Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 476 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2015-11-02 17:43:40 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2012-09-10 12:40:16
Posty: 761
Lokalizacja: GDA.... czwarte miasto :)
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S2
damikss, to mówisz, że klucze nie dotarły w ogóle, a dopytywałeś czy będą i kiedy?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-11-02 17:43:40 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2015-11-02 18:07:06 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2014-08-17 12:43:43
Posty: 1156
Lokalizacja: Przemyśl
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Tracer 900 GT 2019
A pro po tego klucza to czy ktoś, kto go ma czy porównywał jego dokładność z profesjonalnymi narzędziami? Czy używanie takiego klucza jest bezpieczne np. przy dokręcaniu śrub przy silniku?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-11-02 18:35:56 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2014-05-22 10:27:53
Posty: 144
Lokalizacja: Żory
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Suzuki VL 1500
Kluczy dynamo nie będzie , importer nie dostarczył.Taka informacje otrzymałem z centrali Lidla.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-11-02 22:15:32 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2012-08-14 23:59:33
Posty: 140
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS6 06
To ciekawe bo pracuje na magazynie i były ale bardzo mało :-P
Nawet się nie interesowałem czy wyjechali na sklepy bo pracuje na innym dziale ale wiem że były bo widziałem.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-11-03 05:47:04 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2014-05-22 10:27:53
Posty: 144
Lokalizacja: Żory
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Suzuki VL 1500
Tą odpowiedz otrzymałem co do tego klucza.

"Szanowny Panie,


W odpowiedzi na skierowane do nas uwagi, pragnę poinformować o działaniach, podjętych w naszej firmie w związku z uzyskanymi informacjami.

Informuję, że z przyczyn niezależnych od firmy Lidl artykuł nie został dostarczony do placówek i w najbliższym czasie nie pojawi się w sprzedaży.

Jest mi niezmiernie przykro z powodu zaistniałej sytuacji i jednocześnie serdecznie przepraszam w imieniu całej firmy Lidl za brak szukanego artykułu.

Serdecznie zapraszam do odwiedzania naszych placówek handlowych w przyszłości i życzę udanych zakupów w sklepach Lidl.

Z poważaniem

Katarzyna Majewska

Lidl Polska"


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-11-03 09:04:02 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2012-08-14 23:59:33
Posty: 140
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS6 06
Czyli pewnie za mało przyjechało i stwierdzili że nie wysyłają wcale :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-03-12 13:34:44 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2014-04-16 19:48:23
Posty: 59
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fortepianino fzs 600
Cytuj:
od następnej soboty chain cleaner za 7zl i inne pierdy. Z doświadczenia lepiej kupić 2 na zasyfiały łańcuch ;)
- sory rzeczywiście fałszywy alarm, to smar do łańcucha co dupy nie urywa :/


Załączniki:
Nowy obraz mapy bitowej.jpg [74.71 KiB]
Pobrane 391 razy
Nowy obraz mapy bitowej.jpg [286.43 KiB]
Pobrane 495 razy


Ostatnio edytowano 2016-03-13 22:08:02 przez kunca, łącznie edytowano 2 razy
Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-03-12 15:33:20 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2012-09-10 12:40:16
Posty: 761
Lokalizacja: GDA.... czwarte miasto :)
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S2
Te klinery to do łańcucha rowerowego dobre, ale do motocykla nie polecam. Testowałem i dobrze, że tylko raz użyłem, resztę zostawiłem do rowerów.

Hmm, w ulotce napisane, że do ochrony łańcucha, czyli smar, a nie cleaner. Muszę wyprostować swoją wypowiedź, chodziło mi o smar, którego nie polecam. Co do cleanera to nie wiem, nie stosowałem chyba :D


Ostatnio edytowano 2016-03-12 19:03:07 przez baxior, łącznie edytowano 3 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-03-12 18:33:34 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2012-10-29 20:24:48
Posty: 447
Lokalizacja: Północne Mazowsze
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha FZ6
Ja ostatnio kupiłem Motula C1 za 23zł. Biorąc pod uwagę to co napisał kolega wyżej nie żałuję "przepłaconych" pieniędzy.
Niemnie jednak dzięki za info o tej promocji w Lidlu! :)

Aha - ktoś kto wymyślił i wdrożył do sprzedaży szczotkę do czyszczenia łańcucha powinien dostać Nobla, albo przynajmniej porządne piwo :D
Niebywałe ułatwienie pracy.

http://allegro.pl/szczotka-do-czyszczen ... 91058.html


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-03-12 19:23:17 
Legenda forum

Dołączył(a): 2008-04-10 22:54:31
Posty: 4037
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Czarny
Obecne moto: YZF 600R
Smar do łańcucha jest beznadziejny ale cleaner robi robotę :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-03-12 21:29:46 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2014-08-17 12:43:43
Posty: 1156
Lokalizacja: Przemyśl
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Tracer 900 GT 2019
baxior napisał(a):
Te klinery to do łańcucha rowerowego dobre, ale do motocykla nie polecam.
Ja mam tych cleanerów też jeszcze z 6 puszek z tamtego roku i powiem szczerze, że nie używam. Zmywają nieźle choć moim zdaniem nie są zdrowe dla oringów i kupuję tylko i wyłącznie naftę oświetleniową do czyszczenia. Może nie jest tak wygodna w użyciu jak aerozol ale w 100% bezpieczna, tzn. neutralna dla łańcucha i uszczelnień. Czytałem testy cleanerów i każdy jeden w jakimś stopniu jest żrący - używając go kilka razy w sezonie możemy przyczyniać się do wcześniejszego zużycia napędu poprzez takie preparaty - w zamian mając extra czysty napęd. Przyczyniają się one do wcześniejszego parcenia gumy a więc oringi szybciej tracą swoje właściwości i "wyłażą" z łańcucha. Ja myję napęd gdy naprawdę jest brudny i przed zimowaniem - częściej nie ma to sensu, choć niektórzy myją rzadziej lub wcale i też jest dobrze ;)
Inna sprawa to cena cleanerów, jest to dobry biznes za puszkę która pójdzie na raz po 20-35zł sztuka. Ja oszczędnie potrafię półtlitrową butelką nafty umyć dokładnie napęd dwa razy w cenie 6 złotych - mając pewność, że jest to dla niego bezpieczne.
Przy okazji powiem, że podobnie ma się sytuacja z myjniami tak ostatnio u nas popularnymi - nie jeden blacharz potwierdzi, że środki myjące są skuteczne ale żrące i mają duży związek z korozją powstającą na nadwoziu samochodów. Nie wszystko co na pierwszy rzut oka jest wspaniałe tak naprawdę służy.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-03-12 22:21:48 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2012-09-10 12:40:16
Posty: 761
Lokalizacja: GDA.... czwarte miasto :)
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S2
Cytuj:
Zmywają nieźle choć moim zdaniem nie są zdrowe dla oringów i kupuję tylko i wyłącznie naftę oświetleniową do czyszczenia.

To miałem właśnie na myśli, nie działają pozytywnie na oringi.

Również do czyszczenia używam tylko nafty świetlanej.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-03-12 23:51:06 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2014-12-18 22:28:32
Posty: 496
Płeć: Mężczyzna
Cleanerem z lidla raz czyściłem łańcuch, idzie szybciej i lepiej niż naftą, pewnie niszczy oring ale też szybko odparowuje.
Cleanery do hamulców również nie powinno się używać na tłoczki bo niszczą uszczelnienia ale jak się tym psiknie to zaraz odparowuje, nikt raczej nie kąpie całych zacisków w tym (uszczelniacz tłoczka zamoczony w brake cleanerze powiększył dwukrotnie swoją objętość po 12h).
A co do smarowideł to nie wiem, nie używam żadnych tylko olej przekładniowy, odpowiednio smarując łańcuch praktycznie długowieczny, a i czyścić nie trzeba.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-03-14 17:43:07 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2011-07-05 15:51:48
Posty: 521
Lokalizacja: Opole
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS600 01
Czyszczenie łańcucha jest tylko dla estetyki posiadacza motocykla - takie moje zdanie.
Jego żywotność zmniejsza/zwiększa tylko styl jazdy a nie jego czyszczenie bądź nie czyszczenie.

Mój łańcuch nigdy nie był czyszczony i jest smarowany może raz na tysiąc km (chociaż może i rzadziej, hmm).
Wiernie mi służy już od 21 tyś km :moto:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-03-14 19:16:29 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2012-09-10 12:40:16
Posty: 761
Lokalizacja: GDA.... czwarte miasto :)
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S2
michal.m
Może i służy, ale ciekawe w jakim jest stanie :shock: Twoja teoria co do czyszczenia i smarowania jest błędna. Prawdą jest to, że żywotność łańcucha zależy także od stylu jazdy.
Czyszczenie i smarowanie łańcucha motocyklowego jest czynnością, która przez wielu jest niesłusznie zaniedbywana. Suchy czy brudny łańcuch napędowy znacznie szybciej się zużywa. Oprócz łańcucha podwyższone zużycie obejmuje również zębatki. A i cały układ chodzi wtedy głośniej.
W przypadku kiedy łańcuch jest mocno zabrudzony, smarowanie będzie mało skuteczne, gdyż smar nie będzie lepił się do powierzchni. Dlatego raz na trzy, cztery smarowania należy dokładnie wyczyścić łańcuch.
To tyle :moto:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 476 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org