Forum Motocykli Yamaha
https://www.motocykl.org/

Niemiła przygoda z zakupami na sklep.motovoyager.net
https://www.motocykl.org/viewtopic.php?f=26&t=20383
Strona 1 z 1

Autor:  psikor [ 2016-08-21 15:38:08 ]
Tytuł:  Niemiła przygoda z zakupami na sklep.motovoyager.net

Hej,
nie jestem zwolennikiem opisywania tego rodzaju historii, ale tym razem zostałem do tego niejako zmuszony. Otóż w korespondencji ze sklepem (szczegóły niżej) obiecałem, że jeśli moja sprawa nie zostanie należycie załatwiona, opiszę historię zakupów w sklep.motovoyager.net na forach, na których jestem zarejestrowany....

Oto chronologiczny zapis mojej "przygody" ze wspomnianym wcześniej sklepem.

1) 22.06.2016 - Kupuję dla ojca koszulkę w rozmiarze XXL.
2) 27.06.2016 - Wysyłam do sklepu e-mail z informacją, że koszulka dotarła, ale jest za duża. Pytam o możliwość sprawnej wymiany na miejszy rozmiar. Tego samego dnia sklep wysyła odpowiedź, że wymiana nie jest możliwa, bowiem koszulka została wykonana na zamówienie (w żaden sposób nie było to zaznaczone wcześniej). Sklep wychodzi z propozycją rabatu 20% na kolejny zakup. Ta wiadomość nie dochodzi do mnie od razu, ale dopiero 7.07.2016. Coś jest chyba nie tak z moim kontem e-mail, dopiero FWD wiadomości na inne konto sprawia, że wiadomość do mnie trafia.
3) 8-13.07.2016 - W tym czasie korespondujemy sobie ze sklepem, ostatecznie ustalając, że za 34,50 zł (w tym przesyłka) otrzymam koszulkę w mniejszym rozmiarze.
4) 20.07.2016 - Dostaję informację, że koszulka zostanie wysłana "dzisiaj".
5) Od tamtej pory wysyłam do sklepu kilka maili. 12.08.2016 udaje mi się dodzwonić pod numer podany na www.motovoyager.net (na stronie sklepu nie ma telefonicznego kontaktu), odbiera (jak mniemam) p. Mariusz Ignatowicz. Przeprasza i obiecuje, że temat zostanie załatwiony tego samego dnia.
6) Dzisiaj mamy 21.08.2016, a ja nie mam ani 34,50 zł, ani drugiej koszulki.

Dla chętnych link do korespondencji:
https://dl.dropboxusercontent.com/u/253 ... er.net.zip
Do archiwum nie dołączyłem maili, które zawierają wrażliwe dane.

Ogólnie koszulka nie jest zła. Ale jakość obsługi w tym sklepie pozostawia wiele do życzenia. Na domiar złego jest on prowadzony przez spółkę zagraniczną (bodajże angielską), więc trudno byłoby cokolwiek wskórać przy pomocy polskich instytucji powołanych do walki o prawa konsumentów.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/