Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2017-02-26 13:37:36 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2017-02-26 13:10:07
Posty: 3
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha FZ6n S2
Witam,
nabyłem niedawno motorek FZ6n S2 i chce się przygotować do sezonu.
Na tą chwilę poszukuje pokrowca, disclocka, crashpady i ewentualnie szybkę i prosiłbym o jakieś porady na 2017 rok, wcześniejsze posty dotyczą zwykle 3-4 lata wstecz.

Troszkę poszperałem i zastanawiam się nad takimi wariantami.

1. Pokrowiec
a) na tą chwilę cena/jakość oxford aquatex rozmiar L. Nocowanie motocykla zapewnia garaż pod mieszkaniem więc myślę, że starczyłby na moje potrzeby.

2. Crashpady
a) CST, WOMET-TECH - Takie warianty dość budżetowe, chociaż naczytałem się, że mocowane bezpośrednio do ramy w razie upadku podobno wyginają ramy itp. Jestem ciekaw waszych opinii na ten temat.
b) Renner, Baracuda itp - Inna technologia z 2 śrubami i patentem na rozkładanie siły, wyginanie itp. Prosiłbym o opinie.

3. Dislock
a) Bez alarmu moje typy - Oxford Quartz lub Hartmann, która podobno wygrała test w gazecie
b) Alarm moje typy - Kovix KNL14 lub KNL6. a może coś innego?

4. Owiewka
a) owiewka motocyklowa - tutaj kompletnie nie mam pojęcia, myślę, że do nabycia z czasem, ale też nie chcę żeby zepsuła kompletnie wygląd motocykla i na siłę robić z nakeda wersję z czachą :D



Jeśli jesteście rozeznani w temacie to proszę o opinię wymienionych części, lub zaproponowanie swoich lepszych ciekawszych rozwiązań.

Pozdrawiam,
Sebastian


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nowicjusz Starter Pack
PostNapisane: 2017-02-26 13:37:36 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2017-02-26 14:14:06 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Kup lepiej gmole Givi lub ostatecznie HEED.
Co do blokady :http://allegro.pl/blokada-tarczy-z-alarmem-oxford-screamer-of229-i6253784230.html stara ale jara.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-02-26 14:27:33 
Legenda forum

Dołączył(a): 2010-11-08 15:23:23
Posty: 2331
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Note 10+
Obecne moto: KTM 1290 SAS
1. Aquatex mam od 5lat i spokojnie dalej działa. Rozmiar weź XL bo lepiej mieć więcej pokrowca niż mniej
2. Womet-techy są spoko.
3. Jak nie stać Cie na Abusa to ja bym brał Oxfroda ;)
4. Co do szyby najlepiej jakiegoś PUIGa ale da się kupić jakiś zamiennik pewnie ;) Ja mam turystyczną MRA


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-02-26 19:59:29 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2017-02-26 13:10:07
Posty: 3
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha FZ6n S2
Dzięki za info, może trochę dopiszę odnośnie budżetu itp.

3. Dislock do 300zł max chociaz początkowo zakładałem 150, ale do 300 z alarmem, rhazz, pytanie jakiego Abusa polecasz, bo oglądałem filmiki odnośnie triggera 350 i gościu na filmiku byle wytrychem otworzył :/. Bardzo mnie przekonał ten kovix taki Ala Xena.

2. Jak się ma sprawa odnośnie tego wyginania ram i technologi mocowania Crashów?


1. Dzięki odnośnie Aquatexa.

4. Czy sa MRA do fz6n? Bo owiewkota to wiem, że jest :]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-02-26 23:39:31 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2014-12-18 22:28:32
Posty: 496
Płeć: Mężczyzna
Poziom zabezpieczenia jaki oferuje każdy disklock jest tak wysoki, że należy go szukać na podłodze.
Po co to piłować, po co to rozwiercać, przecinać, kombinować? 6 śrub na tarczy, ośka, 30 sekund roboty i po zabawie (wkrętarką akumulatorową z udarem pójdzie w 20 sekund przy okazji łapiąc pokiemona w pokemongo). Nie rozumiem tego zabezpieczenia, to już lepiej kupić u locka rowerowego Kryptonite albo Abus i złapać tarczę razem z kołem za chociaż jedno ramię, nie dość, że taniej to jeszcze bezpieczniej, a jeszcze się przyda do roweru chociażby.

Crashe to głupota. Dobre dla producentów - crashy i ram. O, takie dobre i tak chronią: https://www.youtube.com/watch?v=XNNbvtauV0Q lepiej jeździć bez niż montować to z własnej woli do motocykla. Polecam sobie poczytać komentarze autora pod filmikiem. Tyle są warte crashe, wszystkie montowane bezpośrednio do ramy, jakie by nie były. Te do owiewek lub ślizgi to co innego.

Szybę kup taką jaka Ci się podoba.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-02-27 14:52:59 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 3805
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
Milka napisał(a):
4. Owiewka
a) owiewka motocyklowa - tutaj kompletnie nie mam pojęcia, myślę, że do nabycia z czasem, ale też nie chcę żeby zepsuła kompletnie wygląd motocykla i na siłę robić z nakeda wersję z czachą


na priv podeślę ci zdjęcia mojej szybki baracudy, bo mam do oddania za czworopak jakiejś Ipy (piwko) (od 3 lat leży nieużywana, w zeszłym sezonie naprawiłem pęknięte mocowania, jedyne czego nie ma w "zestawie" to dłuższe srubki do górnej półki żeby mocowac szybkę, tuleje są). Osobiście na nakedzie szybka psuje wszystko w moim odczuciu (pęd powietrza przy wzroście 183 bez szybki rozkłąda się od pasa w górę proporcionalnie a z szybką wszystko zbiera się na kasku).

ahamay napisał(a):
Crashe to głupota. Dobre dla producentów - crashy i ram.


zależy jakie crashe. Te z metalowymi spodami (albo całe metalowe bo takie też widziałem) to nieporozumienie, ale wystarczy się zastanowić co szybciej się pognie - aluminowa rama czy metalowy crash? Ja natomiast miałem crasha tylko z tego "plastiku" i spełnił swoje zadanie - śruba się zgięła, crash "wgiął", i moto po nim ślizgał, rama została nietknięta. Szlif po bruku a nie asfalcie więc było o co zahaczyć i połamać ramę. z tym że dla nowicjisza ewidentnie polecam dobre gmole - crash, szczególnie ten "lepszy" o którym mówię, który nie uwali ramy to "jednorazowa" sprawa i potem jest co zmiany. gmola dobrej jakości podmalujesz i latasz dalej.
Załącznik:
IMG_0250.JPG [204.79 KiB]
Pobrane 393 razy


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org