Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2013-04-26 10:58:25 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2013-03-28 10:27:38
Posty: 12
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fz6
Witam, mam problem z wskaźnikiem paliwa w fz6 2004 miga ost. cegiełka, oczywiście bak pełny, jak odlaczylem bialą kostkę pod bakiem zaczynają migać wszystkie cegiełki.Teraz gdzie jest problem, jak go samemu zrobić. Widziałem że był już taki temat ale o starszym modelu i linki do zdjęć wygasły. Proszę o pomoc, może zdjęcia, instrukcje jak co po kolei zrobić. Miał ktoś taki problem, dodam że kupiłem moto i już tak było. dzięki


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-04-26 10:58:25 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714

PostNapisane: 2013-04-26 11:20:20 
Chop-luftmysza

Dołączył(a): 2012-09-20 09:21:17
Posty: 1337
Lokalizacja: Piaseczno
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 609siedem46cztery51
Obecne moto: KiloFaza
Na 99,9% umiera lub umarł pływak w baku. Musisz go wyjąć i zobaczyć jak to wygląda, tam jest też potencjometr i w zależności od oporu pokazuje pełny, pusty lub coś pomiędzy :)

Żeby się tam dobrać musisz odkręcić wszystkie śruby przy wlewie - jedna jest pod zawiasem od klapki. Jak odkręcisz wszystkie to będziesz już wiedział co i jak.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-04-26 11:35:15 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2009-03-26 20:20:53
Posty: 483
Lokalizacja: Łódź
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: BMW S1000XR
ja mam podobny problem w swojej Kawie - migająca ostatnia cegiełka..
nasila się z dnia na dzień, wraz ze wzrostem temperatury na zewnątrz.

myślicie, że może to być spowodowane tym, iż rozpoczęła się wiosna, i jeżdżę tyle, że paliwa ubywa w zastraszającym tempie? :twisted:

to taki lekki offtop co by Wam humory poprawić 8)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-04-26 11:35:55 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2013-03-28 10:27:38
Posty: 12
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fz6
to się powoli zabieram, myślałem że on jakoś od dołu wychodzi, da się jakoś go naprawić jakby okazał się uszkodzony, jak go sprawdzić czy działa czy nie?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-04-26 12:51:07 
Chop-luftmysza

Dołączył(a): 2012-09-20 09:21:17
Posty: 1337
Lokalizacja: Piaseczno
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 609siedem46cztery51
Obecne moto: KiloFaza
tak najłatwiej jest zerknąć do środka co się dzieje, zobacz czy jak podniesiesz ramie z pływakiem do góry7 to czy zapalą się kolejne słupki. Może być tak że pływak diabli wzięli, jest dziura i zamiast powietrza ma w środku paliwo. Szukaj gdzieś w tej okolicy jak dla mnie.

jaquzie
całkowicie Cie rozumiem :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-04-26 13:33:13 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2013-03-28 10:27:38
Posty: 12
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fz6
odkręciłem od góry wlew ale tam nic nie ma, zamek schodzi dalej to, juz sam matalowy bak, wydaje mi się że od dołu trzeba podejść?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-04-27 09:33:44 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2013-03-28 10:27:38
Posty: 12
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fz6
jakieś inne rady?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-04-27 12:37:09 
Niemowlak

Dołączył(a): 2012-01-21 15:24:00
Posty: 16
Lokalizacja: CK
Płeć: Mężczyzna
Tak to trzeba zrobic od dołu przynajmniej ja tak robiłem jeżeli dobrze pamiętam ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-04-27 12:41:34 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-08-26 04:04:34
Posty: 690
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YZF 600R
W fzs'ie więc i pewnie w fz6 też, cały pływak itd. jest wkładany i przykręcany od spodu zbiornika, będziesz miał do niego jeszcze przewody/kostkę. Najlepiej zdjąć zbiornik, zlać paliwo i zobaczyć co się dzieje z pływakiem :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-04-29 16:18:43 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2012-03-14 00:38:27
Posty: 78
Lokalizacja: Grójec
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: GSXR K9 1000
Witam


Od wczoraj mam problem z wskaźnikiem poziomu paliwa. Wyjąłem pływak i przeczyściłem styki. To samo zrobiłem z kostkami.
Problemem chyba jest sam pływak. Wydaje mi się jakby był lekko zatopiony. Jak podnoszę ramie pływaka to wskazówka idzie do góry.

Pytanie - Czy możliwe, że pływak jest tylko lekko podtopiony? Gdy go wciskam w dół to to podnosi się trochę do góry.

Mam prawie cały bak paliwa a wskazuje ok 1/4.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-04-30 09:18:28 
Chop-luftmysza

Dołączył(a): 2012-09-20 09:21:17
Posty: 1337
Lokalizacja: Piaseczno
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 609siedem46cztery51
Obecne moto: KiloFaza
a nie chlupocze Ci nic w pływaku?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-04-30 11:45:53 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2012-03-14 00:38:27
Posty: 78
Lokalizacja: Grójec
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: GSXR K9 1000
Nic nie chlupocze. Poza tym po wyjęciu całego czujnika sam pływak był leciutki i nie wyglądało na to, że jest zalany benzyną. Sam nie wiem co o tym myśleć.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-04-30 15:10:55 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2011-04-12 17:17:50
Posty: 182
Lokalizacja: PGN
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600 02r
azotex napisał(a):
Mam prawie cały bak paliwa a wskazuje ok 1/4.

Miałem u siebie podobnie,w zbiorniku prawie połowa a wskazówka przy pierwszej kresce ("E").
azotex sprawdź czy dolna płaszczyzna pływaka gdy jest on opuszczony na sam dół jest na równej lini co blacha/podstawa tego całego mechanizmu którą przykręcasz do zbiornika na te 4 śruby.U mnie pływak był dużo poniżej tej płaszczyzny blachy.
Zlikwidowałem też znaczny luz na tym pręcie co wchodzi w ten korpus/mechanizm zdejmując zabezpieczenie i zapodałem cienką podkładkę miedzy obudowę mechanizmu a zabezpieczenie (zaznaczone na zielono)
Ogólnie aby to ustawić zalałem 11 litrów do zbiornika i regulowałem aby wskazywało połowę tym rozgięciem tego pręta (na zdjęciu zaznaczone na czerwono - musiałem rozgiąć/zwiększyć kąt)) - po 3-ciej próbie się udało.Teraz mając połowę na wskaźniku,zalewając pod korek (z kilkakrotnym odpowietrzeniem) wchodzi drugie 11 litrów (zbiornik 22 l ) a rezerwa zapala się przy 3 litrach.
Załącznik:
fazer czujnik poziomu paliwa.JPG [18.83 KiB]
Pobrane 571 razy


Pływak wykonany jest chyba z tego materiału jako całość,nie jest pusty wewnątrz


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-04-30 15:22:35 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2012-03-14 00:38:27
Posty: 78
Lokalizacja: Grójec
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: GSXR K9 1000
Dzisiaj sprawdze jeszcze raz jak to wygląda u mnie. Dzięki za wskazówkę Łuki_79

Zastanawia mnie tylko czemu to stało się tak nagle. Jeszcze dzień wcześniej było wszystko ok


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-05-08 20:40:40 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2013-03-28 10:27:38
Posty: 12
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fz6
Więc tak, odkręciłem od spodu wyciemniałem wszystko. Sprawdziłem plywak przy włączonym zaplonie czy wogole reguje przesuwając go w dol i w gore, na wyświetlaczu nic to samo co bylo czyli ostatnia ciegielka mruga nic sie nie dzieje. Wszytko wygląda dobrze nic nie ma przepalonego plytka cała. Sprawdziłem najpierw kostkę ktora wchodzi do papy (biala od plywaka) miernikiem czy dochodzi prad no i jest, nastepnie sprawdzilem czy jak bede poruszal plywakiem na mierniku zmienia się warnisci i sie zmnieniaja w zależności jak poruszam zmniejszaja sie i zwiekszaja, wyglada na to że z plywakiem wszystko ok niby dziala no ale jak podlacze go do kostki i nic to samo co bylo. Jak odlacze kostke mrugaja wszystkie ciegielki. Gdzie jest problem pomocy????


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org