Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2019-09-16 21:44:18 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2016-03-01 21:03:14
Posty: 794
Lokalizacja: Warka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Tiger 1050
już pisałem ale u mnie afam zębatka z przodu poległa w połowie przebiegu łańcucha, tylna też afam była ok


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-09-16 21:44:18 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2019-09-16 22:33:00 
Niemowlak

Dołączył(a): 2015-02-26 17:21:08
Posty: 23
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fz6n s2
Jeśli chodzi o zębatki zdawcze z wyciszeniem, gumami to AFAM oczywiście ma takie z oznaczeniem OEM, do mojego 21602OEM-16. Koszt 2x tyle co bez wyciszenia 50bez 100z gumami. Ja kupiłem w zestawie bez wyciszenia, może i trochę żałowałem na początku, bo jednak pierwsze wrażenie to brzęczenie, co się dzieję? :) W oryginale z gumami tego nie było, cóż, może łańcuch się jednak ułoży i nie bedzię tego słychać (ale nie liczę tak naprawdę na to). Co do mięszania firm łańcucha i zębatek, pewnie można, ale po co. AFAM jest z tego co czytałem bardzo dobry, według wielu opinii specjalistów, kierowców wyścigowych nawet lepszy od jt i sunstara razem wziętych i wytrzymalszy. Zobaczymy na ile starczy, ja najwyższej półki Afama nie mam, jak na 20-30k starczy, to będę bardzo zadowolony i mile zaskoczony, czytałem, że konkurencja potrafi rozpaść się po 6-7k, a kosztuje więcej.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-09-16 22:48:49 
Legenda forum

Dołączył(a): 2010-11-08 15:23:23
Posty: 2070
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Note 10+
Obecne moto: MT-10
zoltar24 napisał(a):
AFAM jest z tego co czytałem bardzo dobry, według wielu opinii specjalistów, kierowców wyścigowych nawet lepszy od jt i sunstara razem wziętych i wytrzymalszy.

wystarczy wejść na stronę AFAM - jest cały pdf z podanymi wartościami odporności na rozciąganie, grubości materiału itp itd.
Ogólnie jak byliśmy na szkoleniu w Belgii to kolega z Afama mówił że "standard kit" który polecają na stronie to klasa zvmx z dida. Z tym że poza standardem - Afam często ma jeszcze jeden a czasem dwa łańcuchy nad nim ;)
zvmx skończyłem po 30paru tysiącach - teraz od 20 mam VX. jak się skończy to kupię najmocniejszego Afama i będę jeździł na nim do końca świata chyba ;D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-10-17 07:54:37 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2019-10-01 16:23:53
Posty: 263
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: K1600GT
Szkoda, że zajrzałem tu dopiero dzisiaj- po wymianie napędu (DID 525 VX złoty), następnym razem trzeba będzie wypróbować AFAM. Zastanawiam się nad naciągiem, mimo że w instrukcji podają 5 do 15mm to moim zdaniem to bardzo mały luz. Ustawiłem na 10mm skoro tak ma być ale jeszcze w żadnym z moich motocykli nie było tak małego luzu (zwłaszcza w Moto Guzzi :lol: ).


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-10-20 18:52:28 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2019-10-01 16:23:53
Posty: 263
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: K1600GT
DID zachowuje się jak guma od gaci☹, po 1100km wyciągnął się ok 15mm!!! Zobaczymy co będzie dalej.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-04-14 14:43:15 
Legenda forum

Dołączył(a): 2010-11-08 15:23:23
Posty: 2070
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Note 10+
Obecne moto: MT-10
Komu komu bo idę do domu! :D
A tak poważnie to mam nową dostawę i mogę ogarnąć w dobrej cenie! Paru forumowiczów założyło przez zimę - to niech się wypowiedzą jak się sprawuje


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-04-14 17:51:59 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2013-12-07 11:23:36
Posty: 386
Lokalizacja: WWY
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Z1000SX
Ja po 2500km mogę powiedzieć, bo wczoraj sprawdzałem po założeniu pierwszy raz jak wygląda naciąg. Równo i tyle ile było ustawione na początku tyle samo jest.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-07-28 14:16:06 
Legenda forum

Dołączył(a): 2010-11-08 15:23:23
Posty: 2070
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Note 10+
Obecne moto: MT-10
Ostatnio kilku z Was brało ode mnie AFAM`a (100% zadowolenia - także bardzo się cieszę) i zawsze pada to samo pytanie: Czy faktycznie jest lepszy od DIDa.
Dziś miałem chwilę żeby zagłębić się dokładnie w cyferki itp i już mówię czym się różnią:
- zębatki są robione w Belgii i sprawdzane na miejscu, łańcuchy zamawiane w Japonii - dopasowanie tulejki do zęba jest praktycznie idealne przez co nie ma strat jak w przypadku łączenia DIDa z Sunstarem, JT, supersproxem itp. Zębatki znacznie twardsze od sunstara i jt.
- Łańcuch DID ZVMX 530 - ma wytrzymałość na rozciąganie 4260dan.

AFAM XSR (wzmocniony) o którego pytacie ma 4380dan a hiperwzmocniony XHR2 ma 4900dan. Oczywiście nie zagłębiam się w specyfikę wagi, wykonania itp. Cenowo staram się Wam robić porównywalne ceny do DIDA na sunstarze :) (normalnie na rynku cena Afama to DID +40-50% także u mnie macie promkę) ;)

Poniżej wrzucam przykładowe zestawy z ceną zębatki AFAM + łańcuch wzmocniony i hiperwzmocniony w kolejności przód/tył/wzmocniony/hiperwzomocniony- żeby każdy mógł znaleźć coś dla siebie ;)
1) FZS 600 2003 - zębatka przód 45zł/zębatka z gumą jak oem 70zł/zębatka tył 115zł czarna/łańcuch wzmocniony złoty 240zł/hiperwzmocniony 290zł złoty
2) FZ6 S2 2007 - zębatka przód oem 90zł/tył czarna 125zł/wzmocniony złoty 350zł/hiperwzmopcniony 475zł/kolor niebieski lub czerwony 520zł
3) FZS 1000 2005- przód zwykły 55zł/tył czarna 105zł/wzmocniony złoty 280zł/hiperwzmocniony złoty 400zł/kolor niebieski czerowny 405zł
4) MT-09 Tracer 2017 - przód OEM 85zł/tył 110zł srebrna/wzmocniony 265 złoty (szerokość 525)/hiperwzmocniony 350zł złoty/kolor pomarańczowy, czerwony,niebieski, zielony 400zł

Do innych moto wrzucam konfigurator - można mi podesłać gotowe numery ;) https://www.afam.com/en/service-2/kit-c ... ator-afam/

Dostawa do oddziału jak zwykle free 24h - wysyłka 25zł

Nie zajmujemy się sprzedażą detaliczną także ta oferta tylko dla Was - kolegów forumowiczów i Waszych znajomych ;) Dodatkowo wiadomo wszystkie inne części eksploatacyjne dostępne w ofercie, ale tutaj zwykle pytacie mnie o olej, filtry, klocki i napędy (oczywiście dida susnstara i jt też mamy, ale wszytkim znajomym polecam afama. Sami też jeździmy w firmie na tych napędach bo są dużżooooo lepsze) ;)

Zapraszam wszystkich chętnych na PW albo na maila: dzial.motocyklowy@autopartner.com - to jest mail bezpośrednio do mnie. wpiszcie w temacie "forum fazera" to wpadnie to wpadnie do mnie ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-07-28 18:03:24 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2013-12-07 11:23:36
Posty: 386
Lokalizacja: WWY
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Z1000SX
W kwietniu, było zaledwie 2500km a teraz już 10000km. Łańcuch dalej nie wyciągnięty i ani razu podciągany. Zestawienie mam trochę nietypowe bo przednia to oryginalna Kawasaki, a tylna Sunstar. Póki co żadnych zarzutów a nawet mega zadowolenie - bo w połączeniu z oliwiarką automatyczną jak kardan :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org