Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2007-03-11 19:28:09 
witam.dziś kolega zaczął bawić się tlnym zawieszeniem w moim kotko i zonk.motor buja jak cholera.jeszcze nic nie próbowałem regulować,ale wygląda na padnięty.co robić?podobno ktoś gdzieś regeneruje,ale ten ma dodatkowy zbiornicak na olej/gaz?czy to jest naprawialne?używany to duże ryzyko-może btć w takim samym stanie a sprzedaż wysyłkowa z allegro nie sprzyja sprawdzeniu na miejscu.prosze o poradę i ew.adresy zakładów regenerujących-najlepiej sprawdzonych.pozdrawiam.p.s.dopuki się o tym nie dowiedziałem to nie robiło mi różnicy.od dziś jeżdżę o 30% wolniej....


Góra
  
 
PostNapisane: 2007-03-11 19:28:09 

 Tytuł:
PostNapisane: 2007-03-11 20:41:27 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2007-03-06 09:44:52
Posty: 1040
Lokalizacja: Warszawa
wydaje mi się że ten dodatkowy zbiornik to jest azot kiedyś miałem tak w enduro że był olejowo gazowy z tyłu ale strasznie się mięki zrobił ten amorek i typek mi powiedział że ten gaz wyparował ale zrobił mi patent i jakoś to nabił i odrazu twardy był,,


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2007-03-11 22:50:06 
to jest amorek olejowo-gazowy i jest to naprawialne,naprawiałem taki amortyzator kiedys u siebie w Gdańsku i normalnie dostałem na to roczna gwarancje,ale było to dawno i zapłaciłem okolo 100-150zł
poszukaj moze na necie warsztat gdzies koło siebie, który specjalizuje sie tylko w amortyzatorach mi własnie w takim robili to
jest to lepsze rozwiązanie niz kupować drugi,bo moze ci paść szybko,a tu masz gwarancje :)
Pozdro


Ostatnio edytowano 2007-03-11 22:53:36 przez Gość, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2007-03-11 22:52:55 
dzięki.sorki za niepotrzebne zawracanie głowy.zawias był rozregulowany.ustawiony na max.soft.teraz wszystko skręciłem na max.hard.i nic nie buja.ustawie standart przód i tył i zobacze jak się prowadzi.ważne,że tył nie buja się na sprężynie.pozdrawiam.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2007-03-14 09:34:49 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2006-02-26 01:56:24
Posty: 85
Tylni amor ma trzy punkty regulacji twardosci (wstepne, odbicia, dobicia), wiec latwo zepsuc - regulacja troche zajmuje.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2007-03-15 20:04:33 
wiem,wiem.już sobie wydrukowałem przykłady ustawień i w wolnej chwili przetestuję parę ustawień.zacznę od standard-bo przód jest teraz hard :lol: dzięki i pozdrawiam.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-02-22 19:43:25 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2007-12-29 01:27:59
Posty: 540
Lokalizacja: Skierniewice/w-wa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: GSX-R 750 K5
Witam

Mam parę pytań odnośnie tylnego amora, więc w tym temacie napisze.
Dziś wziąłem się za regulacje zawieszeń. Przód poszedł szybko i sprawnie, bo poprzedni właściciel poustawiał wszystko na max. hard.
No ale tył :?
Nie mogłem za chiny ruszyć pierścienia do regulacji naciągu, ani w jedną, anie w drugą stronę. Czy do tego potrzeba jakiejś specjalnie mocnej ręki czy może jakimś kluczem :?:
Jeżeli chodzi o regulację amortyzacji przy rozciąganiu poszło w spoko, tylko w miarę wykręcania kliknięcia zapadki były coraz słabiej wyczuwalne :roll:
Jak z tym u was ?
No i teraz regulacja amortyzacji przy ściskaniu. W instrukcji mam, żeby na max wkręcić i potem wykręcać no ileś tam zapadek. No ale u mnie nie da się wkręcić, a jest po prostu punkcik na elemencie obrotowym i wokół cyferki od 1-6. Czy ktoś też tak ma ?
Jeśli tak to która cyfra jest najtwardsza :?:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-02-23 09:42:46 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2008-01-02 12:51:15
Posty: 89
Lokalizacja: k-koźle
Hej
Rozciagnięcie sprężyny tylnego zawieszenia reguluję uniwersalnym płaskim kluczem do roweru który z jednej strony ma wycięcie w kształcie półksiężyca z haczykiem na końcu(powaga to nie żart).Trzeba zawinać w szmate bo ma ostre krawedzie i uzyc troche siły
A regulacja amorka to kropka na 1-twardo,6-miękko.

W tamtym sezonie jeżdziłem na ustawach bardziej sportowych jeszcze po poprzednim właścicielu tzn.
sprężyny przód prawie max ściśnięte(nisko),tył max rozciągnieta(wysoko) a reszta przód i tył dobicie i odbicie na twardo.Przy takich ustawach przy moim poprzednim moto to była śmierć dla kręgosłupa i nadgarstków ale kot jest jakis miętki i nie było żle
Wtym sezonie mam zamiar dokładniej się przyjrzeć ustawom i trochę pokombinować przy jakich jest najlepszy w winklach.
Spróbuje też normalnie na standardowe jakie zalecają do normalnej jazdy może akurat takie sa najlepsze.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-02-23 18:55:39 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2007-12-29 01:27:59
Posty: 540
Lokalizacja: Skierniewice/w-wa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: GSX-R 750 K5
Dzięki bardzo :twisted:
Ogólnie poustawiałem na trochę twardziej niż standardowe ustawienia.
Jak pogada pozwoli to jutro zobaczę jak to się sprawuje.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-02-24 19:09:40 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2007-12-29 01:27:59
Posty: 540
Lokalizacja: Skierniewice/w-wa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: GSX-R 750 K5
Witam

Fajnie się dziś naśmigałem na kocie i coraz bardziej mi się moto podoba :lol:
No i zawiechy teraz dużo lepiej polskie drogi (dziury ) pokonują. Tylko raz przy wyprzedzaniu na nierównym łuku trochę moto w złożeniu bujnęło, ale tak to nie wykazuje zbytnej nerwowości :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-02-24 22:34:47 
Legenda forum

Dołączył(a): 2007-08-28 13:23:30
Posty: 4605
Obecne moto: jamaha pw 50
No to zazdroszcze Domel, że polatałeś ja jeszcze musze czekac do giełdy, żeby wdzianko zakupic :x


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-02-25 00:26:11 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2007-12-29 01:27:59
Posty: 540
Lokalizacja: Skierniewice/w-wa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: GSX-R 750 K5
Delta81 napisał(a):
No to zazdroszcze Domel, że polatałeś ja jeszcze musze czekac do giełdy, żeby wdzianko zakupic :x

Ja też jeszcze nie mam kompletnego wdzianka, no ale jakieś tam z poprzedniego moto jest.
Kurtkę muszę zakupić nową, no i od bidy rękawice. No ale nie mogłem się dziś pogodzie oprzeć i w sumie tu i tam pośmigałem i 70km zrobiłem :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-01-06 00:37:25 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2008-11-18 00:22:47
Posty: 135
Lokalizacja: Starachowice
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: GSX-R 750 K5
odnawiam temat, a więc mam takie pytanie kupiłem amora tył używany na allegro, podobno w 100% sprawny. Po wyjęciu go z paczki zobaczyłem ze nie ma on tego węzyka na którego końcu jest regulacja odbicie i dobicie( nie wiem czy dobrze wytłumaczyłem) za to w miejsce niego jest wkręcona poprostu śróbka. Moje patnie brzymi, czy można przełożyc ten weżyk ze starego amora i czy ten który mam bezniego jest zepsuty? nie znam się na tym zabardzo. :? Proszę o odpowiedź w miare możliwości


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-07-12 13:32:04 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2012-03-28 16:33:03
Posty: 10
Lokalizacja: Ełk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Thundercat
Witam, w tamtym roku padl mi tylny amorek wiec adoptowalem amorek z R6. W tym roku padl amotrek w kocie dla kolegi, na allegro itp nie ma nigdzie pasujacych amorkow z R6 wiec pozostaje regeneracja. Znacie moze jakies firmy zajujace sie tym i jakie koszta. W salonie powiedzieli za nowy amorek do kota bagatelne 2600 zl bodajrze wiec tylko regeneracja pozostala.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-07-12 14:40:40 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2010-08-13 11:38:35
Posty: 962
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
Ja bym na jego miejscu cierpliwie poczekał i poszukał takiego nowszego od R6, chyba że woli 2x zapłacić, bo regenerowane raczej nie wytrzymują za długo (a kosztuje to z tego co słyszałem od 300zł wzwyż).


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org