Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2021-02-10 16:16:24 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2019-11-22 23:17:30
Posty: 210
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600 99
Witam

Znacie może jakąś wartą polecenia firmę zajmującą się przerabianiem motocykli?

Pozdrawiam

FZS600 '99


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-02-10 16:16:24 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714

PostNapisane: 2021-02-10 18:52:13 
Legenda forum

Dołączył(a): 2010-11-08 15:23:23
Posty: 2332
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Note 10+
Obecne moto: KTM 1290 SAS
jak chopper albo coś w tym guście to tylko KOWAL MOTOCYKLE :) Panowie od lat robią motocykle które przyjeżdżają do nich z połowy Europy, a że znam ekipę osobiście od paru lat to mogę z czystym sumieniem polecić! ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-02-10 21:52:15 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2019-11-22 23:17:30
Posty: 210
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600 99
Dzięki, ale bardziej mi chodzi o jakiegoś nakeda.

FZS600 '99


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-02-11 08:29:15 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2020-01-17 10:33:17
Posty: 71
Lokalizacja: Mosina
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S2 GT
A co chcesz zrobić i jaki rejon Polski?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-02-11 08:36:18 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2019-11-22 23:17:30
Posty: 210
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600 99
Zastanawiam się nad "odświeżeniem" wyglądu mojego Fazera i chce z kimś pogadać co można zrobić.

Jestem z mazowieckiego, ale jak ktoś poleci jakiś dobry warsztat to podjadę dalej. Będzie pretekst do wycieczki :)

FZS600 '99


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-02-11 10:24:48 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2019-10-01 16:23:53
Posty: 1073
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: F800GS
Pikulahay, nie wiem czy warto inwestować w fazera. Koszty będą pewnie (ma tu na myśli głównie wysokość roboczogodziny warsztatu) bardzo duże.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-02-11 10:45:25 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2020-01-17 10:33:17
Posty: 71
Lokalizacja: Mosina
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S2 GT
Pikulahay napisał(a):
Zastanawiam się nad "odświeżeniem" wyglądu mojego Fazera i chce z kimś pogadać co można zrobić.

Jestem z mazowieckiego, ale jak ktoś poleci jakiś dobry warsztat to podjadę dalej. Będzie pretekst do wycieczki :)

FZS600 '99


ty masz z Warszawy, robili fajne projekty na bazie xj600

http://www.spidergarage.pl/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-02-11 10:55:21 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2019-11-22 23:17:30
Posty: 210
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600 99
@marcingda Rozumiem, ale bez obrazy, nie pytam czy to się opłaca czy nie. Wiem ile zapłaciłem za fazera i wiem jakie mogą być koszty.

Osobiście wolę przerobić fazera niż kupić nowsze czy też nowe moto. Nie bawi mnie posiadanie motocykla takiego samego jak setki pozostałych. Tym mi się jeździ dobrze, dla mnie mocy jest ponad oczekiwania, jeżdżę tylko sam, wiem że silnik jest igła (kompresja zgodnie z podręcznikiem) to po kiego mam zmieniać?

Na jesieni był zrobiony wizualnie na oryginał, mechanicznie stan db+. Potem miałem highsida. Poklejone mam plastiki, bak w lakierowaniu, moto już ok.

I tak popatrzyłem że wygląd by wypadało odświeżyć.

Ewentualnie przerobić fazera, ok.
Przerobić nowe moto za 60 czy 70 tyś? Raczej nie.


P.s.

Przy okazji bym założył jakąś lampę którą daje światło przed motocyklem. :)
FZS600 '99

P.s.s.

@hevimental Dzięki, popatrzę i może podjadę. Znasz tą firmę czy tylko na podstawie strony?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-02-11 11:10:17 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2020-01-17 10:33:17
Posty: 71
Lokalizacja: Mosina
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S2 GT
Pikulahay napisał(a):
@hevimental Dzięki, popatrzę i może podjadę. Znasz tą firmę czy tylko na podstawie strony?


właściciel mocno się tu udziela http://www.bobber.pl/
wrzuca też gotowe projekty


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-02-11 11:33:38 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2316
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Fajny pomysl, masz jakąś wizje w glowie? Jakies podobne z netu ktore Ci sie podobaja? Bardzo lubie bobbery ale niektore motocykle sportowe lub takie jak fzs mają troche niekorzystny kształt zbiornika do takich przeróbek. Najlepiej to wygląda na mniejszych pojemnosciach z łezkowatym zbiornikiem, 500, 400 itp. przerobka z customowym bakiem robionym od podstaw jest duzo trudniejsza. Kolega ma starą virago 250 którą jak kupi nowe moto to moze mi sprzeda w cenie przyslowiowego zlomu, jeśli będzie w dobrym stanie to myslalem nad motocyklem dla taty zeby sobie popyrkał po bieszczadach na czyms lekkim i niskim, a jeśli nie będzie jej chciał to wywalilbym niepotrzebne części, wpadnie niska kiera, czarny spray i będzie sprzęcik z pyrkającą Vką na miasto :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-02-11 11:41:37 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2019-11-22 23:17:30
Posty: 210
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600 99
Coś w tym stylu. Muszę tylko sprawdzić jak moje plecy dadzą radę w tej pozycji.
[ img ][ img ]

FZS600 '99


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-02-11 11:47:59 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2019-10-01 16:23:53
Posty: 1073
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: F800GS
Pikulahay, myślałem, że chodzi Tobie o coś innego
jeśli chcesz iść w tym kierunku to fazer faktycznie może być podstawą do budowy


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-02-11 11:49:05 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2316
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Elegancko, pierwszy fajniejszy bo zadupek bardziej pasuje do baku. Licznik chcesz zostawic czy zamienic na jakis uniwersalny? Kuzyn miał fzs a'la madmax na dualowych oponach na ktorym jezdzilem zaraz po zrobieniu prawka i właśnie nie miał owiewki, te zegary bez owiewki wyglądają trochę słabo.

Załącznik:
IMG-20180616-WA0006.jpg [45.02 KiB]
Pobrane 265 razy


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-02-11 11:49:22 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2019-11-22 23:17:30
Posty: 210
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600 99
Chodzi mi tylko o spersonalizowane moto, aby wyglądać inaczej niż reszta.

P.s.

Zielony też mi się bardziej podoba, malowanie jednak od tego "czerwonego".

Zegary na 100% inne (jednak analogowe, żadnego wyświetlacza), ale co i jak dokładnie (jeżeli się zdecyduję) to się zobaczy.

FZS600 '99


Ostatnio edytowano 2021-02-11 11:57:55 przez Pikulahay, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-02-11 11:57:09 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 3823
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
Pikulahay napisał(a):
Nie bawi mnie posiadanie motocykla takiego samego jak setki pozostałych.

[ img ]

Pikulahay napisał(a):
Coś w tym stylu. Muszę tylko sprawdzić jak moje plecy dadzą radę w tej pozycji.

ja mam większy problem nie z plecami (jakoś ładnie mi sike ukłądają na er5 z cliponami) tylko z nadgarstkami i tym ze jednak na cliponach masz większe drgania. zamów clipony, nie są drogie, 100-150zł, przełóż całość i sprawdź. Ja po zmianie jak załozyłęm oryginalną kierownicę na chwilę miałem problem żeby się przywyczaić. ale w trase 600km to nie wiem czy bym ruszał na cliponach, choć tam bardziej przeszkadzałoby mi zestopniowanie skrzyni biegow które po zmianie przedniej zebatki w kawie ewidentnie mi się przerobiło na miejskie.

Na pewno pięknie ci to wsszyztko wyciuła Unikat (1of1.pl ) ale tanio nie bedzie. Inna sprawa że jak znajdziesz w okolicy kogoś od wyspawania zadupka, kogoć kto ci wyfrezuje parę mocowań i dobrego lakiernika to takie zmiany nie są ciężkie. co do kosztów - tak długo jak nie dasz się przekonać w niehomologowane duperele motogadżet'a ani kupowanie chińczynka dwukrotnie drożej od Red Hot Chilli Customs to nie bedzie źle.

co do cliponów przerabiałem temat w swojej kawce i tak - wpuszczenie lag na tyle żeby chwycić je cliponami powodowało że moto stawalo się dość agresywne w sterowaniu, i to nie w dobrym znaczeniu. dodatkowo przyhaczałem kolektorami o progi zwalniające. zamocowanie ich niżej, tuż pod półkami nie wiele zmieniło w kwestii wygody, ale moto znów zaczęło się dobrze prowadzić. natomiast lusterka na końcach kierownicy są średnim rozwiązaniem. "normalne" jeszcze jako tako robią robotę ale musisz łbem ruszać żeby więcej widzieć, ale te przybliżające tak niewielki obszar drogi obejmują że szkoda na nie kasy.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org