Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Crashpady csp
PostNapisane: 2013-03-15 21:56:47 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2013-03-13 01:05:44
Posty: 10
Lokalizacja: Przemyśl
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: yamaha yzf 600 Kotek
Witam. Chciałbym się zaopatrzyć do swojego kota w crashpady firmy csp. http://allegro.pl/crash-pady-yamaha-yzf-600f-thundercat-all-csp-i3035099137.html . I teraz takie 2 pytanka:
1. Czy są dobre?
2. I czy ktoś już miał z nimi jakieś doświadczenia i może coś nieco o nich powiedzieć?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Crashpady csp
PostNapisane: 2013-03-15 21:56:47 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2013-03-15 22:21:39 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2010-08-13 11:38:35
Posty: 962
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
do powitalni najpierw! i ciesz sie że nie jestem moderatorem...

Mam takie crashe u siebie. Wykonanie na bardzo dobrym poziomie, nie testowane w starciu z asfaltem, ale powinny chronić dobrze, są długie. A tak właściwie to aż za długie ;) prawy jest ok, ale lewy sprzedają okrutnie długi- wymierzony na dotknięcie podłoża przed deklem alternatora- więc z obawy o gwint w głowicy (a dokładnie wyrwanie go przez dużą "dźwignię" jaka by powstała na tej długości crashu) skróciłem go o chyba 3cm- po trochu z obu stron aluminium i na końcu plastiku.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-03-15 22:34:03 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2013-03-13 01:05:44
Posty: 10
Lokalizacja: Przemyśl
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: yamaha yzf 600 Kotek
Ok dzięki za poradę i upomnienie o przedstawieniu się :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-03-15 23:15:29 
Legenda forum

Dołączył(a): 2010-11-08 15:23:23
Posty: 2332
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Note 10+
Obecne moto: KTM 1290 SAS
Mam takie - testowane 2x...
Crash przy starciu z asfaltem został pokonany...
Trochę się starł a potem się wygiął tak bardzo że oparł się o dekiel z lewej strony, no i tak sunął po asfalcie i starł się aż dotarł do dekla który też się starł.
Crashe CSP spełniają swoje zadanie tylko jak nie trzeba z nich korzystać - NIE POLECAM!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-03-15 23:38:25 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2010-08-13 11:38:35
Posty: 962
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
rhazz napisał(a):
Trochę się starł a potem się wygiął tak bardzo że oparł się o dekiel z lewej strony, no i tak sunął po asfalcie i starł się aż dotarł do dekla który też się starł.

Może się myle i niech mnie ktoś poprawi, ale czy to nie są właśnie podstawowe funkcje crashpadów? Odebrać energię uderzenia żeby nie dostawała rama i powstrzymać ile się da elementy motocykla od tarcia o podłoże.
Energię odbiera śruba (która MUSI być odpowiednia, bo albo crash sie wygnie/ułamie, albo uszkodzi ramę/gwint mocujący- kwestia tego żeby puściła w odpowiedniej chwili),a tworzywo jest właśnie po to żeby się zetrzeć, zamiast elementów typu dekle. Do tego dochodzi mocowanie w FZS- jest zwyczajnie słabe, nie ma siły żeby crash się nie zgiął. Znacznie lepszym wyjściem są gmole.

Btw, skoro wygiął i starł się crashpad, a ślizgu starczyło jeszcze na przetarcie dekla, to chyba prędkość nie była zbyt mała?
I testowane 2x- tzn że jeden crashpad dostał dwukrotnie? Jeśli tak to mocowanie już nie mogło za drugim razem spełnić dobrze funkcji, było naruszone po pierwszym "teście".


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-03-16 00:04:18 
Legenda forum

Dołączył(a): 2010-11-08 15:23:23
Posty: 2332
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Note 10+
Obecne moto: KTM 1290 SAS
Prędkość przy testowaniu +/- 30 bardzo mokry chropowaty asfalt. Crash się wygiął a potem roz****o mi owiewkę dekiel, oba kierunki przedni i tylni, stopkę pasażera i plastik na zadupku...także crash g***o mi dał...
Ponownie NIE POLECAM!!!
Dodam tylko, że grohuu który wyłożył się za mną na gmolach, pozbierał się i pojechał dalej na 2tyg do Chorwacji...a ja busem w częściach do Pl a potem do szpitala


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-03-16 00:12:40 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2010-08-13 11:38:35
Posty: 962
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
Tak jak mówiłem- niestety crashpady w FZS (te mocowane na dole kołyski, o ile są jeszcze jakieś inne) to chybiony pomysł, więc nie należało się spodziewać że to cokolwiek da. Szkoda że w taki sposób sprawdzone, no ale masz nawet porównanie- do niektórych moto tylko gmole.

W kocie CSP pewnie sprawdzą się tak jak każde inne.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-03-16 00:20:15 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2011-09-28 09:12:05
Posty: 1460
Lokalizacja: Kraków,Skawina i inne Wioski :)
Płeć: Mężczyzna
Telefon: zaufania....
Obecne moto: odjechalo w swiat
wojtek_lbn napisał(a):
Tak jak mówiłem- niestety crashpady w FZS (te mocowane na dole kołyski, o ile są jeszcze jakieś inne) to chybiony pomysł, więc nie należało się spodziewać że to cokolwiek da.


Heh ja miałem crashe LSL i widać było, że prawy starty, ktoś przetestował.
Ochronił dobrze, starła się część wymienna.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-03-18 10:48:06 
Wesoły Grzybiarz

Dołączył(a): 2012-02-13 22:51:28
Posty: 987
Lokalizacja: WCI
Płeć: Mężczyzna
Telefon: ma ten kto powinien
Obecne moto: ZX636R 04
wojtek_lbn napisał(a):
W kocie CSP pewnie sprawdzą się tak jak każde inne.



Czyli nędznie - za krótkie robią na lewą stronę, btw - zbyt długi crash ugnie się - na fizykę nie ma sposobu...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-03-18 14:00:02 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2013-03-13 01:05:44
Posty: 10
Lokalizacja: Przemyśl
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: yamaha yzf 600 Kotek
To jednak poszukam czegoś droższego z crash padów i lepszego. Wole dać więcej a być pewny, że w miarę nic się nie stanie przy ślizgu.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-03-18 14:41:58 
Legenda forum

Dołączył(a): 2010-11-08 15:23:23
Posty: 2332
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Note 10+
Obecne moto: KTM 1290 SAS
Jak chcesz być pewny - kup gmole :)
A poniżej wrzucam Ci namacalny dowód dlaczego się nie kupuje crashy CSP...
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/394 ... 9303a.html


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-03-18 15:03:12 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2011-07-12 09:40:11
Posty: 948
Lokalizacja: wawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 512 386 jedensześć5
Obecne moto: nowe
rhazz napisał(a):
Jak chcesz być pewny - kup gmole :)


:beer:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-03-18 17:19:09 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2010-08-13 11:38:35
Posty: 962
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
rhazz - nie wygląda to tak źle, myślałem ze będzie gorzej... bez tego crasha miałbyś puzzle a nie dekiel
miąch- sam wiesz że dekiel z lewej jest nie do uratowania bez klatki bo albo crash za krotki I nie ochroni albo za długi żeby się nie wygiac, crash ratuje tylko plastiku


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-03-18 22:17:53 
Wesoły Grzybiarz

Dołączył(a): 2012-02-13 22:51:28
Posty: 987
Lokalizacja: WCI
Płeć: Mężczyzna
Telefon: ma ten kto powinien
Obecne moto: ZX636R 04
wojtek_lbn napisał(a):
miąch- sam wiesz że dekiel z lewej jest nie do uratowania bez klatki bo albo crash za krotki I nie ochroni albo za długi żeby się nie wygiac, crash ratuje tylko plastiku


Ta fotka powyżej to nie "wada przedmiotu zwanego crashpadem" - na mój logiczny łeb - jeśli część masy motocykla - powiedzmy 100kg oprzemy na jednej śrubie - a ściślej - na jej gwincie - do tego dołożymy prędkość przy szlifie i fakt że niektóre miejsca mocowania nie mają wsparcia innych elementów - to nie ma zmiłuj - fizyka wygra nad dobrymi chęciami gościa od projektowania.
Od dawna się rozpisuję że crashe pomogą przy położeniu z ręki, przy minimalnej prędkości... one zmniejszą uszkodzenia - w sprzyjających warunkach, w niesprzyjających i tak nie ma na nic pewności.
Gmole - super sprawa - tylko te oferowane na rynku również nie zapewnią pancerności motocykla...
Ochrona to nie pole magnetyczne - że nic się złego nie wydarzy - ochrona powinna pomóc, lecz nie oczekujmy od niej cudów.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-03-19 13:20:17 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2011-10-05 13:51:08
Posty: 1
Płeć: Mężczyzna
Wszelakie formy ukrytej/jawnej reklamy bez ustalenia jej z administracją będą banowane, kolega specjalnie widać tu założył konto by reklamować swoje produkty.

POLECIAŁ BAN.

Wojt@S


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org