Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2017-04-03 15:06:56 
forumowa amazonka

Dołączył(a): 2015-06-02 19:31:51
Posty: 92
Lokalizacja: Podbeskidzie
Płeć: Kobieta
Obecne moto: Fz6N
Hejka

Producent producentowi nie równy.
Kto reklamował i co i jak to się skończyło? Bo prócz opiń który produkt jest lepszy warto też wziąć pod uwagę jak są przyjmowane reklamacje w razię wuu.

SECA

- butki, miałam Ci ja model SIRIUS. Dość szybko niteczki poszły, więc butki poszły na reklamację. Otrzymałam zszytę. Po roku powtórka z historii. Zaś uwzględnili reklamację, odsyłając nowe butki nowego modelu, bo starego już nie mieli. Więc mają +.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-04-03 15:06:56 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2017-04-03 16:15:10 
Niemowlak

Dołączył(a): 2016-07-05 15:18:39
Posty: 26
Lokalizacja: Ostrołęka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S2
Witaj! U mnie buty SECA, kupione niecale rok temu - w sierpniu. W obu butach szwy sie rozeszly, musze oddac do reklamacj, ale boje sie, ze bede bez butow kawal czasu :( najchetniej przyjal bym gotowke i kupil inne, ale to pewnie nie przejdzie?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-04-03 16:19:17 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2012-10-03 18:12:47
Posty: 78
Lokalizacja: Wielkopolska/Stęszew
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: MT 10
Kask Arai quantum pro, wiecznie sie psujący, pęka wszystko co tylko możliwe. Serwis wymieniał części po 4 reklamacji wypieli się mówiąc że myje go złym płynem ( myje wodą czystą namaczam go wstępnie lub motul do kasków ). Kask ma obecnie rok. Nie polecam


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-04-03 16:46:21 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2015-11-05 17:05:58
Posty: 87
Lokalizacja: Szczecin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ1 i Z750
rebelhorn desert pierwszy model - 3 razy w reklamacji. Kurtka po prostu pruła się na potęgę. Za każdym razem wymieniali na nową i to samo. kupiłem w końcu inną, bo przy każdej reklamacji 4 tyg. bez kurtki. Podobno z nowymi produktami nie ma już tego problemu, ale nie smak został.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-04-03 19:01:53 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2016-08-01 20:38:33
Posty: 78
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6
Ja ma kurtkę Rebelhorna Duster II. Przejechałem w niej ze 20-25kkm i jest okej. Kupiłem też spodnie Thar i popruły się w kilku miejscach. Być może były trochę za ciasne ale pruły się w miejscach nie naprężonych. Oddałem na gwarancji i wymienili na nowe. Przy okazji zmieniłem na rozmiar większe. Widać delikatne zmiany względem poprzedniej pary. Zrobiłem w nich już więcej km niż w pierwszych i nic się nie pruje.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-04-04 07:55:49 
forumowa amazonka

Dołączył(a): 2015-06-02 19:31:51
Posty: 92
Lokalizacja: Podbeskidzie
Płeć: Kobieta
Obecne moto: Fz6N
LaySs napisał(a):
Witaj! U mnie buty SECA, kupione niecale rok temu - w sierpniu. W obu butach szwy sie rozeszly, musze oddac do reklamacj, ale boje sie, ze bede bez butow kawal czasu :( najchetniej przyjal bym gotowke i kupil inne, ale to pewnie nie przejdzie?

Mi za pierwszym razem naprawiali. Trwało to z 3 tygodnie jak dobrze pamiętam. Za drugim razem dali nowe buty. Kasy nie. Ale jak dadzą nowe to możesz spróbować pogadać ze sklepem gdzie kupowałeś czy możesz wymienić na inne nowe za ew dopłatą różnicy. Na tańsze raczej się nie zgadzają.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-04-04 09:48:06 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 3805
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
rękawiczki Shima: osobiście nie miałem problemów, ale znajomemu puszczał szew, to zszyli. drugi raz puścił, to wymienili na nowe. w nowych puścił w tym samym miejscu to znów wymienili na kolejne nowe, tyle że nowej generacji z innym rozwiązaniem tego szwu. przesyłka za każdym razem byłą na ich koszt więc plus.

LaySs napisał(a):
najchetniej przyjal bym gotowke i kupil inne

podczas gwarancji możesz żądać czego chcesz, natomiast sklep nie ma obowiązku oddać ci kasy (na pewno nie musi za pierwszym razem, nie wiem jak to jest jeśli się dalej sypią). przerabiane ze sklepem gdzie bez problemu brali mi buty na gwarancję, ale naprawiali za każdym razem po 2 miechy, przez co przez prawie pół sezonu (bo 2 razy się psuły) jeździłem w starych butach, w których podeszwa była przyczepiona do kapcia na trytki. dla tego jak by ktoś chciał kupować ciuchy w 3mieście to nie polecam sklepu MotoAkces. niby wybór mają ok, ale to nie byłą pierwsza gwarancja/zamówienie które miesiącami do nich szło...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-04-06 14:00:54 
forumowa amazonka

Dołączył(a): 2014-04-03 13:37:31
Posty: 24
Lokalizacja: Warszawa Włochy
Płeć: Kobieta
Obecne moto: fzs 600 fazer
Generalnie to obecnie obowiązuje rękojmia i jezeli naprawa jest możliwa to będzie w pierwszej kolejności naprawa. Zawsze można się nie zgodzić z naprawą powiedzieć że rękawiczki sa za ciasne. Przy drugiej reklamacji można już żądać tylko zwrotu gotówki z racji nie skutecznej naprawy. Jak by ktoś miał problemy gdzieś z reklamacją to śmiało piszcie na pw. Pomogę skrobnę ewentualnie jakieś pismo. I tak na koniec sposób poinformowania o rozpatrzeniu reklamacji zawsze wybierajcie lub żądajcie telefonicznie


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-04-06 15:47:27 
Niemowlak

Dołączył(a): 2016-07-05 15:18:39
Posty: 26
Lokalizacja: Ostrołęka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S2
Buty seca sirius oddalem wczoraj na reklamacje. Powiedziano mi, ze na poniedzialek beda nowe, lecz inny model. Model niby ten sam co sirius, lecz o innej nazwie, a z wygladu roznia sie tylko tym, ze beda mialy czarne srubki mocujace slidery, a nie srebrne jak w moich zareklamowanych. Zobaczymy co to bedzie, mam nadzieje, ze reklamacja szybko bedzie rozwiazana bo sezon u mnie juz zaczety :whistle:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-04-07 07:33:54 
forumowa amazonka

Dołączył(a): 2015-06-02 19:31:51
Posty: 92
Lokalizacja: Podbeskidzie
Płeć: Kobieta
Obecne moto: Fz6N
LaySs napisał(a):
Buty seca sirius oddalem wczoraj na reklamacje. Powiedziano mi, ze na poniedzialek beda nowe, lecz inny model. Model niby ten sam co sirius, lecz o innej nazwie, a z wygladu roznia sie tylko tym, ze beda mialy czarne srubki mocujace slidery, a nie srebrne jak w moich zareklamowanych. Zobaczymy co to bedzie, mam nadzieje, ze reklamacja szybko bedzie rozwiazana bo sezon u mnie juz zaczety :whistle:

Nowszy model Sirius to Pulsary z tego co wiem. Mi też wymienili na nowe. Nowe mają membranę czego stare nie miały :]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-04-07 21:49:52 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2011-04-07 11:14:27
Posty: 448
Lokalizacja: wrowaw albo wawro ;p
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 512-933-050
Obecne moto: fz6 Fazer S1 2004r
rękawice Modeka. Po roku puściły szwy na palcach. 2tyg reklamacji zrobione i później do końca swojego żywota służyły dzielnie :)
Rękawice Shima. Po 2 miesiącach puściły szwy na palcach. Reklamacja 2-3tyg. Zrobione pojeździły 2miesiące i powtórzyło się to samo. Do tego zaczął odpruwać się rzep na nadgarstku. Reklamacja z prośbą o wymianę na nowe. po 2tyg dostałem nowe.
W kwestii jakości rękawic Shimy mam wątpliwości, w kwestii jakości reklamacji też ale podejście ludzkie i wymieniają na nowe. Tylko że wyjęty miesiąc w sezonie bo brak rękawic.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-04-10 07:35:30 
forumowa amazonka

Dołączył(a): 2015-06-02 19:31:51
Posty: 92
Lokalizacja: Podbeskidzie
Płeć: Kobieta
Obecne moto: Fz6N
zena napisał(a):
Przy drugiej reklamacji można już żądać tylko zwrotu gotówki z racji nie skutecznej naprawy

Są jakieś na to paragrafy czy coś?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-04-10 15:02:12 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2011-04-07 11:14:27
Posty: 448
Lokalizacja: wrowaw albo wawro ;p
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 512-933-050
Obecne moto: fz6 Fazer S1 2004r
jakieś paragrafy chyba są. Bo u mnie było podobnie. Druga reklamacja tego samego elementu (szwy na palcach) i sprzedawca w sklepie sam powiedział że z racji że drugi raz to samo to wnioskujemy do producenta o wymianę na nowe. Stąd zakładam że wnioskować o zwrot kasy też bym mógł...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-04-11 08:44:09 
forumowa amazonka

Dołączył(a): 2015-06-02 19:31:51
Posty: 92
Lokalizacja: Podbeskidzie
Płeć: Kobieta
Obecne moto: Fz6N
Ja właśnie nowe dostałam przy drugiej reklamacji z inicjatywy producenta, po prostu przysłał nowe. Ale nie chcieli oddać kasy więc chciałabym mieć pod ręką już info jakie są to paragrafy na przyszłość.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-04-11 11:48:16 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2016-02-03 10:39:25
Posty: 7
Lokalizacja: Kraków
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6
Ja reklamowałem standardowy wizjer w kasku Icon Airmada - odebrałem w lutym 2016, w okolicach czerwca wewnętrzna strona szyby zaczęła się łuszczyć. Reklamacja złożona w styczniu br. Dostałem od dystrybutora nową szybę (starą też). "Garnek" sam w sobie całkiem spoko ale z początku były problemy z dopasowaniem rozmiaru


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org