Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2013-09-24 09:00:34 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2013-03-12 10:43:50
Posty: 67
Lokalizacja: B-stok
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600
Witajcie ma takie pytanie otóż po upadku skrzywiła mi się kierownica i teraz zastanawiam się czy kupić nową czy starą prostować, dodam ze patrząc na nią w ogóle tego nie widać dopiero po skręcie kierownicą w lewo na maxa widać różnice 2-3 cm bliżej baku a niżeli z prawej strony.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: WYGIĘTA KIEROWNICA
PostNapisane: 2013-09-24 09:00:34 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2013-09-24 09:08:35 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2011-07-12 09:40:11
Posty: 948
Lokalizacja: wawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 512 386 jedensześć5
Obecne moto: nowe
daj spokoj i kup nowa- akcesoryjna kiera to 120 zł max a masz pewnosc ze prosta


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-09-24 09:10:42 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2013-03-12 10:43:50
Posty: 67
Lokalizacja: B-stok
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600
pewnie i tak będzie ze kupie nową po prostu zbieram informacje

DZIĘKI


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-09-24 09:58:43 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2010-08-13 11:38:35
Posty: 962
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
Jedno że miałbyś pewnie problem żeby ją wyprostować bo wbrew pozorom są naprawdę mocne, drugie- materiał już będzie nadwyrężony (nawet 2 razy) i może różnie się zachować w razie czego. Lepiej kupić inną i spokojnie latać.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-09-24 10:12:32 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2011-06-24 17:57:26
Posty: 1483
Lokalizacja: kujawsko - pomorskie
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: BMW GS 1200
wyprostować dałbyś radę...duża dźwignia i idzie bez problemu...a resztę dopowiedzieli koledzy wyżej :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-09-24 16:19:10 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2012-02-23 16:33:37
Posty: 376
Lokalizacja: 3miasto / Kołobrzeg
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: VFR 800 Vtec
Skoro takie niewielkie skrzywienie to ja bym prostował. Jedna osoba bierze koło między kolana, druga ciągnie mocno kierownice. W kawasaki kierownice tak wyprostowałem i już 4k km jest dobrze.

EDIT: to jest rozwiązanie w przypadku gdy cały układ lagi-pułki-kierownica się lekko skrzywi, a tak najczęściej jest po glebie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-09-24 16:40:52 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2013-03-12 10:43:50
Posty: 67
Lokalizacja: B-stok
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600
nie no reszta jest ok a 130 zł za nową kiere to nie majątek kilka litrów wachy mniej


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-11-17 00:06:48 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2012-03-06 10:46:51
Posty: 105
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Samsung Galaxy
Obecne moto: fz6 2007r.
Kup dwie rozwalone i sklej z nich jedną
:P


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-11-17 12:31:46 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2009-05-20 00:22:27
Posty: 401
Lokalizacja: Idzikowice
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Thundercat
Jeżeli masz dostęp do palnika to podgrzej miejsce zgięcia aż stanie się czerwone i wtedy wyprostujesz bez pomocy kolegów i dźwigni:)
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-11-17 12:57:25 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2010-10-22 21:46:14
Posty: 700
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fz1
ja w psie prostowałem kierownice
potem jak opuściłem mocniej z gumy to jedna część została mi w ręku
więc nie wiem czy warto :P


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-11-17 19:01:07 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2009-05-20 00:22:27
Posty: 401
Lokalizacja: Idzikowice
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Thundercat
Jeżeli kierownica jest stosunkowo mocno skrzywiona to racja ale jak kolega npisał skrzywienie jest niewielkie.
Do tego pewnie prostowałeś kierownice na zimno a takie prostowanie osłabia rurkę


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-11-18 09:16:59 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2010-08-13 11:38:35
Posty: 962
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
Podkopnik napisał(a):
Do tego pewnie prostowałeś kierownice na zimno a takie prostowanie osłabia rurkę

Na zimno nie osłabia, ale może spowodować mikropęknięcia. Wbrew pozorom gorsze jest grzanie materiału, bo wtedy można go najbardziej osłabić, albo wręcz zniszczyć jeśli się przesadzi.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-11-18 12:23:52 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2012-02-23 16:33:37
Posty: 376
Lokalizacja: 3miasto / Kołobrzeg
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: VFR 800 Vtec
Jeśli element był hartowany, to grzanie go do czerwoności zepsuje cały efekt hartowania.
Gięcie na zimno na pewno osłabi nieco każdy stalowy element. Jeśli chodzi o rurkę kierownicy to wątpię by była ona hartowana i ja tam bym na zimno śmiało dogiął. Na ciepło też można jak się komuś chce grzać.

@edit
Nie wiem jak wygląda ta rurka w Kocie, ale np. w nowszej GPZcie jest to zwykła cienkościenna rurka i takiej bym nie prostował... Bo się można potem na pierwszej lepszej drogowej dziurze nieźle zdziwić :P
Ja dobrałem rurkę na szrocie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-11-18 20:21:33 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2009-05-20 00:22:27
Posty: 401
Lokalizacja: Idzikowice
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Thundercat
wojtek_lbn napisał(a):
Na zimno nie osłabia, ale może spowodować mikropęknięcia.



Czyli finalnie osłabia;)

Autor tematu powinien sam zdecydować co powinien zrobić;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-11-21 00:49:35 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2010-08-13 11:38:35
Posty: 962
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
Podkopnik napisał(a):
Czyli finalnie osłabia;)

Nie. "Osłabia" i "może osłabić" to nie to samo. To, czy mikropęknięcia wystąpią zależy od materiału który chcielibyśmy tak prostować. Jeśli jest dosyć "miękki" to praktycznie nie będzie uszkodzeń, im twardszy materiał tym większe prawdopodobieństwo że popęka.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org