Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: torby LOUISa
PostNapisane: 2005-06-16 14:14:19 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2005-06-16 01:08:18
Posty: 58
Lokalizacja: zabrze
jechałem z torbami LOUISa do Niemcowni i dopiero po 500 km zauwarzyłem że dotykają końcówki tłumika.Zjarała sie farba na kominie i nadtopiła sie taśka.Na początku drogi było wszystko OK ale potem kumpel sie wiercił i toto
mi się przesunęło.Na swoje usprawiedliwienie dodam że całą drogę lało ,więc sie nic nie skopciło.Uwarzajcie na to .
Druga rzecz przy torbach - rysują lakier na plastikach pod zicem (też ,durny zauważyłem dopiero po czasie).Warto kleić specjalną folie .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: torby LOUISa
PostNapisane: 2005-06-16 14:14:19 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

 Tytuł:
PostNapisane: 2005-06-18 21:02:57 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2005-06-15 21:58:38
Posty: 9
Lokalizacja: Ujsoły
właśnie zakupiłem torby Moto Detail, mówisz giemul że z tymi jeździłeś i ci o rure dotknęły. Oj bede uważał. O jakiej folji mówisz i gdzie to można dostać (kupić)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2005-06-25 02:20:08 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2005-06-16 01:08:18
Posty: 58
Lokalizacja: zabrze
to jest niby specjalna przeżroczysta folia ( w niemcowni do zdobycia) ma poprosty słabszy klej i tyle(łatwo sie ją potem odkleja). Ja stosuje teraz folie montażową do naklejania nalepek wycinanych na ploterze.Do zdobycia w każdej firmie która ma ploter/(drukarnie,agencje reklamowe)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-02-17 02:17:27 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2008-09-19 21:38:05
Posty: 1133
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fz6S
http://allegro.pl/item533504117_moto_detail_zestaw_podrozny_mielec_rabka.html

Polecacie, odradzacie ? Cena wg mnie kusząca ale... no właśnie. Czy warto?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-02-17 09:35:57 
Główny Wódz Bractwa

Dołączył(a): 2007-03-27 11:57:43
Posty: 1123
Lokalizacja: Elbląg
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 735 200 934
Obecne moto: BMW K1600GT
Uwaga Giemula bardzo słuszna. W 2008 r zrobiłem z torbami (Oxford z Moto-akcesoria pl.) dobrze ponad 4 tys. km. Folia lub miękka podkładka niezbędna. Moja mają od wewnętrznej strony delikatną wyściólkę, ale mimo wszystko zauważyłem mikrorysy na bocznych plastikach. Teraz zastosuję folię. Kształt sakw dobierałem tak, aby nie było kontaktu z tłumikiem - wysokość zmniejsza się w kierunku tyłu moto. Inna sprawa, że mój karbonowy Leo Vince po prostu nie grzeje się tak, że może stanowić zagrożenie dla torby, a miałem przebiegi ponad 650 km dziennie. Należy tak je dobrać, aby na długości zmieściły się pomiędzy tylnymi kierunkami a jednocześnie dały szansę na oparcie nogi Plecaczka na podnóżku (nie mogą wyjechać za bardzo "do przodu"). Moje są na granicy tego parametru. Ciut mało miejsca na szczupłe nogi - pewien dyskomfort przy dłuższej jeździe.
Należy bardzo uważać przy zakładaniu tankbaga - nawet drobinki kurzu rysują. Tu chodzi o dobry kontakt wkładek magnetycznych ze zbiornikiem, więc podkładka odpada (może folia?). Przed założeniem niezbędne oczyszczenie spodu sakwy i pow. baku.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-02-17 10:12:45 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2007-11-12 15:23:03
Posty: 395
Lokalizacja: Izbica Kujawska/Poznań
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YZF600R
sorry za ot ale skoro juz o rysach mowa, to mam pytanie; nie rysuja wam sie boczki pod siedzeniem od pajaczka?bo zauwazylem ze mi sie toche porysowaly,mimo ze pajak ma koncowki ogumowane.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-02-17 13:00:05 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2007-09-22 20:05:58
Posty: 1077
Lokalizacja: Ełk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Suzuki SV1000S
Bardzo ciekawy temat i nie wiadomo dlaczego nie poruszany wcześniej,
przecież T-cat i fazer doskonale się nadają do turystyki.
Moim Thundercacie też zauważyłem powycierany lakier na samym końcu zadupka nie mogły powstać od niczego innego niż od toreb. Według mnie bez stelaża trudno nie uszkodzić lakieru.
Michu Zawsze zakładałem za sety tylnych stopek i nie było problemu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-02-17 13:03:50 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2009-01-23 19:33:48
Posty: 489
Lokalizacja: Lublin/Piaski
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Thundercat
Michu napisał(a):
sorry za ot ale skoro juz o rysach mowa, to mam pytanie; nie rysuja wam sie boczki pod siedzeniem od pajaczka?bo zauwazylem ze mi sie toche porysowaly,mimo ze pajak ma koncowki ogumowane.


że tak zapytam co to jest pająk? :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-02-17 14:11:50 
Legenda forum

Dołączył(a): 2007-08-28 13:23:30
Posty: 4605
Obecne moto: jamaha pw 50
leszek88888 napisał(a):
że tak zapytam co to jest pająk? :)


[ img ]


Ostatnio edytowano 2009-02-18 09:07:45 przez delta, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-02-17 15:42:36 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2008-06-23 09:36:20
Posty: 231
Lokalizacja: Legnica
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: RSV 1000 R
Zbyszek Elbl. czyli mówisz że na Kocie z odpowiednio dobranymi sakwami pasażer może jechać w miarę komfortowo?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-02-17 16:09:20 
Główny Wódz Bractwa

Dołączył(a): 2007-03-27 11:57:43
Posty: 1123
Lokalizacja: Elbląg
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 735 200 934
Obecne moto: BMW K1600GT
Zdecydowanie tak. W jednym z tematów jest moja wzmianka z podróży po Skandynawii i Niemczech. Całość trasy (ponad 3500 km, a nie jak wpisałem 3200) odbyłem na Tcacie z żonką za plecami. Nadmienię, że ja mam 50-tkę, a o wieku damy się nie wspomina. Kufer centralny 42l. z oparciem (dobra sprawa, zwłaszcza jak się robi zdjęcia) i boczne, materiałowe sakwy. Bardzo ważne jest miejsce na nogi. tu miałem mały problem, w długich trasach pasażer powinien mieć możliwość postawienia całej stopy - centralnie - na podnóżku. Moja wspierała się piętą. Musiałem kombinować (dystans pomiędzy nogą pasażera i kierunkami tył).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-02-17 16:10:36 
Główny Wódz Bractwa

Dołączył(a): 2007-03-27 11:57:43
Posty: 1123
Lokalizacja: Elbląg
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 735 200 934
Obecne moto: BMW K1600GT
Sorry, zapomniałem dodać, że lekko zmodyfikowałem siedzenie, bo na fabrycznym Plecak zsuwał się na drivera. Było ok.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-02-17 17:22:05 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2009-01-18 15:07:21
Posty: 248
Lokalizacja: Pniów/Rzeszów
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YZF600R Thundercat
Zbyszek Elbl. Jak konkretnie zmodyfikowałeś to siedzenie? Bo ja częściej będę jeździł ze swoją kobietą niż sam, więc też muszę zadbać o jej wygodę ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-02-17 18:08:33 
Główny Wódz Bractwa

Dołączył(a): 2007-03-27 11:57:43
Posty: 1123
Lokalizacja: Elbląg
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 735 200 934
Obecne moto: BMW K1600GT
To jest ten temat. Wygoda podróżowania Plecaczka - sprawa kluczowa.
Siedzenie dałem do obszycia. Bazą była oryginalna konstrukcja.


http://www.motocykl.org/thundercat/foru ... =siedzenie


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: misiakw


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org