Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 53 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2014-08-17 19:53:19 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2012-02-23 16:33:37
Posty: 330
Lokalizacja: 3miasto / Kołobrzeg
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: VFR800Vtec i YZF600R
Wojtek_lbn przekonałeś mnie ;) W takim razie czekam tylko na wypłatę.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-08-17 19:53:19 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2014-08-17 20:33:08 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2013-10-31 02:08:31
Posty: 119
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
GG: 6772675
Obecne moto: Yamaha FZ1n
Też jestem zdecydowany :))

Nav
Zamawiasz od tego typka z Allegro ?

pozdro


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-08-17 22:04:44 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2014-05-12 11:38:31
Posty: 77
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
GG: 3592135
Obecne moto: Yamaha YZF 600 R
On tych przewodów sprzedał mnóstwo, więc zna rozmiary do kota.
To przewody robione na miarę, więc dla pewności i tak napisałem mu rozmiary.
Jeszcze raz dla przypomnienia:
1. 80 cm, 73 cm (od środka oczek, sam przewód)
2. 72,5 cm, 65 cm (od środka oczek, sam przewód)
Wszystkie końcówki łamane 20 st. chociaż on zaproponował na jednym końcu proste.
Na sugestie tego Pana zdaje się w 100% ponieważ kiedyś wykonał mi za krótki przewód i wysłał nowy, pokrył nawet koszty wysyłki.
Dlatego polecam te przewody. Za czasów gdy jeździłem Hornetem, sam jeszcze byłem kotem, więc nie odczułem druzgocącej różnicy, aczkolwiek
jak teraz wspominam swoje heble to jeśli chodzi o dozowalność to poezja. Przewody obecnie jeżdżą u kolejnego właściciela po 4 latach - zero zużycia, bez wycieków,
żadnych problemów. Do kota zakładam w tym tygodniu. Napiszę jak wrażenia.
Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-09-07 01:53:52 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2013-10-31 02:08:31
Posty: 119
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
GG: 6772675
Obecne moto: Yamaha FZ1n
setap
I jak udało się założyć przewody w oplocie ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-09-08 14:59:54 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2013-04-10 10:08:54
Posty: 135
Lokalizacja: Warszawa / Płock
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 Fazer 05
Też potwierdzam różnicę przy hamowaniu w stalowych oplotach. Chociaż w niektórych przypadkach to hamuje aż za mocno. Chyba że tylko mi :) Chodzi mi o awaryjne hamowanie na asfalcie delikatnie wilgotnym, niezbyt czystym itp z prędkości 40-60km/h. Mi już kilka razy zablokowało przednie koło. Chyba że to wina opony... Albo zbyt miękkiego przodu? Może przydałoby mi się wymienić olej w lagach żeby był sztywniejszy? Wtedy szybciej dociskałby masą do powierzchni. Teraz najpierw hamulec blokuje koło, później dociska do powierzchni.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-09-09 10:44:08 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2011-07-21 12:56:07
Posty: 231
Lokalizacja: Rybnik
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YZF 600R
danieleq86 napisał(a):
hamuje aż za mocno.
sie przyzwyczaisz ... tez tak mialem. Proponuje wszystkim co maja stare gumy (po 4 latach przewody powinno sie wymieniac wiec wszystkie koty maja juz stare przewody) zmieniac na stalowy oplot.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-09-09 10:48:47 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2013-04-10 10:08:54
Posty: 135
Lokalizacja: Warszawa / Płock
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 Fazer 05
zrobiłem już 8tys km w stalowych i nadal zdarza mi się zablokować przednie koło :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-09-09 15:35:07 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2014-05-12 11:38:31
Posty: 77
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
GG: 3592135
Obecne moto: Yamaha YZF 600 R
To ja mam wręcz odwrotnie. Odnosząc się do wiadomości tych, którzy prosili mnie o zdjęcia przewodów.
Niestety mam już założone. I ważna informacja!!! Rozmiary przewodów, które podałem są zbyt duże!
A mianowicie po wykonaniu przewodów na wymiary:
...
1. 80 cm, 73 cm (od środka oczek, sam przewód)
2. 72,5 cm, 65 cm (od środka oczek, sam przewód)
...
okazały się one zbyt długie. Nie było problemu z ich założeniem, ale trzeba było je trochę skręcić, opleść na przemiennie.
Zatem myślę, że skrócenie obu przewodów o 4 cm na pewno by pomogło je lepiej rozłożyć, a może i więcej.
U mnie bynajmniej są ewidentnie nadmiarowej długości, a miary były pobierane z tego forum.
A montowali mi je panowie w Pit-Stop'ie w Warszawie - pierwszego serwisu z prawdziwego zdarzenia. Gorąco polecam.
...
Co do pracy przewodów, nie można im nic zarzucić. Trzymają, nie przeszkadzają, są szczelne.
Ja nie odczuwam diametralnej różnicy w sile hamowania. Ale na pewno są o wiele lepiej dozowalne.
Klamka inaczej pracuje, nawet na torze podczas 4 h jazd wpadała tak samo i tak samo łapała.
Klamka lepiej odbija, lepiej stawia opór oraz liniowo rośnie siła hamowania, nie ma skoków, że raz słabo, a raz mocno.
Natomiast nie odczułem jako by hamulce zrobiły się jak brzytwa, tak jak kolega tutaj pisał, że są wręcz za mocne.
Z chęcią bym sprawdził jak to jest u niego, bo może to subiektywne odczucia, ale jak mówi, że blokuje koło. U mnie jak wcisnę na maksa to zablokuje, ale
mało prawdopodobne żeby zdarzyło mi się to niekontrolowanie podczas jazdy, bo hamulce nie biorą aż tak mocno. Rzekłbym, że nawet może minimalnie słabiej tuż po wyjechaniu z serwisu. Czy możliwe, że skręcone przewody blokują przepływ płynu co sprawia, że hamulce są słabsze? Chyba w hydraulice nie ma to znaczenia, czy przewód jest w eskę czy w linii prostej? Postaram się wrzucić zdjęcia ...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-09-09 15:49:34 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2013-04-10 10:08:54
Posty: 135
Lokalizacja: Warszawa / Płock
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 Fazer 05
Setap, jakbyś przyjechał do Płocka np na zakończenie sezonu albo którego weekendu to z chęcią bym Ci dał sprawdzić moje hamulce. Bo może faktycznie mi się tylko wydaje, że są takie mocne, a może faktycznie jest różnica między moimi i Twoimi. Chyba któregoś weekendu będę na moto w Wawie. A może wybierasz się na zlot forumowy?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-09-09 20:19:55 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2010-08-13 11:38:35
Posty: 963
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: GSXR 750 K5
Wymiary przewodów mierzyłem osobiście kiedyś (dodając zresztą że nie jest to precyzyjny pomiar) na fabrycznych Goodridge'ach ;) i u mnie pasują w sam raz. Pamiętajcie że taki przewód nie może być napięty przy podniesionym całkiem przodzie, więc jak koło stoi normalnie to będzie już miał trochę luzu... A jak pomijając to, też są zbyt długie, to już jest jakiś błąd w wykonaniu.

Co do dozowalności- upewnić się czy tłoczki zacisków ładnie pracują, a układ nie jest zapowietrzony. U mnie żeby zablokować koło, trzeba naprawdę dobrze docisnąć klamkę... Oczywiście dochodzi jeszcze kwestia opon i warunków- przy wilgoci/brudnej nawierzchni zawsze da się łatwo zblokować koło.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-09-10 11:51:50 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2011-07-21 12:56:07
Posty: 231
Lokalizacja: Rybnik
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YZF 600R
wojtek_lbn napisał(a):
Oczywiście dochodzi jeszcze kwestia opon i warunków- przy wilgoci/brudnej nawierzchni zawsze da się łatwo zblokować koło.

oraz dodam i co najwazniejsze jakie klocki Panowie macie zalozone .... mozna miec standard a mozna miec torowe wiec moze zaczal bym od tego.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-09-10 20:32:08 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2010-08-13 11:38:35
Posty: 963
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: GSXR 750 K5
Może nie najważniejsze, ale na pewno nie bez wpływu. Inaczej będą hamować zwykłe klocki (jak nie przegrzane to zawsze dobrze, chyba że klocki g*wniane :D), inaczej sinter-metalowe (średnio przy normalnej jeździe, ale dooobrze po rozgrzaniu), a jeszcze inaczej jakieś stricte racingowe (czyli nic dopóki nie zostaną rozgrzane).
Ja mam te drugie, więc to jest nie bez wpływu w codziennej jeździe, ale mimo wszystko dozowalność jest świetna. Kot ma naprawdę genialny układ ham. jak na tamte czasy i jeśli ktoś twierdzi inaczej to musiał jeździć z nie do końca sprawnymi heblami 8)

Zresztą, jest jeszcze pare innych czynników jakby cały proces hamowania przednim hamulcem "rozmontować" na części pierwsze ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-01-08 15:16:01 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2013-10-31 02:08:31
Posty: 119
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
GG: 6772675
Obecne moto: Yamaha FZ1n
Dzisaj kontaktowałem się z gościem z Allegro w sprawie przewodów. Wygląda na to że cena poszła w górę na 189zł.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-01-08 20:31:40 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2010-10-22 21:46:14
Posty: 649
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fz1
biorąc pod uwagę że przewody hela kosztują 280 to nie jest to jakoś dużo
ale szczerze mówiąc ja sobie kupiłbym hela jakoś do mnie to bardziej przemawia plus można sobie wybrać całą gamę kolorów


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-01-09 11:28:46 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2010-01-23 19:01:13
Posty: 193
Lokalizacja: Dęblin
Płeć: Mężczyzna
GG: 3795804
Obecne moto: Yamaha Fz6
ptrcichy a czy możesz podać linka do przedmiotów tego gościa??piszecie że za 189zł??
a mają tam oploty do Fz6 w tej cenie ? :P


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 53 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org