Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2019-09-16 21:44:18 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2016-03-01 21:03:14
Posty: 750
Lokalizacja: Warka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Tiger 1050
już pisałem ale u mnie afam zębatka z przodu poległa w połowie przebiegu łańcucha, tylna też afam była ok


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-09-16 21:44:18 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2019-09-16 22:33:00 
Niemowlak

Dołączył(a): 2015-02-26 17:21:08
Posty: 23
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
GG: 2108213
Obecne moto: fz6n s2
Jeśli chodzi o zębatki zdawcze z wyciszeniem, gumami to AFAM oczywiście ma takie z oznaczeniem OEM, do mojego 21602OEM-16. Koszt 2x tyle co bez wyciszenia 50bez 100z gumami. Ja kupiłem w zestawie bez wyciszenia, może i trochę żałowałem na początku, bo jednak pierwsze wrażenie to brzęczenie, co się dzieję? :) W oryginale z gumami tego nie było, cóż, może łańcuch się jednak ułoży i nie bedzię tego słychać (ale nie liczę tak naprawdę na to). Co do mięszania firm łańcucha i zębatek, pewnie można, ale po co. AFAM jest z tego co czytałem bardzo dobry, według wielu opinii specjalistów, kierowców wyścigowych nawet lepszy od jt i sunstara razem wziętych i wytrzymalszy. Zobaczymy na ile starczy, ja najwyższej półki Afama nie mam, jak na 20-30k starczy, to będę bardzo zadowolony i mile zaskoczony, czytałem, że konkurencja potrafi rozpaść się po 6-7k, a kosztuje więcej.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-09-16 22:48:49 
Honorowy członek ;)

Dołączył(a): 2010-11-08 15:23:23
Posty: 1978
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Note 8
Obecne moto: Kilofazer 2005
zoltar24 napisał(a):
AFAM jest z tego co czytałem bardzo dobry, według wielu opinii specjalistów, kierowców wyścigowych nawet lepszy od jt i sunstara razem wziętych i wytrzymalszy.

wystarczy wejść na stronę AFAM - jest cały pdf z podanymi wartościami odporności na rozciąganie, grubości materiału itp itd.
Ogólnie jak byliśmy na szkoleniu w Belgii to kolega z Afama mówił że "standard kit" który polecają na stronie to klasa zvmx z dida. Z tym że poza standardem - Afam często ma jeszcze jeden a czasem dwa łańcuchy nad nim ;)
zvmx skończyłem po 30paru tysiącach - teraz od 20 mam VX. jak się skończy to kupię najmocniejszego Afama i będę jeździł na nim do końca świata chyba ;D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-10-17 07:54:37 
Niemowlak

Dołączył(a): 2019-10-01 16:23:53
Posty: 35
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha Tracer 900
Szkoda, że zajrzałem tu dopiero dzisiaj- po wymianie napędu (DID 525 VX złoty), następnym razem trzeba będzie wypróbować AFAM. Zastanawiam się nad naciągiem, mimo że w instrukcji podają 5 do 15mm to moim zdaniem to bardzo mały luz. Ustawiłem na 10mm skoro tak ma być ale jeszcze w żadnym z moich motocykli nie było tak małego luzu (zwłaszcza w Moto Guzzi :lol: ).


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-10-20 18:52:28 
Niemowlak

Dołączył(a): 2019-10-01 16:23:53
Posty: 35
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha Tracer 900
DID zachowuje się jak guma od gaci☹, po 1100km wyciągnął się ok 15mm!!! Zobaczymy co będzie dalej.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org