Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2012-04-26 22:00:26 
Niemowlak

Dołączył(a): 2011-04-23 18:20:47
Posty: 17
Lokalizacja: Szczecin/Puławy
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 790300786
Obecne moto: YAMAHA YZF R1 i 600R
Opony do T-cata rozmiary mam założone takie 120/70/17, 180/55/17 i takich też kupuje pytanie tylko czy ktos z was jeździł na tych oponkach PIRELLI DIABLO STRADA, MICHELIN PILOT ROAD. słyszałem ze pirelli jest twardsza za to bardziej trwalsza około 20tyś.km. podobno tez uślizgują się przy zamykaniu gumy gdy są rozgrzane. O michalinach wiem tyle ze giną w oczach. Ceny tych opon są przystępne więc chciałem wybierać miedzy nimi. Proszę o opinie użytkowników tych oponek.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-04-26 22:00:26 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2012-04-26 23:18:17 
Człowiek Szafka

Dołączył(a): 2008-12-03 13:04:26
Posty: 2647
Lokalizacja: Pulki k.Puław
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 693183962
Obecne moto: VFR 800 FI 2000r
Kolega jest z Puław z Lubelskiego?
Bo widzę też Szczecin.
Ja już dłuższy czasu używam Diablo i jak w Fazerku były świetne tak do VFR są słabe...
Często mam powerslide'y ale w zakręcie przy 200 dawały radę :)
Wystarczą na pewno na wiele kilometrów moja ma już coś koło 18kkm i wygląda względnie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-04-26 23:29:34 
Niemowlak

Dołączył(a): 2011-04-23 18:20:47
Posty: 17
Lokalizacja: Szczecin/Puławy
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 790300786
Obecne moto: YAMAHA YZF R1 i 600R
No to powiem ze dałeś mi teraz do myślenia, na sama myśl o powerslidach mam gęsia skórkę. A powiem ze często robię maksa na autostradach. Ale na szczecie T-catowi bliżej do Fazera niż VFR-ki.

Moze ktos cos powie o MICHELIN PILOT ROAD jeździłem kiedyś na niej 160, ale była na wykończeniu około 2mm a zdarła się do drutów po 2000km bez burnout-ów.


Ostatnio edytowano 2012-04-26 23:40:59 przez pimper, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-04-26 23:33:01 
Niemowlak

Dołączył(a): 2011-04-23 18:20:47
Posty: 17
Lokalizacja: Szczecin/Puławy
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 790300786
Obecne moto: YAMAHA YZF R1 i 600R
stoodent1 napisał(a):
Kolega jest z Puław z Lubelskiego?
Bo widzę też Szczecin.

A co do pytania to już bardziej Szczecin niż Puławy. W Puławach jestem tylko na święta. Taka praca:/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-04-27 11:59:14 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2011-08-02 22:19:13
Posty: 115
Lokalizacja: Św. Katarzyna
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6N S2
ja mam Diablo Strady.
podobno są twarde, ale z drugiej strony dość wytrzymałe.
to że są twarde potwierdził kumpel który testował moto przed zakupem.
ja jestem za słaby żeby się miarodajenie wypowiadać. fakt że kilka razy ślizgnął mi się tył w sytuacjach gdy się tego nie spodziewałem ale nie wiem na ile to wina twardowści opony a na ile kiepskich umiejętności jeźdźcca


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-04-27 14:02:13 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2010-05-31 11:38:02
Posty: 699
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600 CBF 1000A
pimper napisał(a):
Moze ktos cos powie o MICHELIN PILOT ROAD jeździłem kiedyś na niej 160, ale była na wykończeniu około 2mm a zdarła się do drutów po 2000km bez burnout-ów.


ja ma PR 2 na tyle od ponad 23kkm przód 13kkm i jeszcze jest sporo mięsa. opona rewelacyjna,

w środę byłem na torze, opony pozamykane, nic mi się nie ślizgało, guma dobrze lepi.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-04-29 12:46:46 
Niemowlak

Dołączył(a): 2011-04-23 18:20:47
Posty: 17
Lokalizacja: Szczecin/Puławy
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 790300786
Obecne moto: YAMAHA YZF R1 i 600R
Dzięki za opinie jak założę nowe gumy to nie omieszkam napisać o tym co i jak sie jeździ.
Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-04-30 07:51:11 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2011-03-10 22:24:07
Posty: 411
Lokalizacja: DKL- dolnoslaskie krolestwo lądek
Płeć: Mężczyzna
Telefon: E52 :P
Obecne moto: Fz6 S
ja tez mam PR2, przód nówka dopiero co założony wiec nie mam jeszcze opinii, tył ma już nalatane śmiało 8k i nie widać śladów zużycia a i żadnego uślizgiwania nie doświadczyłem
no może wczoraj raz na studzience :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-11-22 13:48:12 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2012-04-30 11:07:21
Posty: 9
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6N i GSX-R 600 K6
Całe lato jeździłem (FZ6) na PIRELLI DIABLO STRADA (kupiłem nówki).
Nigdy mnie negatywnie nie zaskoczyły. Jeździłem głównie po Warszawie i trasy (po 300km).
Mam raczej dynamiczny styl jazdy. Generalnie jestem bardzo zadowolony.
Wcześniej miałem Bridgestone'y chyba jeszcze montowane fabrycznie i dość mocno zjechane.
Na takich kupiłem moto. Przy gwałtownym dodaniu gazu tył miał tendencje do uślizgiwania się.
Na Diablo Stradach tego nie ma.

Mam natomiast pytanie o tor. Czy PIRELLI DIABLO STRADA nadają się na treningi na torze?
Chcę potrenować od przyszłego sezonu w Radomiu. Dam radę na tych gumach czy kupować coś zdecydowanie bardziej sportowego ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-11-22 16:47:53 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2012-05-22 16:10:18
Posty: 68
Lokalizacja: Świdwin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: DL 1000 V-strom
Ja w literku mam Pilot Road i po 10 tys nadal wyglądają dobrze, nie zauważyłem żeby jakoś mocniej je zjadało. Co do wrażeń z jazdy - żadnych przykrych historii przez nie nie miałem.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-11-22 16:59:55 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2011-11-03 14:41:16
Posty: 261
Lokalizacja: Poznań
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha MT 09
kuzyn napisał(a):
Mam natomiast pytanie o tor. Czy PIRELLI DIABLO STRADA nadają się na treningi na torze?
Chcę potrenować od przyszłego sezonu w Radomiu. Dam radę na tych gumach czy kupować coś zdecydowanie bardziej sportowego ?


Latałem kiedyś SV 650 na Pirelli DS po Torze Poznań -nic niepokojącego nie zauważyłem. Jeśli je dobrze rozgrzejesz będzie git.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-11-22 23:22:38 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2010-08-13 11:38:35
Posty: 962
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
Oczywiście sporo zależy od poziomu zaawansowania i stylu jazdy bikera. Ja osobiście jeżdże średnio agresywnie, ale w lublinie na torze zdarzało mi się latać dosyć szybko (jak na tą skale toru). Moje spostrzeżenia:
Diablo Strady kleją dobrze, ale muszą się rozgrzać (co nie jest znowu takie bardzo łatwe). Zaleta- nawet katowane wytrzymają duży oprzebieg, no i nie są takie najgorsze ogólnie. Wady- no tego jest więcej, mam przednią w moim kocie i mam 3 zastrzeżenia:
1) klei bardzo ładnie jak się rozgrzeje, ale po paru kolejnych kółkach w ciepły dzień grzeje się już za bardzo i traci stabilność
2) kiepskie czucie opony w złożeniu, lepsze dawał 6-letni Kartoflaxx BT020R :/
3) najpoważniejsza wg mnie- nie ostrzega zupełnie o końcu przyczepności, po prostu w pewnym momencie puszcza całkiem- sprawdzone na własnej skórze...
Generalnie opona nie została do tego stworzona, więc cudów się nie spodziewałem, taką mam to na takiej latałem. W skrócie powiedziałbym: na początek starczy, jak się człowiek wjeździ i przyspieszy to już bywa różnie ;)

Pojeździłem troche w lbn po torze, w przyszłym sezonie już nie będzie raczej tej opcji, ale mam nadzieje pojechać do białej albo do radomia i pod tym kątem kupuje Pilot Powery 2ct- znacznie lepiej nadadzą się do takich zabaw.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-11-22 23:57:08 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2010-09-17 15:26:48
Posty: 145
Lokalizacja: Lubin
Płeć: Mężczyzna
Telefon: E52
Obecne moto: FZ6 N 06 BLACK
Pirelli Diablo Strada przelatałem prawie dwa sezony. 23tys. km było wszystko: miasto, trasy krótkie, trasy długie, trasy bardzo długie, deszcz, tor. Na tor nadaje się jak najbardziej przy optymalnych warunkach kilka okrążeń wystarczy na dogrzanie. Było również sporo uślizgów. W tym przedziale cenowym są to dobre opony. Końcem tego sezonu założyłem Michelin PR3 i jest zauważalna różnica. Na mokrym nie ma porównania. I na torze znacznie lepsze parametry.
W ramach podsumowania. W tym segmencie nie ma kompromisów.Chyba nie potrzebujesz dwóch kpl.opon, tanich i dobrych ? :wink: Jeśli masz ciary na myśl o uślizgach może warto pomyśleć o wyższej półce. Oczywiście żadne opony nie dadzą 100% gwarancji


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-11-23 00:01:27 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2012-04-30 11:07:21
Posty: 9
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6N i GSX-R 600 K6
Dzięki za opinie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-11-23 09:50:37 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2011-07-21 12:56:07
Posty: 232
Lokalizacja: Rybnik
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YZF 600R
Hej.
Opony temat rzeka ale jedno mozna stwierdzic, ze 180 do felgi fabrycznie przystosowanej do 160 nie jest dobrym pomyslem. Opona nie bedzie trzymala oczekiwanego profilu z racji wezszej felgi. No ale to tylko moja osobista opinie, ktore nie jeden rider podzieli.

A jesli chodzi o Michelin PR to mialem taki zestaw - przod znikl mi w oczach - chyba za ostro hamuje.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org