Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2013-09-11 00:45:55 
Niemowlak

Dołączył(a): 2013-09-11 00:16:04
Posty: 49
Lokalizacja: TORUN
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 794388216
Obecne moto: Yamaha Fazer 600
WITAM
ZAKUPILEM FAZERKA 600 Z 2001 ROKU JEST TO MOJE PIERWSZE MOTO MAM GO OD 3 DNI.
MAM PROBLEM Z SZARPANIEM LANCUCHA NA WOLNYCH OBROTACH PODCZAS ROZPEDZANIA MOTOCYKLA TZN:
JESLI RUSZE DYNAMICZNIE I NASTEPNIE BIEGI LEKKO PRZECIAGNE TO WSZYSTKO JEST OK ALE JESLI RUSZE SPOKOJNIE TO KIEDY MAM WRZUCONA 2 LUB 3 PRZY MALEJ PREDKOSCI NP 10 LUB 15KM/H TO ZACZYNA MI SZARPAC MOTOREM I TO DOSC MOCNO. KIEDY DODAM GAZU TO PO KROTKIEJ ALE MOCNEJ SZARPANINIE PROBLEM ZNIKA. Z CZEGO MOZE TO WYNIKAC??????? CO MOGE WYMIENIC LUB ZROBIC BY SIE TEGO POZBYC PONIEWAZ JEST TO DUZY DYSKOMFORT PODCZAS JAZBY PO MIESCIE :(
DODAM ZE LANCUCH JEST NACIAGNIETY MA JAKIES 3CM LUZU
PODCZAS SZYBKIEJ JAZDY NP 100KM/H 120KM/H 140KM/H 180KM/H NIC NIE SZARPIE ITP
PROSZE O POMOC


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-09-11 00:45:55 
stara wyga

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska
No to zobacz:
PostNapisane: 2013-09-11 08:59:35 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2011-07-12 09:40:11
Posty: 889
Lokalizacja: wawa/RMI
Płeć: Mężczyzna
GG: 4948013
Telefon: 512 386 jedensześć5
Obecne moto: Kawasaki Versys 2k8
nie krzycz...

za wysoki bieg masz wrzucony... (?)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-09-11 10:15:11 
Niemowlak

Dołączył(a): 2013-09-11 00:16:04
Posty: 49
Lokalizacja: TORUN
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 794388216
Obecne moto: Yamaha Fazer 600
Nie to nie jest kwestia tego ze mam za wysoki bieg bo nawet na 1 tez szarpie jesli nie dodam wiecej gazu.
Dalem pojezdzic koledze i stwierdzil ze nie moze tak byc bo jego moto tak sie nie zachowuje.Dzis dzwonilem do poprzedniego wlasciciela - twierdzi ze zmizna swiec oraz synchro gaznikow powinno zalatwic sprawe. Wychodzi na to ze to nie jest wina napedu tylko silnika?????? Moze tak byc????


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-09-11 13:19:37 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2013-02-04 15:11:08
Posty: 293
Lokalizacja: Łódź
Płeć: Mężczyzna
GG: 9684461
Obecne moto: FZS600
Po postu silnik nie równo pracuje na niskich obrotach.
Czyszczenie i synchronizacja gaźników, wymiana świec i filtra powietrza (w tej kolejności - czyli najpierw czyszczenie) powinna pomóc.
Gdyby to był napęd lub kolo/opona to problem byłby cały czas, a nie znikał :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-09-11 13:37:27 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2011-06-24 17:57:26
Posty: 1240
Lokalizacja: kujawsko - pomorskie
Płeć: Mężczyzna
GG: 7085833
Obecne moto: fzs 1000
scooti5
w sobotę będę w Toruniu na torze kartingowym przy Motoarenie, więc jeśli masz chęć to zajrzyj...zobaczę na żywo....choć faktycznie wygląda to tak, że zbyt mala prędkość przy danym biegu. Aczkolwiek zabiegi wspomniane przez poprzednika z pewnością zniwelują efekt.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-09-11 13:45:22 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2012-05-16 22:18:02
Posty: 56
Lokalizacja: DZIAŁDOWO
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 798896325
Obecne moto: FZ6 S
w swoim FZS miałem to samo u mnie pomogła wymiana gaźników wymytych w myjce ultradźwiękowej, oraz synchro wyleczyły motor zero szarpania chociaż napęd był w kiepskim stanie ponieważ jakiś poprzedni kretyn założył nowy i nie smarował go .


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-09-11 14:15:24 
Niemowlak

Dołączył(a): 2013-09-11 00:16:04
Posty: 49
Lokalizacja: TORUN
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 794388216
Obecne moto: Yamaha Fazer 600
OK byloby super jakbysmy sie mogli umowic w sobote w Toruniu :) Nie wiem jeszcze jakby to wygladalo z czasem z mojej strony ale napisz jak Tobie pasuje a ja sie jakos dostosuje.
Bylem dzis w WILMACIE (serwis Suzuki) powiedziano mi to samo co kolega wspomnial tzn czyszczenie i synchronizacja gaznikow i wymiana swiec ale o filtrze powietrza nic nie mowili jednak to tez wymienie.
Dzieki za pomoc Fajne forum i szybka pomoc.
POZDRAWIAM :):):):):)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-09-11 19:13:00 
Niemowlak

Dołączył(a): 2012-04-24 19:14:17
Posty: 42
Lokalizacja: Śrem
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fz6
Moim skromnym zdaniem to wina łańcuch, prawdopodobnie masz nierówno rozciągnięty łańcuch i z tego to szarpanie na wolnych obrotach. Rada postaw moto na centralce i obracaj kołem, sprawdź na całej długości czy jest równo naciągnięty. Jeżeli w jednym miejscu jest luźny a w innym naciągnięty to łańcuch do wymiany.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-09-12 00:29:37 
Niemowlak

Dołączył(a): 2013-09-11 00:16:04
Posty: 49
Lokalizacja: TORUN
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 794388216
Obecne moto: Yamaha Fazer 600
OK WINCENT dzis to sprawdze i dam znac czy cos jest nie tak z lancuchem. Moze cos w tym jest, choc Fazerka stala dosc dlugo nieuzywana i stawialbym jednak na silnik... Szkoda ze wypstrykalem sie z calej kasy :( bo podjechalbym na serwis i wszystko byloby jasne. Dzieki za kolejna dobra rade - wszyskiego bede probowal a przy okazji czegos sie czlowiek dowie i nauczy :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-09-12 11:32:07 
Niemowlak

Dołączył(a): 2013-09-11 00:16:04
Posty: 49
Lokalizacja: TORUN
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 794388216
Obecne moto: Yamaha Fazer 600
Sprawdzilem lancuch nie ma zadnych luzow, gorna czesc lezy na prowadnicy a dolna nie zmienia naciagu/naprezenia.
W sobote odwiedzi mie kolego z ktorym pisalem na forum o tym problemie moze jak on to sprawdzi to cos zauwazy.
Odezwe sie jeszcze .... Pzdr


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-03-15 01:51:46 
Niemowlak

Dołączył(a): 2013-09-11 00:16:04
Posty: 49
Lokalizacja: TORUN
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 794388216
Obecne moto: Yamaha Fazer 600
W serwisie Suzuki ustawili mi zawory i zrobili synchro gaznikow dodatkowo wymienili swiece i filtr powietrza. Jest duzo lepiej ale problem calkowicie nie zniknal... Nadal troche szarpie motocyklem na niskich obrotach. Poza tym silnik nie rowno pracuje tzn wskazowka od obrotow lekko drga w gore i w dol...Przy wolnej jezdzie na 1,2 i 3 slychac lekkie terkotanie w silniku... Jak postawie moto na stopkach centralnych i wrzuce bieg widac jak lancuch delikatnie przeskakuje ... Ktos podpowie czemu tak jest??


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-03-15 02:29:09 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2010-05-31 11:38:02
Posty: 697
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600 CBF 1000A
2,3 bieg i prędkość 10-15 km/h to nie jest dobry pomysł chyba że jedziesz na pół sprzęgle, wtedy nie będzie szarpać. Fazer nie jest motocyklem który na 2jce, 3jce i niskich obrotach, zamkniętej manetce gazu będzie dawał radę, będzie się dusił i szarpał,


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-03-15 02:45:53 
Niemowlak

Dołączył(a): 2013-09-11 00:16:04
Posty: 49
Lokalizacja: TORUN
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 794388216
Obecne moto: Yamaha Fazer 600
Ok rozumiem ale czemu szarpie na 1 po takim serwisie???


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-03-15 02:50:16 
Niemowlak

Dołączył(a): 2013-09-11 00:16:04
Posty: 49
Lokalizacja: TORUN
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 794388216
Obecne moto: Yamaha Fazer 600
Co do "terkotania" w silniku na 2 i 3 przy predkosci 40-50km/h jest ono slyszalne pozniej w miare wiekszej predkosci zanika- tak mi sie wydaje bo tlumik jest sportowy i moz zaglusza...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-03-15 13:01:28 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2011-06-24 17:57:26
Posty: 1240
Lokalizacja: kujawsko - pomorskie
Płeć: Mężczyzna
GG: 7085833
Obecne moto: fzs 1000
udzieliłem odpowiedzi w wątku o wibracjach...natomiast jeszcze nasuwa mi się do głowy by wyczyścić cały napęd, łącznie z przednią zębatką, nasmarować i wtedy oceniać :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot]


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org