Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2006-05-24 15:41:20 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2006-05-08 18:39:22
Posty: 4
Lokalizacja: elbląg / warszawa
witam.

trzy tygodnie temu kupiłem thundercata z 2003r. moto miał jakąś przewrotkę, jest trochę podszykowany, ale mam wątpliwości co do kilku rzeczy. chciałbym, aby ktoś kto ma taki motor i zna go od podszewki - zerknął fachowym okiem. Mieszkam w warszawie, conajmniej raz na dwa tygodnie lece do elbląga i z powrotem, więc pewnie są okazje żeby się spotkać. proszę o kontakt. pozdro. jacek korba


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: potrzebny fachowiec
PostNapisane: 2006-05-24 15:41:20 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

 Tytuł:
PostNapisane: 2006-05-24 20:20:54 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2005-09-22 21:42:55
Posty: 448
Lokalizacja: V-Boyen
ja wzrokowo nie pomogę, bo w wawie nie bywam, a przez elbląd przejeżdżam czasem tylko, ale może podziel się z nami swoimi spostrzeżeniami, może foty jakieś. Może zanim uda Ci się pojechać do fachowca my coś podpowiemy, porównamy jak jest w naszych sprzętach.
Powodzenia i głowa do góry :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2006-05-24 21:22:59 
Założyciel forum

Dołączył(a): 2005-06-15 18:42:35
Posty: 738
Lokalizacja: Piaseczno/Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Brak.
korba, zadzwon do mnie - 501 372 278 to sie umowimy
mieszkam blisko pod wawa, moge podjechac


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2006-05-25 16:44:17 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2006-02-26 01:56:24
Posty: 85
Tez chetnie sie pojawie. Tcat To moje 5. moto. Troszke tez juz w nim grzebalem. Chetnie porownam stany techniczne. Podajcie termin i miejsce - powinienem sie pojawic.

PJ


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2006-06-03 12:12:58 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2006-05-08 18:39:22
Posty: 4
Lokalizacja: elbląg / warszawa
dzięki Panowie za dobre chęci. moto został w elblągu (pogoda), ale za tydzien po weekendzie będę miał go już w wawie(12.06) i ciesze sie, że będziemy mogli się spotkać. moje obawy budzi przednie zawieszenie. jest zbyt miękkie, podczas bardziej ostrego hamowania(zwłaszcza we dwoje) - dobija. zapewne ma to przełożenie na jazdę po nierównościach, mam wrażenie, że zawieszenie zbyt łatwo się ugina, moto jeździ nie stabilnie a śruby regulujące napięcie sprężyn(klucz 17) są niemal wkręcone do konca. druga sprawa ułożenie półek względem siebie. ktoś na forum miał ten problem, jeździł z lekko skrzywioną kierownicą, jednak do konca nie rozumiem jak rozwiązał ten problem. u mnie górna półka minimalnie skręca w lewo i wkurza mnie to, wymagam absolutnej symetrii i liczę że lagi proste.(zrobiłem 3 tysie i suche bynajmniej). będę się odzywał za tydzień. pozdro. korba


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2006-06-03 19:24:12 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2006-02-26 01:56:24
Posty: 85
Ja mialem ten problem i go rozwiazalem. Topic 'kierownica'. Ale to zalezy od kilku czynnikow.

W przednim zawieszeniu masz 3 elementy ktore regolujesz. Wg. mnie najlepsze efekty na polskie drogi daje ustawienie wszystkich 3 na 'standart fabryczny'. Nawet polecalbym po zakupie taka operacje - u mnie jedna laga miala inne ustawienia twardosci niz druga.

PJ


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2006-06-04 12:24:37 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2006-05-08 18:39:22
Posty: 4
Lokalizacja: elbląg / warszawa
zła wiadomość: wyciągnąłem wczoraj od gościa, który sprowadził moje moto z USA, że jedna laga była prostowana - chyba prawa :( - wiadomo juz czemu półka lekko krzywa...
lipa, bo podobno nie prostuje sie takich rzeczy - a i psycha inna, bo nie jest 100%oryginał... czy jest opcja aby sprawdzić co i jak z lagami? niby prostowana laga zaraz zaczyna sie pocić - u mnie sucho po 3tkm...
pomocy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2006-06-04 13:19:34 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2006-03-21 11:31:05
Posty: 164
Lokalizacja: świdnik/lublin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: vfr 800 fi
oczywiście wszystko da sie zmierzyć
lagi na stół szlifierski i obracając dokładnie oglądać czy nie ma jakiegos przeswitu
mozna takze lage zamontować w kły na tokarce i czujnikiem setkowym zmierzyc bicie
mozna lage zmierzyc mikrometrem setkowym lub mikronowym na całej długości, porównać z wzorcem i wiadomo co i jak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2006-06-04 13:25:30 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2006-02-26 01:56:24
Posty: 85
Nie panikuj. Jak przywieziesz maszyne do wawy oblookamy.
Wg mnie jak masz bicie (krecac laga) nie wieksze niz powiedzmy 5 mm spokojnie mozna prostowac. Jesli wieksze, to faktycznie zmeczenie materialu moze miec negatywne skutki. Nie jestem specem od materialoznawstwa, ale prostowanie delikatnego wygiecia nie powinno zaszkodzic.

defull, jak juz masz na tokarce to i mozna od razu sprobowac prostowac, nie ?

PJ


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2006-06-04 17:41:34 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2006-05-08 18:39:22
Posty: 4
Lokalizacja: elbląg / warszawa
dzięki panowie za dobre słowo. sprawa ma podłoże psychologiczne, oprócz optycznie lekko krzywej półki moto jeździ fajnie i prosto. zaniepokoiło mnie zbyt miękkie zawieszenie, które przy prawie mxymalnym skręceniu dobije przy ostrym hamowaniu. zacząłem wnikać i dowiedziałem się o prostowanej ladze. za tydzien więcej się wyjaśni, jednak powiedzcie proszę, ile kosztuje laga nowa, a moze dostępne są używane, ale proste?? pozdro. korba


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2006-06-04 20:49:27 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2006-03-21 11:31:05
Posty: 164
Lokalizacja: świdnik/lublin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: vfr 800 fi
pj napisał(a):
defull, jak juz masz na tokarce to i mozna od razu sprobowac prostowac, nie ?

PJ

no raczej ciężko na tokarce prostować chyba ze są jakieś sposoby o których nie wiem
prostować to najlepiej na prasie z dokładnością do paru setek , nałożyc chrom techniczny a potem przeszlifowac na żądany wymiar


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2006-06-05 08:36:28 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2006-02-26 01:56:24
Posty: 85
defull napisał(a):
no raczej ciężko na tokarce prostować chyba ze są jakieś sposoby o których nie wiem

Co powiesz na zamontowanie lagi na tokarce i dociskaniu w miejsce bicia, krecacego sie oczywiscie, lozyska ? (nie jestem specem ale wydaje mi sie to rozsadne)

PJ


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2006-06-05 16:29:52 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2006-03-21 11:31:05
Posty: 164
Lokalizacja: świdnik/lublin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: vfr 800 fi
pj napisał(a):
Co powiesz na zamontowanie lagi na tokarce i dociskaniu w miejsce bicia, krecacego sie oczywiscie, lozyska ? (nie jestem specem ale wydaje mi sie to rozsadne)

PJ

ciężko zbudować taki układ


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org