Forum Yamaha Fazer, Yamaha Thundercat
http://www.motocykl.org/

Województwo mazowieckie
http://www.motocykl.org/viewtopic.php?f=26&t=1998
Strona 3 z 11

Autor:  zacierek [ 2010-03-26 19:44:30 ]
Tytuł:  Re: Województwo mazowieckie

ja polecam jakby komu cos padlo w Płońsku lub okolicach u miejscowego "kata"motocykli vel. cerata:)
super mechanik robia naprawde wszystko:)

Autor:  rigano00 [ 2010-03-26 21:58:11 ]
Tytuł:  Re: Województwo mazowieckie

Miał ktoś kontakt z MCS (motocyklowe centrum serwisowe) dawniej kawasaki teraz honda przy ul. prymasa tysiaclecia wa-wa. Ceny maja niezbyt niskie ale też niewygórowane

Autor:  teratoma [ 2010-03-27 18:09:08 ]
Tytuł:  Re: Województwo mazowieckie

rigano00 napisał(a):
Miał ktoś kontakt z MCS (motocyklowe centrum serwisowe) dawniej kawasaki teraz honda przy ul. prymasa tysiaclecia wa-wa. Ceny maja niezbyt niskie ale też niewygórowane


Ja miałem kontakt z MCS jak byli "autoryzowanym serwisem jamahy" (taki baner wisiał na ścianie "za czasów" kawasaki). Nie wiem, czy jeszcze mogą się posługiwać nazwą "autoryzowany", ale mniejsza o to. Serwisowałem u nich moto trzy razy i na początku byłem w miarę zadowolony, nie licząc rozmów z szefem mechaników , podczas których wydawało mi się, że słuchając mnie myśli o czymś innym. Ale może taki olewacki styl wobec klienta to po porostu jego image :mrgreen: Zraziłem się do nich po ostatnim przeglądzie, gdy któryś z mechaników zrobił mi odprysk na baku. Rozumiem, że mają spory "przerób" (tak przynajmniej wizualnie oceniłem po ilości motocykli w warsztacie), więc taką błahostką jak zabezpieczenie baku motocykla np. kocem dupy sobie nie zawracają :evil: Nie pocieszało mnie to, że po małej wymianie zdań przyznali się do błędu i nawet zaproponowali zrobienie zaprawki "gratis". Byłem zbyt wkur...y, więc nie skorzystałem z tej "fachowej" pomocy przy naprawie lakieru na baku. Ogólnie po swoich doświadczeniach odradzam, zwłaszcza, że cenowo chyba nie są zbyt konkurencyjni.

Autor:  4est [ 2010-04-16 22:25:43 ]
Tytuł:  Orang motor - Warszawa Łomianki

Witam.

Czy ktoś miał okazję serwisować swojego sprzęta w tym ASO Yamahy ?

Z góry dziękuję za wszelkie opinie.

Autor:  volviaczek [ 2010-04-17 07:49:48 ]
Tytuł:  Re: Orang motor - Warszawa Łomianki

ja tam serwisowalem, w sumie to tylko przeglady po 1000km i tegoroczny wiosenny. wiec nic powaznego
jest dwoch mechanikow. jeden starszy Krzysiek (wydaje sie ze wie o ch chodzi, konkretnie odpowiada na pytania) drugi mlody chlopak wyglada na ucznia i pomocnika.
Nic zlego nie moge powiedziec o serwisie

ps. troche jestem zly na tego mechanika Krzyska. umowilem sie z nim na ogladania jego xj600 i mowilem ze jak wszystko bedzie OK to ja biore. Przyjezdzam i slysze ze wczoraj ktos przyjechal i kupil :twisted:
Moze jak mi przejdzie to znow do nich pojade na kolejny przeglad

Autor:  4est [ 2010-04-18 22:24:39 ]
Tytuł:  Re: Orang motor - Warszawa Łomianki

volviaczek napisał(a):
troche jestem zly na tego mechanika Krzyska. umowilem sie z nim na ogladania jego xj600 i mowilem ze jak wszystko bedzie OK to ja biore. Przyjezdzam i slysze ze wczoraj ktos przyjechal i kupil


Jesli to jedyne zastrzezenia do serwisu to chyba sie skusze ;) Moj kupel odstawil tam na przeglad przed sezonowy swojego Dragstar'a 1100 i generalnie jest zadowolony :)

Autor:  Luterq [ 2010-04-18 22:49:11 ]
Tytuł:  Re: Orang motor - Warszawa Łomianki

4est napisał(a):
Czy ktoś miał okazję serwisować swojego sprzęta


mi robili rozrząd i mierzyli kompresje... nie mam zastrzeżeń. Dobry kontakt, normalne ceny. Pomogli silnik wyciągnąć z samochodu i potem go załadować po robocie...

Autor:  rules01 [ 2010-05-02 22:40:03 ]
Tytuł:  serwis w warszawie ?

witam jestem nowy na forum i mam takie pytanie czy może znacie jakiś dobry serwis w warszawie i nie chodzi mi o aso
dzieki z góry za odpowiedzi

Autor:  miki [ 2010-05-02 22:47:56 ]
Tytuł:  Re: serwis w warszawie ?

ani nie wiadomo jakie moto-czyt-marka, ani sie nie witasz..no to juz ponizej standardow :mrgreen:

Autor:  rules01 [ 2010-05-03 13:52:18 ]
Tytuł:  Re: serwis w warszawie ?

witać sie witałem a moto jak widać z lewej strony ekranu fz6 marki chyba mnie musze pisać bo jesteśmy na forum yamahy więc było to dla mnie oczywiste .
ale jak znasz dobry serwis w warszawie to byłbym rad z opowiedzi

Autor:  Bartek [ 2010-05-03 14:06:23 ]
Tytuł:  Re: serwis w warszawie ?

501-834-537 Michał Szrama DEPOT Racing
Serwisuje wszystkie maszyny znajomych.

Autor:  rules01 [ 2010-05-05 01:43:50 ]
Tytuł:  Re: serwis w warszawie ?

dzieki wielkie

Autor:  slawek [ 2010-05-06 08:08:03 ]
Tytuł:  Re: Województwo mazowieckie

A czy ktoś z Was mógłby polecić jakiś zakład wulkanizatorski w Wawie gdzie nie będą się bali tknąć koła od moto i w dodatku zrobią to prawidłowo ? Mam na myśli full serwis czyli zdjęcie koła, zmiana kapcia i założenie koła z powrotem.

Autor:  MONEK [ 2010-05-06 09:39:49 ]
Tytuł:  Re: Województwo mazowieckie

Podłączam sie do pytania kolegi, musze oponke z tyłu wymienić i chętnie bym podjechał moto, żeby wymienili, koło wyważyli, najlepiej żeby nie było trzeba moto zostawiać.

Autor:  majki [ 2010-05-06 12:25:27 ]
Tytuł:  Re: Województwo mazowieckie

zacierek napisał(a):
ja polecam jakby komu cos padlo w Płońsku lub okolicach u miejscowego "kata"motocykli vel. cerata:)
super mechanik robia naprawde wszystko:)



A moze dokladniej?


Ja poszukuję dobrego tłumikarza. Kogoś, kto mi dobrze uszczelni tlumik ;)

Strona 3 z 11 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/