Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2009-09-03 13:43:46 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2009-05-01 12:03:40
Posty: 142
Lokalizacja: Lubelskie
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: zx6r
Witam , przymiezam sie do wymiany uszczelniaczy przedniego zawieszenia , dzisiaj bylem w sklepie kupilem olej Motul Fork Oil 10 W i zapytalem sprzedawce o uszczelniacze do thundercata , podalem mu oznaczenie 41X53XX/10,5 sprzedawca poszukal i powiedzial mi ze ma 41X53XX/9,5 , powiedzial ze to sa dane brane z katalogu.

Jaka jst roznica miedzy 10,5 a 9,5 ? Beda pasowac 9,5 ?

Druga sprawa to taka ze bylem jeszcze w jednym sklepie i zapytalem o te uszczelniacze , koles zapytal mnie czy chce PRZECIWPYLOWE czy OLEJOWE ?

Myslalem ze tak jest tylko jeden uszczelniacz w goleni ktory kosztuje 25 zł a gosciu mi krzyczy ze 100 zł za przeciwkurzowy i olejowy.

Jak to wkoncu jest ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2009-09-03 13:43:46 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

 Tytuł:
PostNapisane: 2009-09-03 15:19:31 
Człowiek Szafka

Dołączył(a): 2008-12-03 13:04:26
Posty: 2647
Lokalizacja: Pulki k.Puław
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 693183962
Obecne moto: VFR 800 FI 2000r
Do fazera brałem te co mają 10,5 na końcu.
A w goleniach są 2 rodzaje uszczelniaczy.
zewnętrzne przeciwpyłowe są droższe ok 100
wewnętrzne olejowe są tańsze ja w GPmoto płaciłem 30 za 2 sztuki


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-09-03 15:22:42 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2009-05-01 12:03:40
Posty: 142
Lokalizacja: Lubelskie
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: zx6r
Aha czyli do wymiany będą tylko olejowe , w mojej okolicy kosztują 25 zł ale martwią mnie te oznaczenia.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-09-03 15:31:11 
Człowiek Szafka

Dołączył(a): 2008-12-03 13:04:26
Posty: 2647
Lokalizacja: Pulki k.Puław
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 693183962
Obecne moto: VFR 800 FI 2000r
No nie wiem jeżeli robi to mechanik to chyba będzie wiedział o co biega.
Może w kotku jest inaczej


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-09-03 20:41:17 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
41X53X10,5
pierwszy wymiar: średnica wewnętrzna
drugi wymiar: średnica zewnętrzna
trzeci wymiar : wysokość uszczelniacza

Są dwa, najpierw idzie olejowy później przeciwpyłowy patrząc od dołu ( chyba że mamy upsidedowny ) to na odwrót.

9,5 będą pasować. Zapytaj w Mline , bo będą mieli w oryginalnym wymiarze:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-09-04 09:00:58 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2007-04-18 12:11:09
Posty: 240
Lokalizacja: Gliwice
Płeć: Mężczyzna
jak nie wymienisz przeciwpyłowych (a sa słabe) to moment porysuje ci rury i i dopiero bedziesz miec koszt - przeciwpyłowe zapobiegaja dostawaniem sie syfu z drogi do uszczelniaczy olejowych.
Powinno sie w komplecie wymieniac-powinno, ale robi sie roznie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-09-04 12:31:41 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2009-05-01 12:03:40
Posty: 142
Lokalizacja: Lubelskie
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: zx6r
*jarecki* napisał(a):
jak nie wymienisz przeciwpyłowych (a sa słabe) to moment porysuje ci rury i i dopiero bedziesz miec koszt - przeciwpyłowe zapobiegaja dostawaniem sie syfu z drogi do uszczelniaczy olejowych.
Powinno sie w komplecie wymieniac-powinno, ale robi sie roznie.



Tak powiedzial mi moj mechanik ale narazie nie starczy mi kasy , pozatym wspomnial ze przeciwpylowe sa jeszcze w dobrym stanie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-01-30 13:39:08 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2010-06-28 23:34:00
Posty: 75
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Kojot CBR 600 F4
A ja mam pytanie trochę inne, zauważyłem, że mam tłusty jeden lag. Czy jeśli będę te uszczelniacze wymieniał to muszę w obu wymienić czy wystarczy tylko w jednym? Bo od razu też olej będzie trzeba zmienić, więc jak? W drugim dobrym lagu zostawić te uszczelniacze i olej, czy olej też proforma wymienić?

A i jeszcze jedno, lewy lag się tłuści i mam uwaloną z oleju lewą owiewkę(z oleju) czy jest możliwość, że to się z tej lagi tak kapało i łapało brud w owiewce i potem jak się myło moto to ten brud od wewnątrz się rozpływał? Tylko lewa owiewka jest upaprana i silnik.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-01-30 13:57:43 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2010-10-31 11:13:39
Posty: 165
Lokalizacja: szczytno
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YAMAHA YZF 600 R
niema sensu wymieniać jednego uszczelniacza jak juŻ robisz to oba naraz i olej również i będzie git :wink:

Kiedy się nauczysz w końcu pisowni słowa "już" ?
Nemo


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-01-30 14:22:08 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2010-06-28 23:34:00
Posty: 75
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Kojot CBR 600 F4
Aha, a powiedzcie mi jak się fachowo nazywają te kapturki przeciwpyłowe? Bo na allegro nie widzę, w sklepach nie wiem za bardzo o co pytać. I mniej więcej jaki jest koszt takiego kapturka?

Wymiary uszczelniacza olejowego mam takie
Średnica wew. [mm] 43
Średnica zew. [mm] 54
Wysokość [mm] 11


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-01-30 14:22:10 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2010-08-13 11:38:35
Posty: 962
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
Kivan
wymieniaj oba, będziesz miał z głowy na dłuższy czas
przeciwpyłowych niestety tak o nie kupisz, trzeba szukać jako części do moto, chyba najłatwiej jako 'uszczelniacze'- wtedy już pyłowe gdzieś się znajdą wśród znalezionych

a propo rozmiaru, ja kupiłem x10,5 bo taki wymiar do T-cata znalazłem i złapałem zonka przy składaniu, bo okazało się że są odrobine za wysokie, nie wiem jakim cudem...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-01-30 14:34:39 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2010-06-28 23:34:00
Posty: 75
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Kojot CBR 600 F4
http://moto.allegro.pl/ir-uszczelniacze ... 31981.html znalazłem takie na allegro piszą że do PC35. Ale nie rozumiem, komplet=1 laga czy dwie? (2 uszczelki- 1 olejowy+ 1 przeciwpylowy, czy 4 uszczelki- 2 olejowe+ 2 przeciwpylowe)?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-01-30 14:52:52 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2010-02-05 22:23:06
Posty: 131
Lokalizacja: Opole
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: T-cat
Kivan napisał(a):
http://moto.allegro.pl/ir-uszczelniacze-zawieszenia-honda-cbf-cbr-500-600-i1402731981.html znalazłem takie na allegro piszą że do PC35. Ale nie rozumiem, komplet=1 laga czy dwie? (2 uszczelki- 1 olejowy+ 1 przeciwpylowy, czy 4 uszczelki- 2 olejowe+ 2 przeciwpylowe)?


To jest na dwie lagi olejowy i przeciwpyłowy, ale jak nie jesteś pewien to "zadaj pytanie sprzedającemu", w końcu sprzedający będzie najlepiej wiedział co to jest ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-01-30 15:11:42 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2010-06-28 23:34:00
Posty: 75
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Kojot CBR 600 F4
No już do nich pisałem ;). Po prostu wczoraj jak z kumplem zmieniałem olej, klocki, plyn hamulcowy i wydech to zauważyliśmy, że laga tłusta i kumpel powiedział że uszczelki to "PO ok. 130zł" więc nie byłem pewny czy za całe dwie lagi czy jedną ;).

Motul Fork 10w będzie dobry?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-01-30 15:39:04 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-04-28 10:19:35
Posty: 653
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 603873840
Obecne moto: Thundercat
Kivan napisał(a):
A i jeszcze jedno, lewy lag się tłuści i mam uwaloną z oleju lewą owiewkę(z oleju) czy jest możliwość, że to się z tej lagi tak kapało i łapało brud w owiewce i potem jak się myło moto to ten brud od wewnątrz się rozpływał? Tylko lewa owiewka jest upaprana i silnik.


Obstawiam uszczelkę pokrywy zaworów, u mnie właśnie tak chlapała. weź na palec i zobacz jak pachnie i czy ma metaliczną barwę.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org