Forum Motocykli Yamaha
https://www.motocykl.org/

Nowy model żarówki Philips.
https://www.motocykl.org/viewtopic.php?f=3&t=3834
Strona 3 z 3

Autor:  miąchal [ 2010-04-24 14:23:57 ]
Tytuł:  Re: Nowy model żarówki Philips.

Dokładnie Stoodent - nawrócony.... kto zobaczy na własne oczy i ujrzy różnicę wieczorem - tego nie trzeba przekonywać... :wink:

Autor:  brakus [ 2010-05-06 00:36:52 ]
Tytuł:  Re: Nowy model żarówki Philips.

Jakiej żarówki postojowej używacie do Philips XP Moto Racing performance aby nie psuła efektu żółcią i jak się to cholerstwo wymienia, bo z H4 zero problemu a tego maluszka nawet nie wiem jak wymontować (jak się zabrać do wymiany) Proszę o pomoc.
Pozdrawiam
brakus

Autor:  Wojt@s [ 2010-05-06 01:03:45 ]
Tytuł:  Re: Nowy model żarówki Philips.

Ja mam leda z soczewką rozproszoną barwy białej.

Co do wymiany dojście dziadowskie, bo wejście żarówki jest między gumą od airboxa a dołem lampy.

Autor:  brakus [ 2010-05-19 22:14:10 ]
Tytuł:  Re: Nowy model żarówki Philips.

Jutro się zabieram za wymianę postojówki Pewnie rozbiorę połowę moto :)
Dam znać jak mi poszło

Autor:  brakus [ 2010-05-25 00:21:36 ]
Tytuł:  Re: Nowy model żarówki Philips.

... i dupa nie doszedłem do żarówki :( rozłożyłem połowę przodu i w połowie zrezygnowałem, może komuś innemu się uda

Autor:  miąchal [ 2010-05-28 23:58:47 ]
Tytuł:  Re: Nowy model żarówki Philips.

Ja mam przeciętą gumę pod pyskiem kota - tam gdzie wchodzi żarówka do pozycji - łatwo i w miarę lekko da się to zrobić...
Mam spaloną to też za chwilę zajrzę tam :wink:

Autor:  plakat [ 2010-05-30 00:50:06 ]
Tytuł:  Re: Nowy model żarówki Philips.

miąchal napisał(a):
Ja mam przeciętą gumę pod pyskiem kota.......Mam spaloną to też za chwilę zajrzę tam :wink:


no i jak bo też chce wymienić - przecinając tą gumę da rade? plan mam taki: wymacać paluchem ..(bez skojarzeń :D) rozciąć z 1-1,5 cm i wyjąć potem w ten sam sposób wcisnąć diodę .

Autor:  tom [ 2010-06-01 01:59:52 ]
Tytuł:  Re: Nowy model żarówki Philips.

Rozbierałem to jakieś trzy miesiące temu. Rzeczywiście dojście jest chore i trzeba zdemontować całą czachę, więc roboty jak na głupią żaróweczkę jednak sporo. Ale aż takiej wielkiej tragedii to nie ma - spokojnie dało się to zrobić, choć ja mechanikiem nie jestem. ;) Cierpliwości i zdeterminowania potrzeba tylko. :)

Autor:  Taser [ 2010-07-17 02:52:49 ]
Tytuł:  Re: Nowy model żarówki Philips.

Ja poczekam aż się przepali i zostawie tak :P.......Chłopaki mieliście racje, ksenon nawraca.

A tak nawiasem, wieczorem przy zmierzchu to mam wrażenie ze średnio daje radę, dopiero jak się zrobi tak ciemno ciemno to widać olśniewającą różnicę, też tak macie?

Autor:  MR POTATO [ 2010-07-17 08:46:22 ]
Tytuł:  Re: Nowy model żarówki Philips.

A ja mam żarówke 130/90W :) Rajdowa H4:) swieci ze hoho:) Jak ktos ma dobry odblysnik w przedniej lampie to bedzie walila jak laser, a jak ktos ma troche podpalony juz to napewno poprawi sie widocznosc:)

http://allegro.pl/item1140061700_zarowk ... g_wyp.html

Pozdro

Autor:  tom [ 2010-07-19 05:34:45 ]
Tytuł:  Re: Nowy model żarówki Philips.

MR POTATO napisał(a):
A ja mam żarówke 130/90W

Hm.. Nie chciałbym być złym prorokiem, ale biorąc pod uwagę, że w kocie nie ma przekaźników świateł i cały prąd żarówki hula na żywca przez wszystkie średniej grubości przewody, złączki, lewy i prawy przełącznik świateł i stacyjkę... to średnio widzę żywotność tej instalacji, a przełączników zwłaszcza -- 10A stałego obciążenia musi zrobić swoje. O samym plastiku reflektora już nie wspomnę. Obym się tylko mylił... ;)

A sam założyłem właśnie bixenona. 8) Tak, wiem, nielegalne. Nielegalnym też było jeździć zawsze na długich, żeby mnie ktokolwiek widział, bo krótkie to była przecież porażka. A teraz mam obydwa światła jak nalezy. I nawet linia odcięcia dla krótkich jest naprawdę przyzwoita, choć tego się obawiałem najbardziej. Odpowienie linie na murze przed moto daje się ładnie odrysować. :) Tylko przy długich geometria światła się lekko rozsypuje, ale widząc metodę jaką długie są realizowane (poprzez cofnięcie żarnika o kilka milimetrów elektromagnesem) można się tego spodziewać. Tragedii jednak nie ma i świeci to w przód całkiem konkretnie. Słowem: to kurcze daje radę! I nie powiem, kotek znów zyskał na aparycji. :lol: Jeśli ktoś się zastanawia, to polecam -- będziecie zadowoleni. :mrgreen:

PS. Porównując do wyżej wspomnianej żarówki rajdowej: xenon to tylko 35W, czyli 3-4 razy mniejsze prądy w instalacji -> kilkunastokrotnie(!) mniej ciepła wydzielanego w przewodach i na stykach.

Autor:  t_racer_ [ 2010-07-19 06:49:37 ]
Tytuł:  Re: Nowy model żarówki Philips.

MR POTATO napisał(a):
ja mam żarówke 130/90W Rajdowa H4:) swieci ze hoho:) Jak ktos ma dobry odblysnik w przedniej lampie

... to po założeniu takiej żarówki niedługo się nim będzie cieszył... ;)

Autor:  MR POTATO [ 2010-07-20 15:20:15 ]
Tytuł:  Re: Nowy model żarówki Philips.

tom napisał(a):
MR POTATO napisał(a):
A ja mam żarówke 130/90W

Hm.. Nie chciałbym być złym prorokiem, ale biorąc pod uwagę, że w kocie nie ma przekaźników świateł i cały prąd żarówki hula na żywca przez wszystkie średniej grubości przewody, złączki, lewy i prawy przełącznik świateł i stacyjkę... to średnio widzę żywotność tej instalacji, a przełączników zwłaszcza -- 10A stałego obciążenia musi zrobić swoje. O samym plastiku reflektora już nie wspomnę. Obym się tylko mylił... ;)

A sam założyłem właśnie bixenona. 8) Tak, wiem, nielegalne. Nielegalnym też było jeździć zawsze na długich, żeby mnie ktokolwiek widział, bo krótkie to była przecież porażka. A teraz mam obydwa światła jak nalezy. I nawet linia odcięcia dla krótkich jest naprawdę przyzwoita, choć tego się obawiałem najbardziej. Odpowienie linie na murze przed moto daje się ładnie odrysować. :) Tylko przy długich geometria światła się lekko rozsypuje, ale widząc metodę jaką długie są realizowane (poprzez cofnięcie żarnika o kilka milimetrów elektromagnesem) można się tego spodziewać. Tragedii jednak nie ma i świeci to w przód całkiem konkretnie. Słowem: to kurcze daje radę! I nie powiem, kotek znów zyskał na aparycji. :lol: Jeśli ktoś się zastanawia, to polecam -- będziecie zadowoleni. :mrgreen:

PS. Porównując do wyżej wspomnianej żarówki rajdowej: xenon to tylko 35W, czyli 3-4 razy mniejsze prądy w instalacji -> kilkunastokrotnie(!) mniej ciepła wydzielanego w przewodach i na stykach.



Jezdze na tej zarowce juz pare dobrych miesiecy i nic sie nie dzieje, ani odblysnik ani instalacja, ani przelacznik w tym nie ucierpialy, awierzcie mi ze to przez jakis czas sprawdzalem regularnie. Tak wiec obalam ten mit...

Autor:  MR POTATO [ 2010-07-23 11:22:39 ]
Tytuł:  Re: Nowy model żarówki Philips.

moja żaróweczka rajdowa odeszla na emeryture:) kotek ma teraz Bi Xenon 6000K:) az sie chce w nocy jezdzic :)

Autor:  suk1 [ 2010-08-03 07:59:28 ]
Tytuł:  Re: Nowy model żarówki Philips.

Witam całkiem niedawno zakupiłem kpl PHILIPSA H4 X-treme Power Racing performance, całkiem niezłe białe światełko.Już o zmierzchu wczesnego daje ładą poswiate, a w słoneczny dzień tez ładnie widać:))
polecam.

Strona 3 z 3 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/