Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 86 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2010-08-23 01:58:22 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2008-09-19 21:38:05
Posty: 1133
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fz6S
Marbax napisał(a):
mechanik mi stanowczo odradzał.


A czemuż to odradzał ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-08-23 01:58:22 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2010-08-23 10:22:15 
Niemowlak

Dołączył(a): 2009-04-28 22:55:45
Posty: 35
Lokalizacja: Jaworzno
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Firestorm
MR POTATO napisał(a):
puzon napisał(a):
Stasiol to musisz chyba zmienić moto.polecam ninje dwunastke tam jest lać 200.szerszego juz w ścigach nie ma :) tylko nie wiesz jak trudno zdobyć oponke w takim rozmiarze.jest zaledwie kilka modeli i w polsce b.mały wybór :?


Matko na co komu 200?? :) To juz pod cruisera podchodzi:) Ale co kraj to obyczaj, ja widzialem wczoraj na modlinskiej w nocy starego VW Caravelle ktory mial z tylu gumy 305:) Jak w druzynie A:) Jak sie zapytalem kolezki na cb jaki to rozmiar a potem po co mu taka fela i guma to powiedzial ze mial taka zachcianke i ze mu sie podoba:) no i chwala mu za to. Kazdy robi co chce


no właśnie ten sprzęcik fabrycznie ma załozonego laczka 200 i nie zaleca sie zakładanie węższego.oczywiscie jak ktos chce to moze załozyc węższą oponke ale juz nie złoży sie tak jak na "dwusetce"


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-08-23 22:10:16 
Niemowlak

Dołączył(a): 2010-04-04 17:17:21
Posty: 31
Lokalizacja: Łódż
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YZF 600R Thundercat
Marbax mechanik pewnie sugerował się rozmiarem opony którą masz już na feldze i pewnie nie wiedział że seryjnie jest 160. Pewnie chodziło mu o to żebyś nie kombinował ze zmianą szerokości opon dlatego kazał zostać przy 180.

Jak jesteś przesadnie przewrażliwiony na punkcie bezpieczeństwa jak co niektórzy na forum to lepiej załóż 160.

Ja u siebie założyłem już 180 i jestem zadowolony.

Na forum co do zakładania 180-tek jest dużo zwolenników i przeciwników. Moje zdanie jest takie, że najbardziej przeciwni są ci którzy nie mają o tym zielonego pojęcia bo nigdy nie jeździli kotem na 180 lub mają przed tym cykora lub są przesadnie przewrażliwieni na punkcie bezpieczeństwa.

Nabiłem już kilkaset kilometrów na tej oponie i stwierdzam, że turystycznie i po mieście na 180 spokojnie można latać, na tor lepiej zakładać zalecaną 160.

The besciakiem jeszcze nie jestem i opony całkowicie nie zamykam chociaż na 160 niewiele brakowało do końca, po torze też nie śmigam ale po moich doświadczeniach z tą gumą zauważyłem, że na szerszej oponie trzeba się bardziej pochylać co przy mocnym złożeniu da niższą prędkość w zakręcie w porównaniu ze 160. Jak ktoś będzie kombinował żeby przy takim samym kącie pochylenia na 180 pojechać kotem tak samo szybko jak na 160 może się to skończyć dla niego zmianą pasa lub uślizgiem opony. Jak ktoś chce na tym jeździć sportowo lub na torze będzie miał porostu niższe osiągi no i nie wiem jeszcze jak się zachowuje w maksymalnym złożeniu bo do tego skilla jeszcze nie doszedłem. Być może się ślizga jak to któryś z przedmówców po swoich testach stwierdził.

Jak ktoś to wcześniej napisał
Cytuj:
Jak się zapytałem koleżki na cb jaki to rozmiar a potem po co mu taka fela i guma to powiedzial ze mial taka zachcianke i ze mu sie podoba:) no i chwala mu za to. Kazdy robi co chce

Mi się na niej jeździ dobrze, trzyma się OK, wygląda zaje.... i jestem zadowolony.

Tyle ode mnie, reszta będzie jeździć na czym będzie chciała


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-08-24 10:55:40 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2009-11-21 19:34:51
Posty: 280
Lokalizacja: Błonie
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 1000 - 2004r.
Taka opona, moim zdaniem, nigdy nie będzie dobra, na żadną jazdę z wyższymi prędkościami. Ja bym się bał jechać na innej oponie niż zalecana, bo ona po prostu zmienia kształt, robi się z niej większe jajo, bo felga jest do innej opony. Ale każdy to już wie... :P


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-08-24 17:31:23 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2008-09-19 21:38:05
Posty: 1133
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fz6S
stasiol napisał(a):
Moje zdanie jest takie, że najbardziej przeciwni są ci którzy nie mają o tym zielonego pojęcia


Racja, konstruktorzy nie mają o tym fioletowego pojęcia i opony dobierają na zasadzie:
entliczek, pentliczek...na tego bęc.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-08-24 19:52:15 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2008-06-10 17:40:55
Posty: 610
Lokalizacja: Mikołów
Płeć: Mężczyzna
ja mam od poczatku założoną 180...domknieta z obu stron, przód seryjna 120 tez podomykana. Ciezko domknąć do ranta tył u siebie musiałem trochę podnózków poszlifować o asfalf by podomykac całkowicie gumę:) zdecydowanie Kotek lepiej sie prezentuje na szerszym laczku.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-09-20 21:53:33 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2009-03-15 11:30:39
Posty: 222
Lokalizacja: Częstochowa
podłacze sie

interesuje mnie czu ktos z was jezdzi na oponie 160/70/17?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-09-21 19:33:40 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2009-03-06 23:13:29
Posty: 340
Lokalizacja: Berlin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Suzuki GSX 1300R
A ja zapytam inaczej, czy na szerszej gumie patrz 170-180 jesteś wstanie osiągnąć większe złożenie?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-09-21 22:01:22 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2009-10-01 17:18:25
Posty: 110
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YZF 600R
pitolenie o szopenie, ja mam co prawda 170, ale żadnego dyskomfortu nie czuje z tego powodu... może jak ktoś jest miszczem zakrętasów i lubi sobie przycierać podnóżki na polskich dziurawych drogach to woli 160. Ja do takich miszczów nie należę i pewnie walec 400 by mi nie przeszkadzał :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-09-21 23:24:45 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2010-07-03 14:53:59
Posty: 192
Lokalizacja: Jaworzno woj.śląskie
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 506 089 307
Obecne moto: r6 2002 i r6 2006
dziś gadałem z posiadaczem kocura obutego w 170 milimetrowego buta, powiedział ze jest większa przyczepność widziałem i wierzę to był michelin pilot power :D ale płaski , zdarty od jazdy na wprost ale i od tego że taka guma robi się na takiej feldze szpiczasta, w miarę odwijania będzie miał przyczepności więcej bo zrobi mu się z gumy trapez i do jazdy na ćwiatce będzie szybszy niż szajba na busie...może warto załozyć nowy temat-czy felga z r6 pasuje do kota?? na niej 180 lać leży jak należy :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-10-01 13:15:03 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2009-03-06 23:13:29
Posty: 340
Lokalizacja: Berlin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Suzuki GSX 1300R
Ja się tyko zastanawiam, dlaczego laczek 180 jest o prawie 200 stówy tańszy niż ten sam w 160? Ni rozumiem.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-10-01 14:03:09 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-11-23 20:31:27
Posty: 621
Lokalizacja: Wawa Włochy
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: brak
thundercat_98 napisał(a):
ja mam od poczatku założoną 180...domknieta z obu stron, przód seryjna 120 tez podomykana.


Domknięty przód na drogowych oponach .... :wink:

mieton napisał(a):
w miarę odwijania będzie miał przyczepności więcej bo zrobi mu się z gumy trapez i do jazdy na ćwiatce będzie szybszy niż szajba na busie

:lol: :lol: :lol: :beer:
dobre :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-11-14 13:22:08 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2010-05-16 16:15:20
Posty: 9
Płeć: Mężczyzna
jak ktos zastanawia sie jakiego michelinka wrzucic to prosze bardz ;] http://www.hardracing.com/misc/michelinpilotpower.htm nie po polsku

a ktos wie jaki moze byc koszt wysylki takiej opony do pl ?? bo tansze sa o ok 100-150zl


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-11-15 18:56:17 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2010-02-03 23:35:05
Posty: 3
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Thundercat
Szopix napisał(a):
thundercat_98 napisał(a):
ja mam od poczatku założoną 180...domknieta z obu stron, przód seryjna 120 tez podomykana.


Domknięty przód na drogowych oponach .... :wink:

mieton napisał(a):
w miarę odwijania będzie miał przyczepności więcej bo zrobi mu się z gumy trapez i do jazdy na ćwiatce będzie szybszy niż szajba na busie

:lol: :lol: :lol: :beer:
dobre :D



To samo zrobilem w czechach na torze nie domykajac tylu. Przod 120/70 continental od kogos z forum nawet kupilem
nieswiadomie, bo przez allegro tyl 170/60 pr 2ct. Tez sie zastanawiam nad gumami na sezon, bo niby na 170 lzej go polozyc, ale jakiejs rewelacji nie ma, poprzedni wlasciciel kota mowil ze na 180 lepiej, ja na niej miesiac pojezdzilem nie pamietam juz. Jedyne co pamietam to ze na 180 ciezko go bylo zlamac, ale pozniej trzeba bylo trzymac sztywno bo sie sam zaciesnial


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-03-01 21:32:59 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2009-05-21 10:26:59
Posty: 96
Lokalizacja: Łomża
No i czas zamówić nową oponkę, sezon się zbliża :D
Co do rozmiaru to przejdę z 180 na 160, mam nadzieję że sprzęt będzie nieco poręczniejszy. Na 180 jeździło mi się dobrze, a z całego wątku wnioskuje że 160 na pewno nie będzie gorzej. Na prezencji najmniej mi zależy. W grę wchodzi tylko nowa opona, ale oponki ze starym dot-em są wyraźnie tańsze. Tu pytanie, czy opona z 2008 roku nie straciła jeszcze swoich właściwości? Na takich rzeczach się nie oszczędza, ale skoro nie ma różnicy, to po co przepłacać. Tylko czy aby na pewno?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 86 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org