Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2013-09-30 21:57:50 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2011-06-24 17:57:26
Posty: 1483
Lokalizacja: kujawsko - pomorskie
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: BMW GS 1200
odkręć śruby skręcające ośkę, następnie odkręć troszkę ośkę i ponownie skręć śruby....powinno być lepiej :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-09-30 21:57:50 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2013-09-30 22:06:30 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2013-03-12 10:43:50
Posty: 67
Lokalizacja: B-stok
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600
Raczej tak zrobię bo skoczyły mi się pomysły.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-10-01 10:50:43 
To żeby to sprawdzi wyjmij klocki i wtedy będziesz miał odpowiedz.
Pytanie, czy odpowietrzony hamulec. Tak, czy owak musisz to pierwsze zrobić i dopiero będziesz wiedział.


Góra
  
 
PostNapisane: 2013-10-01 14:30:15 
Chop-luftmysza

Dołączył(a): 2012-09-20 09:21:17
Posty: 1337
Lokalizacja: Piaseczno
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 609siedem46cztery51
Obecne moto: KiloFaza
guber84 napisał(a):
pomoc nie tak dawno zaliczyłem glebę



a sprawdzałeś czy masz proste tarczę? może przywaliłeś nią i trze?

Druga sprawa to jak nie majstrowałeś przy kole od tamtego czasu to słaby by oska się sama skręciła vel. dojeb...ła na maxa. Czy jak jedziesz to działa Ci prędkościomierz? To kolejna opcja jak by nie działał. Mogłeś też rozwalić łożysko w kole... jest tu jeszcze kilka tropów do zbadania,


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-10-01 15:04:11 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 3805
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
może uszczelniacz łożyska trzepnięty i syf się dostał w nie...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-10-01 15:12:03 
mores napisał(a):
odkręć śruby skręcające ośkę, następnie odkręć troszkę ośkę i ponownie skręć śruby....powinno być lepiej :)


Tzn. kolo może być za mocno skrecone - tj. oska wkrecona i wtedy kolo tez nie będzie się swobodnie bracac?
Generalnie jeśli tak to lipa konstrukcyjna jak dla mnie :)


Góra
  
 
PostNapisane: 2013-10-01 16:00:51 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2011-06-24 17:57:26
Posty: 1483
Lokalizacja: kujawsko - pomorskie
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: BMW GS 1200
Pieraś
tak właśnie może być :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-10-01 16:24:58 
To dobrze wiedzieć, mi kolo ciężko chodzi i nie wiem, czy to klocki, czy zle mi skrecili kolo po wymianie opon.


Góra
  
 
PostNapisane: 2013-10-01 17:15:52 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2013-03-12 10:43:50
Posty: 67
Lokalizacja: B-stok
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600
zmieniałem kilka dni temu oponę to i łożyska nówki japońskie założone z uszczelniaczami tarcze prościutkie klocki wyjmowane były i wszystko dokładnie wyczyszczone tłoczki też oska prosta i co za h.j

dodam ze bez zacisków koło swobodnie się obraca,chyba mam schiza


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-10-01 22:25:10 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2010-08-13 11:38:35
Posty: 962
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
guber84 napisał(a):
dodam ze bez zacisków koło swobodnie się obraca,chyba mam schiza

A może jesteś przewrażliwiony? Klocki mają lekko ocierać, koło powinno zrobić 1,5-2 obroty zakręcone ręką, zanim się zatrzyma- i to jest ok. Poza tym zrobiłeś troche km po czyszczeniu zacisków? Jak nie to zrób i dopiero sprawdzaj dalej. Jeśli bez zacisków jest ok, to nie może być innej przyczyny za bardzo.

mores napisał(a):
Pieraś
tak właśnie może być :)

Przy dobrze złożonym wszystkim, musiałbyś użyć nie wiem jak dużego momentu przy dokręcaniu żeby "przyhamować" koło przez zbyt mocne skręcenie, a i tak nie wiem czy dałbyś rade.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-10-01 23:10:20 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2013-03-12 10:43:50
Posty: 67
Lokalizacja: B-stok
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600
zrobiłem 70 km po tych czynnościach


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-10-03 11:13:33 
Chop-luftmysza

Dołączył(a): 2012-09-20 09:21:17
Posty: 1337
Lokalizacja: Piaseczno
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 609siedem46cztery51
Obecne moto: KiloFaza
guber84 napisał(a):
dodam ze bez zacisków koło swobodnie się obraca,chyba mam schiza



No to już wiadomo że problem z połączeniem zacisk - tarcza. Wątpię byś przy ślizgu zgiął mocowanie zacisku. Czy sprawa dotyczy tylko jednego czy obu po trochę? Ja bym przejechał jeszcze ze 200 co najmniej zanim się wszystko dotrze i zacznie pracować tak jak powinno. Albo jedz gdzieś w nocy i pohamuj awaryjnie tylko uważaj na nawierzchnie i temp - po kilkunastu razach powinno wrócić do normy jak to ten problem.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-11-02 14:07:54 
moze to byc to samo co w moim fzsie. po zdjeciu klockow kreci sie cacy. tloczki daja sie wepchac przy uzyciu sily bez zadnej dzwignie. problemem so IMO krzywe tarcze. po zdjeciu klockow wystarczy zakrecic kolem i patrzec na tarcze od przodu. u mnie troche plywaja i to chyba to jest problem. po prostu jak sie hamuje to klocki dochodza do samej tarczy i wiadomo, ze same sie nie cofna. Dokladajac do tego bijace tarcze to niestety bedzie taki efekt. nie bardzo widze argumentow by to byla wina zacisku, czy np. zapowietrzenia ukladu, gdyz hamulec dziala jak zyleta, lekko naciskam i elegancko hamuje i puszcza.


Góra
  
 
PostNapisane: 2013-11-05 18:18:02 
Wesoły Grzybiarz

Dołączył(a): 2012-02-13 22:51:28
Posty: 987
Lokalizacja: WCI
Płeć: Mężczyzna
Telefon: ma ten kto powinien
Obecne moto: ZX636R 04
gleba była na prawo??


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-11-05 18:58:31 
U mnie? generalnie ze mna moto sie przewrocilo 2x (1x stojac w miejscu, a 2i raz przy 6km/h na piachu twardym). Poprzednia wlascicielka tez glebla bo czacha byla robiona.


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org