Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2015-05-12 15:35:41 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2012-02-23 16:33:37
Posty: 376
Lokalizacja: 3miasto / Kołobrzeg
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: VFR 800 Vtec
Wydaje mi się, że xringi lepsze. Raczej do Twojej jazdy polecał bym solidnego dida. I to tego najbardziej wzmocnionego (ZVMX?)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Re: Wymiana Napędu
PostNapisane: 2015-05-12 15:35:41 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2015-05-12 23:31:24 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2010-08-13 11:38:35
Posty: 962
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
1. X ring lepszy
2. do jazdy typu gumowanie i generalnie na ostro, zdecydowanie coś porządnego, a nie najtańszego...
3. te bajki z aukcji unibear można sobie w... buty wsadzić, bo wytrzymałość w niutonach jest wytrzymałością na zerwanie, a w moto bardziej liczy się zużycie zmęczeniowe (które skutkuje zwyczajnie rozciąganiem) i jego równomierność


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-05-13 18:17:13 
Niemowlak

Dołączył(a): 2013-12-13 16:39:03
Posty: 29
Lokalizacja: Myszków
Płeć: Mężczyzna
Telefon: xperia z1
Obecne moto: Thundercat yzf 600r
Dzis sprawdzilem jaki ja mam lancuch
Firma Regina kojarzy ktos?
Po tym co zobaczylem to zdalem sobie sprawe ze wczoraj przy stawaniu na kolo moglo to sie zle skonczyc :confused2:


Załączniki:
DSC_2129.JPG [1.59 MiB]
Pobrane 619 razy
Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-05-13 21:07:57 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2012-02-23 16:33:37
Posty: 376
Lokalizacja: 3miasto / Kołobrzeg
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: VFR 800 Vtec
Ja kojarzę firmę Regina. Z mojego rodzinnego miasta zresztą. Akurat idealnie pasuje do zdjęcia Twojego łańcucha.. http://regina-kolobrzeg.pl/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-05-14 00:15:52 
Niemowlak

Dołączył(a): 2013-12-13 16:39:03
Posty: 29
Lokalizacja: Myszków
Płeć: Mężczyzna
Telefon: xperia z1
Obecne moto: Thundercat yzf 600r
hehe dobre :-D wiem wiem to jest juz szrot i zastanawiam sie nad zmiane na skuterka mojej mamuski do puki nie zmienie calego napedu :-(
Ale tak na serio kojarzy ktos taka firme?
Z tego co wyszperalem u wujka google to ze regina jest do cruiserow albo turystykow.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-05-17 14:44:18 
Niemowlak

Dołączył(a): 2014-07-05 22:18:21
Posty: 17
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fazer 03
Wymieniam napęd i pojawiły się pytania, z jakim momentem przykręca se zębatkę z przodu? I jakie są kryteria oceny stanu gum zabieraka? Rozebrałem piastę z tyłu i gumy wyglądają na nowe (moto podobno miało serwis rok temu) Czy wystarczy że wizualnie są ok czy trzeba je np pomierzyć ? Czy przykręcając zębatki muszę użyć kleju do gwintów? Mam niebieski loctite. Zestaw DID i Sunstar z zakuwka łańcucha , gość z serwisu ma przyjechać i zakuć łańcuch sprawdzając przy okazji czy niczego nie spartoliłem, czy mogę sprawdzić czy zakuł to dobrze oprócz wizualnych oględzin?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-06-20 13:11:36 
Niemowlak

Dołączył(a): 2014-07-05 22:18:21
Posty: 17
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fazer 03
Wymieniłem napęd ale zastanawia mnie jeden fakt, moto postawione na centralnej stopce zapinam jedynkę i poruszam kołem przód tył, jaki duży może być luz? nie chodzi mi o luz na zabierakach
https://www.youtube.com/watch?v=uKlm3hqayOw na tym filmiku jest podobnie ale luz jest znacznie większy niż u mnie


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2024-03-28 07:49:32 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2024-01-15 13:26:43
Posty: 9
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha FZ6N
Witam,

W motocyklu mam zamontowany łańcuch did 50v4, chciał bym go zdemontować. Łańcuch jest zakuwany, nie ma żadnej spinki. Pisze z prośbą o pomoc w dobraniu zapięcia o ile w ogóle jest to możliwe. Szukałem na allegro ale nie wiem czy zapięcie trzeba dobrać po wymiarach czy do konkretnego modelu łańcucha? Jeżeli trzeba szukać zapięcia po wymiarach to szukać według nominału czy może trzeba pomierzyć łańcuch na motocyklu.

Szukać zapinki czy może tak jak oryginał ponownie go zakuć?

Oczywiście zdaję sobie sprawę z tego że muszę kupić rozkuwacz do łańcucha napędowego albo bardziej brutalnie użyć szlifierki kątowej.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2024-03-28 09:28:06 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2016-03-01 21:03:14
Posty: 1466
Lokalizacja: Warka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ready to remont
A w jakim celu chcesz go zdemontować i jaki masz motocykl


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2024-03-28 09:44:16 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2024-01-15 13:26:43
Posty: 9
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha FZ6N
Yamaha FZ6N, 2005 rok.

Jest strasznie ubrudzony, kilka razy próbowałem go wyczyścić na motocyklu ale nie mogę go doprowadzić do stanu jaki by mnie zadowolił. Chce go zdemontować i wyczyścić w myjące ultradźwiękowej czy coś w ten deseń.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2024-03-28 10:13:42 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2016-03-01 21:03:14
Posty: 1466
Lokalizacja: Warka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ready to remont
Clarus1995
Chyba za grubo do tematu podchodzisz, chcesz ciąć łańcuch ze względów estetycznych? Mycie łańcucha w myjce?

W fz6 łańcuch to 530, z łatwością znajdziesz spinkę do tego łańcucha, tylko czy jest sens robić takie akcje?
Jeśli łańcuch jest sprawny, wyczyść naftą i pędzelkiem, nasmaruj i ciesz się jazdą.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2024-03-28 17:21:47 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2285
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Myjka ultradźwiękowa nie spłucze smaru, może tylko wprowadzić niepotrzebnie wodę za oringi. Szczotki z twardym włosiem jak te często dodawane do środków do czyszczenia łańcucha jako gratis, też niestety uszkadzają oringi, mówię z autopsji. Albo nafta, albo środek dedykowany. Ostatnio testowałem płyn Mannol 7904 Chain Cleaner i byłem zdumiony jak dobrze działa, używany wcześniej motul był ok ale ten to rozpuszcza stary smar i brud jak słońce czekoladę. W kupionym motocyklu odświeżyłem kajdan do stanu jak nowy, przy okazji dowiedziałem się że jest złoty ;) to możesz sobie wyobrazić jak bardzo był zalepiony.

Nowa spinka do starego łańcucha to średni pomysł, różne stopnie zużycia. Przy następnym łańcuchu sobie od razu zamontuj spinkę, jeśli jest konieczna. Jak dla mnie łańcuch przez to że jest tak mocny jak najsłabsze ogniwo, to nie jestem fanem spinek. W rowerze szybko wyleczyłem się ze spinek, pierwsza jak puściła i sobie kolanem prawie wybiłem zęby na podjeździe to stwierdziłem że źle założyłem albo była wadliwa, jak druga strzeliła to wrociłem do normalnego zakuwania łańcucha bez wynalazków. Na moto zerwany łańcuch to masakra, od utraty mocy w momencie jakiegoś wyprzedzania, przez ewentualnie rozwaloną nogę, po zakleszczony łańcuch blokujący koło lub uszkadzający skrzynię, silnik. Nie znam osobiście nikogo komu by strzelił choć niektórzy mają spinki, ale wspomnienie kolana w brodzie mówi mi że szansa jest większa niż żadna :)

Mój sprawdzony sposób to karton pod moto, najpierw zdjęcie osłony zębatki zdawczej (w moim fz6 schodziła na styk bez demontażu cięgna biegów) i wydłubanie glutów i brudu z tej okolicy. Później kręcąc kołem nasączam łańcuch aż zacznie kapać i zostawiam żeby się smar zmiękczył a w tym czasie czyszczę blok silnika wokół zębatki i zdjęty dekiel, przy okazji sprawdzam nakrętkę trzymającą zębatkę. Obejmując łańcuch szmatką kręcę kołem aż znów pozostały smar zacznie ciągnąć za szmatkę, ponownie nasączam płynem i w tym czasie czyszczę płynem i pędzelkiem tylną zębatkę, ogon i osłonę łańcucha. Znów wycieram smar, znów nasączam i tak kilka razy aż łańcuch zrobi się na tyle czysty że będzie się ślizgał w suchej szmatce. Na czystym łańcuchu sprawdzam wszystkie ogniwa czy nie są zastane i czy wszystkie rolki lekko się obracają. Jak wszystko jest tip top i łańcuch nie zostawia już nowych śladów na czystej szmatce to smaruję nowym smarem, składam przedni dekiel i jeśli zwis łańcucha nie wymaga podciągania to sprzątam karton, felgę i to co kapnęło na oponę i Bajlando.

A to ten czarny Japoniec co się okazał rudym Szwedem...
[ img ]


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org