Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2013-01-03 00:26:16 
Legenda forum

Dołączył(a): 2008-04-10 22:54:31
Posty: 4037
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Czarny
Obecne moto: YZF 600R
Za oryginalna w ASO wolaja 1800/szt (sprawdzalem jakies poltora roku temu). Kpl naprawde dobrych uzywek mozna wyrwac za ok 300 zł na allegro. Ja kupilem bodajze za 310 plus przesylka. Moim zdaniem lepsza opcja niz chinole w cenie 300 zl/szt. Poza tym nawet oryginalna tarcza przy odrobinie pecha moze sie zwichrowac przy normalnej eksploatacji. Niestety sam tego doswiadczylem i co najwyzej moge podejrzewac jakis wjazd w kaluze albo cos takiego.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Re: Tarcze przód
PostNapisane: 2013-01-03 00:26:16 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2013-01-03 10:16:57 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2011-09-28 09:12:05
Posty: 1460
Lokalizacja: Kraków,Skawina i inne Wioski :)
Płeć: Mężczyzna
Telefon: zaufania....
Obecne moto: odjechalo w swiat
Nemmo napisał(a):
Poza tym nawet oryginalna tarcza przy odrobinie pecha moze sie zwichrowac przy normalnej eksploatacji.


Nie Ty jeden... a mówił tata : synu, uważaj na kałuże bo są ku##y duże... :)

Jest na to rada - jeździć jak zarobieni panowie na armaturze. Ino w niedzielę, ino jak warunki w 100% optymalne :lol:

Nemmo napisał(a):
Moim zdaniem lepsza opcja niz chinole w cenie 300 zl/szt.


Masz racje, to jak wiadomo tyczy się nie tylko tarcz. Powinniśmy się nauczyć, że chińskie produkty/komponenty bazowe, bezpośrednio mające wpływ na bezpieczeństwo czy komfort, muszą bardzo ostro weryfikowane pod kątem jakości i przydatności... co tanie to drogie i niestety tak jest z chińczykami często... no ale kufry made in china są pro :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-01-03 10:25:34 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2010-08-13 11:38:35
Posty: 962
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
Zapomniałem wcześniej dodać- ja oczywiście też zdecydowałem się na używki oryginalne (budżet...) :mrgreen: za 2 przednie tarcze (okazało się że proste i po +-4,8mm bodajże) dałem chyba ze 240zł :D nie jestem pewny tak dokładnie, wiem że za tarcze +komplet oplotów, z przesyłką wyszło 390...

Sorry, nie zaufam chinolom, którzy pewnie mają w d**** jaką stal zastosują w takich tarczach, jak ją obrobią i czy wytrzymają one cokolwiek więcej niż emerycką jazde. W końcu ma wyglądać ok i być tanie, a czy działa.... ekhm.
Inna sprawa że ceny w ASO są chore jak zwykle, za pare stówek mniej można kupić tarcze EBC, pewnie nawet Braking by sie znalazł, a Galfery to by kosztowały dwie tyle co jedna oryginalna... i jestem całkiem pewny że nie byłyby gorsze, może nawet lepsze...

Nemmo- wiadomo że każdą tarcze da sie pokrzywić, ale te chinole ludziom krzywiły się od samej temperatury, bez czynnika chłodzącego typu kałuża. Coś tu jest nie tak :/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-01-03 10:35:22 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2011-09-28 09:12:05
Posty: 1460
Lokalizacja: Kraków,Skawina i inne Wioski :)
Płeć: Mężczyzna
Telefon: zaufania....
Obecne moto: odjechalo w swiat
wojtek_lbn napisał(a):
Nemmo- wiadomo że każdą tarcze da sie pokrzywić, ale te chinole ludziom krzywiły się od samej temperatury, bez czynnika chłodzącego typu kałuża. Coś tu jest nie tak :/

Też to słyszałem od mechanika, ale nie wiem ile w tym prawdy. Podobno widział tarcze (te wave'y, w każdym razie design +6 do lansu pod dyskoteką), które zachowały się tak jak piszesz. Same z siebie dostały bicia.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-01-03 10:36:01 
Legenda forum

Dołączył(a): 2007-08-28 13:23:30
Posty: 4605
Obecne moto: jamaha pw 50
Eee marudzicie :P , znam kilka osób które mają je w naked-ach, dużo latają po mieście i nic im się nie dzieje.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-01-03 10:36:31 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2011-09-28 09:12:05
Posty: 1460
Lokalizacja: Kraków,Skawina i inne Wioski :)
Płeć: Mężczyzna
Telefon: zaufania....
Obecne moto: odjechalo w swiat
Delta81
czyli urban legend? :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-01-03 11:01:38 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2010-08-13 11:38:35
Posty: 962
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
Nie do końca, widziałem jedną taką po "spotkaniu" z klockami typu sinter w jakiejś 600. Może była akurat jedna gorsza tarcza, może heble nie do końca sprawne, klocek tarł ciągle i ją rozgrzał bardziej, ale jedno wiem- nie myślałem że motocyklowa tarcza może się tak skrzywić, aż szkoda że zdjęcia nie zrobilem bo z samego opisu to mało kto uwierzy :/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-01-03 11:05:29 
Legenda forum

Dołączył(a): 2007-08-28 13:23:30
Posty: 4605
Obecne moto: jamaha pw 50
Brodzins napisał(a):
Delta81
czyli urban legend? :D


Się nie znam się, mówię tylko o tych przypadkach które znam. A na alledrogo rzeczywiście można upolować dobre oryginalne tarcze, sam takie kupiłem za 350zy ze znikomym przebiegiem.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-01-12 13:01:52 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2012-12-15 00:08:45
Posty: 8
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 506766076
Obecne moto: FJ1200 - XJ600
Jesli masz zdrowe tarcze to proponuje :
- wymiane podkladek pod nitami (jesli masz nity z zawleczkami)
- sprasowanie nitow na prasie 12t. musisz tylko dotoczyc nasadki do nitow.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-12-15 14:54:45 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2013-01-02 22:55:25
Posty: 141
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: BANDIT SV1000 GSXR75
Czy ktoś wie ile powinien wynosić luz tarczy w fzs1000?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org