Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2017-12-30 19:55:38 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2008-02-24 19:17:18
Posty: 263
Lokalizacja: Poznań
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Nikon
Obecne moto: XV535-XJ600-FZS600
Czy to jest oryginalne malowanie?
Bo błotnik raczej nie jest.

https://www.otomoto.pl/oferta/yamaha-fz ... zoOnJ.html


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-12-30 19:55:38 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2018-01-01 14:34:29 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2012-12-01 16:35:28
Posty: 377
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: dotykowy
Obecne moto: FZ1S Fazer
Błotnik nie jest oryginalny, tylni amor też jest zmieniony bo widać zbiornik ciśnieniowy a faza tego nie miała oryginalnie, akcesoryjna szyba, wypolerowane kolektory a fabrycznie były czarne matowe, dołożone gmole. W sumie reszta mi pasuje.
Zegary z tego rocznika, bak też już z logiem a nie z napisem i reszta wygląda bardzo dobrze.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-01-01 19:57:31 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2008-02-24 19:17:18
Posty: 263
Lokalizacja: Poznań
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Nikon
Obecne moto: XV535-XJ600-FZS600
Mam podobne spostrzeżenia do Twoich. Ale chyba nie wszystko jest to pewne w 100%
Przedni błotnik - też myślę, że jest inny.
Zbiornik ciśnieniowy tylnego zawieszenia też coś nowego. W sumie ciekawa sprawa.
Ale co do "polerowanych" kolektorów nie jestem pewny. Wiem, że były czarne, bo mam Fazerkę z roku 2000. Ale w necie można też znaleźć w "srebrnym" kolorze, czyli niklowane. Głupotą byłoby jest oczyszczać z czarnej farby, bo to zwykła "czarna" stal, więc za chwilę byłyby zardzewiałe.
Mam wrażenie, że jednak Fazerki po lifcie wychodziły z takimi kolektorami. Ale mogę się mylić.
W sumie ciekawy model. Może przejadę się go obejrzeć ;-)

https://motorcycle4sale.com/sale/2003-y ... c-15646/uk


Załączniki:
F.jpg [829.15 KiB]
Pobrane 423 razy
Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-01-02 20:46:07 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2012-12-01 16:35:28
Posty: 377
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: dotykowy
Obecne moto: FZ1S Fazer
Fazerki po lifcie wychodziły z kolektorami w kolorze czarny mat wszystkie bez wyjątków. Różnica polega na tym że przed liftem była to zwykła stal a po lifcie były z nierdzewki albo z kwasówki nie pamiętam teraz dokładnie. Po prostu po lifcie skończył się problem z rdzewiejącymi kolektorami.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-01-09 22:57:18 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2008-02-24 19:17:18
Posty: 263
Lokalizacja: Poznań
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Nikon
Obecne moto: XV535-XJ600-FZS600
Byłem obejrzeć tę Fazerkę z ogłoszenia z pierwszego postu. Wygląda bardzo ładnie. Tylko ten przedni błotnik...
Po bliższym zapoznaniu się z tym tematem, wyszło że to nie tylko błotnik jest inny, ale też lagi.
Nawet wiem od jakiego motocykla, bo stał taki obok - od Thundercata.
Teraz nie wiadomo, czy ktoś (Włoch) zmieniał, bo miał "bum", czy chciał po prostu lepsze zawieszenie. A ono jest lepsze, bo ma u góry śruby regulacyjne twardości, czego oryginalne Fazery nie miały. O "polepszaniu" motocykla może też świadczyć poprawienie też tylnego zawieszenia poprzez zamontowanie zbiornika ciśnieniowego. Wygląda to tak jakby ktoś chciał mieć lepsze całe zawieszenie.
Sam nie wiem, co o tym sądzić :-(


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-01-10 12:30:17 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2013-08-10 19:56:21
Posty: 80
Lokalizacja: WZ
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS600
toooomelo napisał(a):
Sam nie wiem, co o tym sądzić


Ten sprzęt ma 15 lat.
Jeśli stan techniczny jest bez zarzutu, moto jedzie prosto, rama nie jest krzywa, spawana z dwóch czy co tam jeszcze można przy tym zrobić, jeśli wszystko jest całe i nie przekoszone (w tym stelaż czachy, przednie zawieszenie), to technicznie nie widzę przeciwwskazań.
Niestety, Twój następca będzie miał dokładnie takie same dylematy, co może powodować, że sprzęt będzie nieatrakcyjny rynkowo gdy już będziesz go chciał sprzedać.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-01-10 21:31:34 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2012-12-01 16:35:28
Posty: 377
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: dotykowy
Obecne moto: FZ1S Fazer
Fazer po lifcie miał regulacje u góry na lagach i to była jedyna regulacja w fazie w lagach. Regulacja napięcia wstępnego sprężyny ( o ile dobrze pamiętam)

https://www.manualslib.com/manual/61124 ... ml?page=30

informacja o tym była w instrukcji :D

Thundercat miał jeszcze więcej regulacji ale nie wiem dokładnie. Najlepiej niech się wypowie posiadacz thundercat-a.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-01-11 09:17:28 
Chop-luftmysza

Dołączył(a): 2012-09-20 09:21:17
Posty: 1337
Lokalizacja: Piaseczno
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 609siedem46cztery51
Obecne moto: KiloFaza
Iroszek napisał(a):
Fazer po lifcie


U mnie jest przed liftem i też ma regulację


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-01-11 10:11:11 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2014-07-29 10:56:56
Posty: 253
Lokalizacja: Wałbrzych
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fzs600 2001r
U mnie w przedlificie też jest reg. przeg zawieszenia (wstępnego napiecia spr.), chyba od końcówki 2000r już dodawali "fabrycznie", mój jest z 2001r.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org