moto i wyraz mojej glupoty i lekkomyslnosci ;) ale wszystko dobrze soe skonczylo ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-04-25 08:56:11 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2012-01-18 14:03:56
Posty: 155
Lokalizacja: na zachód od Wawy
Płeć: Mężczyzna
Telefon: służbowy
Obecne moto: fz6
Gratuluję motocykla i odwagi :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-04-25 09:18:58 
Niemowlak

Dołączył(a): 2012-04-12 15:17:29
Posty: 36
Lokalizacja: Poznań
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600 03r.
Wstałem! I ku mojemu zdziwieniu nic mnie nie boli za bardzo ;)
Trasa 450km ;) Fazer fajnie jedzie, nie sciąga, nie trzepie przy hamowaniu, nie wężykuje, nie dławi się ;)
W Łodzi FZS'a oglądał motocyklista i stwierdził że zdrowy motocykl ale że bak był raczej malowany bo logo nie jest pod lakierem. I tak jak wcześniej pisałem gaźniki do regulacji.

Mam nadzieje że posłuży mi spokojnie kilka dobrych sezonów ;)

Kupowałem zupełnie w ciemno i z maksymalnym ryzykiem ale jestem zadowolony i to bardzo ;)


Załączniki:
2012-04-24 17.23.21 - Kopia.jpg [311.12 KiB]
Pobrane 278 razy
Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-04-25 10:01:21 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2011-10-01 23:31:32
Posty: 104
Lokalizacja: Oleśnica
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600
Gratulacje! Fajny fazer i przygoda :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-04-25 16:04:01 
Niemowlak

Dołączył(a): 2012-04-12 15:17:29
Posty: 36
Lokalizacja: Poznań
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600 03r.
xiter3 napisał(a):
Gratulacje! Fajny fazer i przygoda :)

dzięki, niebawem cos wiecej wrzuce :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-04-25 20:38:16 
Niemowlak

Dołączył(a): 2012-04-14 19:26:19
Posty: 43
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600
Gratuluje udanego zakupu:)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-04-26 00:03:20 
Niemowlak

Dołączył(a): 2012-04-12 15:17:29
Posty: 36
Lokalizacja: Poznań
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600 03r.
Dzięki, dzięki ;) porobie foty i w odpowiednim miejscu się pochwale ;)

narazie mam jeden problem ponieważ poluzował mi się lewy set(?) nie wiem czy odpowiednio nazywam ale tak mi sie wydaje, cały lewy podnóżek ze zmianą biegów. jest on na śrubie chyba ale musze odkrecić cały żeby go dokręcić.

i jeszcze jedno: czy też Wam się zdarza że żeby wbić/zbić bieg musicie lekko sprzęgło popuścić i znów wcisnąć aby załapał? czy zawsze wam wchodzą jak nóż w masło?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-04-26 01:09:24 
Legenda forum

Dołączył(a): 2010-11-08 15:23:23
Posty: 2332
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Note 10+
Obecne moto: KTM 1290 SAS
jeziu napisał(a):
i jeszcze jedno: czy też Wam się zdarza że żeby wbić/zbić bieg musicie lekko sprzęgło popuścić i znów wcisnąć aby załapał? czy zawsze wam wchodzą jak nóż w masło?

Biegi powinny wchodzić szybko, sprawnie i precyzyjnie. Najważniejsze to nie pier***ć się z tą zmianą. Szybkie zdecydowane naciśnięcie/podciągnięcie stopą! Dokładnie to wygląda tak: jedziesz, wiesz że będzie zmiana, podciągasz lekko wajchę biegów stopą do punktu granicznego, ale tak żeby sobie tego biegu nie przerzucić, w tym momencie robisz szybki klik sprzęgła, noga energicznie w górę, sprzęgło out. Oczywiście w między czasie manewrowanie gazem, żeby dopasować obroty bez szarpnięcia ;)
Czyli ściąga: nie robisz ręka-noga-ręka tylko noga-ręka-noga-ręka :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-04-26 08:35:01 
Niemowlak

Dołączył(a): 2012-04-12 15:17:29
Posty: 36
Lokalizacja: Poznań
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600 03r.
rhazz napisał(a):
jeziu napisał(a):
i jeszcze jedno: czy też Wam się zdarza że żeby wbić/zbić bieg musicie lekko sprzęgło popuścić i znów wcisnąć aby załapał? czy zawsze wam wchodzą jak nóż w masło?

Biegi powinny wchodzić szybko, sprawnie i precyzyjnie. Najważniejsze to nie pier***ć się z tą zmianą. Szybkie zdecydowane naciśnięcie/podciągnięcie stopą! Dokładnie to wygląda tak: jedziesz, wiesz że będzie zmiana, podciągasz lekko wajchę biegów stopą do punktu granicznego, ale tak żeby sobie tego biegu nie przerzucić, w tym momencie robisz szybki klik sprzęgła, noga energicznie w górę, sprzęgło out. Oczywiście w między czasie manewrowanie gazem, żeby dopasować obroty bez szarpnięcia ;)
Czyli ściąga: nie robisz ręka-noga-ręka tylko noga-ręka-noga-ręka :)



dzięki za podpowiedź ;) Ja swojego pytania do końca nie sprecyzowałem bo chodziło mi o zmiane biegów na postoju, czasem gdy nie zdąże zrzucić do świateł i gdy stane chce dojść do jedynki to gdy wciskam to nic nie czuć, musze lekko sprzęgło popuścić, poczuć tyknięcie i dopiero wtedy zrzucać, ma ktoś taki problem?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-04-26 12:35:58 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2011-04-02 23:33:03
Posty: 98
Lokalizacja: Poznań
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600 02r
No gratulacje maszyny, oby służyła jak najlepiej.

A jeśli chodzi o biegi na postoju i zrzucanie to rzeczywiście tak się dzieje - trzeba lekko zesprzęglić i zrzucić niżej.
Ale trochę praktyki i nie będziesz miał potrzeby zrzucania na światłach - zrobisz to na dochamowaniu...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-04-26 17:08:42 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2010-05-31 11:38:02
Posty: 699
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600 CBF 1000A
rhazz napisał(a):
edziesz, wiesz że będzie zmiana, podciągasz lekko wajchę biegów stopą do punktu granicznego, ale tak żeby sobie tego biegu nie przerzucić, w tym momencie robisz szybki klik sprzęgła, noga energicznie w górę, sprzęgło out. Oczywiście w między czasie manewrowanie gazem, żeby dopasować obroty bez szarpnięcia

a po co między-gaz przy wrzucaniu wyższego biegu ??


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-04-26 19:19:08 
Legenda forum

Dołączył(a): 2010-11-08 15:23:23
Posty: 2332
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Note 10+
Obecne moto: KTM 1290 SAS
geguś napisał(a):
a po co między-gaz przy wrzucaniu wyższego biegu ??

Nie między gaz tylko po prostu gaz :D Bo po co zmieniać bieg na wyższy nie dając potem gazu :) ? Zmieniamy bieg i gaz, żeby jechać szybciej :D :moto:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 44 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org