Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 538 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2011-06-08 16:31:48 
Niemowlak

Dołączył(a): 2011-05-03 13:24:02
Posty: 26
Płeć: Mężczyzna
ok. dzieki


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-06-08 16:31:48 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714

PostNapisane: 2011-07-23 12:04:51 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2010-04-17 20:42:51
Posty: 198
Lokalizacja: Trójmiasto
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: thundercat
Robgie napisał(a):
Tak. jednak na razie robię cały czas wersje 2 która jak dobrze przejdą testy będzie miała nowe funkcje typu V, Droga, czas 0-100 km/h wszystko bez dodatkowych kabli czujników przeróbek. Tylko tak jak mówiłem jesień pozna o ile nie wiosna dopiero bo teraz nie ma czasu na nic :(



to kiedy można się tego spodziewać ;> ?? naprawdę chętny byłbym na to ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-09-23 00:55:07 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2011-07-29 00:05:26
Posty: 68
Lokalizacja: Lublin/Lipsko
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600
A ja mam pytanie w związku z tym, że czujnik działa fajnie w kocie. A czy fazer 2000 rok ma taki sam czujnik luzu? znaczy czy da się tak samo dorobić bolce polutować układ i wsadzić w zegary?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-09-23 08:21:46 
electronic supersonic

Dołączył(a): 2008-08-04 21:17:27
Posty: 1717
Lokalizacja: Koło Koła
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: Tiger 1050
Tak taki sam.
Wersja 2 nie wiem czy powstanie , brak czasu na eksperymenty.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-09-24 09:00:28 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2011-07-29 00:05:26
Posty: 68
Lokalizacja: Lublin/Lipsko
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600
Postanowiłem przerobić czujnik luzu przy okazji czyszczenia zębatki i komory. Tu pojawia się pytanie - jakich przewodów użyć? jaki przekrój?

EDIT: Uznałem, że przewód nie będzie narażony na żadne duże obciążenia, więc kupiłem 8x0,25. Właśnie lutuje - nie za cienki i nie za gruby ;)

EDIT2:
Tak wygląda wskaźnik w fzs600:
[ img ]

Dla osób chcących zakładać wskaźnik w fazerze, polecam wykorzystać jakiś mniejszy wyświetlacz. JA miałem 19mm wysokości i trzeba było troche rzeźbić żeby się zmieścił.

Działa pięknie ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-02-28 14:15:50 
electronic supersonic

Dołączył(a): 2008-08-04 21:17:27
Posty: 1717
Lokalizacja: Koło Koła
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: Tiger 1050
viewtopic.php?f=30&t=9294


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-02-29 21:27:31 
Niemowlak

Dołączył(a): 2012-01-14 19:13:48
Posty: 47
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 123456
Obecne moto: Yamaha YZF 600R
Robgie napisał(a):
http://fazer.motocykl.org/thundercat/forum/viewtopic.php?f=30&t=9294


A bedzie mozna u Ciebie taki czujnik zamówić??
Odpowiadał by mi kolor czerwony :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-02-29 22:20:15 
electronic supersonic

Dołączył(a): 2008-08-04 21:17:27
Posty: 1717
Lokalizacja: Koło Koła
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: Tiger 1050
tak będzie można i można było od dawna teraz tylko w nowej obudowie.jak będzie aukcja to wystawię linka.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-02-29 22:46:06 
Niemowlak

Dołączył(a): 2012-01-14 19:13:48
Posty: 47
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 123456
Obecne moto: Yamaha YZF 600R
Super i dzięki za info :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-03-03 18:24:45 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2011-08-17 14:23:39
Posty: 13
Lokalizacja: Lubin/Zielona Góra
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: yamaha fzs 600
Witam. Mam problem z wyświetlaczem od Robgiego. Otóż wszystko na początku było elegancko, wykonane super, 2 dni spokojnej roboty i wszystko działa cacy. No i teraz zaczyna się pod górkę. Po dzisiejszym lataniu zaobserwowałem że na pozycji N palą się wszystkie segmenty( bez kropki), a na 4 biegu dodatkowo segment ,,a" i ,,d" (czyli wskazuje 9). W czym tkwi problem? Domyślam się że popaliły się diody w układzie...

+ zasilania podpięty pod postojówki tylnych świateł. Czy też winą może być poprowadzenie zasilanie?

Do puszki jeszcze się nie dobierałem więc nie wiem jak sprawa wygląda w środku.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-03-03 18:36:12 
electronic supersonic

Dołączył(a): 2008-08-04 21:17:27
Posty: 1717
Lokalizacja: Koło Koła
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: Tiger 1050
Sorki ale myślisz ze jak napiszesz na forum to dostaniesz inną odpowiedź niż byś do mnie napisał bezpośrednio? dodatkowo piszesz to samo w kilku postach.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-03-03 18:44:29 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2011-08-17 14:23:39
Posty: 13
Lokalizacja: Lubin/Zielona Góra
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: yamaha fzs 600
Robgie napisał(a):
Sorki ale myślisz ze jak napiszesz na forum to dostaniesz inną odpowiedź niż byś do mnie napisał bezpośrednio? dodatkowo piszesz to samo w kilku postach.

Chciałem szybko załatwić sprawę bo mam mało wolnego czasu, może ktoś z forum miał podobną sytuacje dlatego pytam w 2 wątkach...

Zaraz napisze na email co i jak.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-07-11 01:05:04 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2012-07-01 20:42:30
Posty: 5
Lokalizacja: galway/irlandia
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: yzf600r-98-
witam. wlasnie po tygodniu meczarni udalo sie poprawnie podlaczyc wyswietlacz.
dla wszystkich ktorzy jeszcze nie maja a sie przymierzaja to polecam ten wynalazek mi sie przydaje.nie stresowalbym sie specjalnie trudnoscia montazu, sam nie wiedzialem od czego zaczac...poczytalem tu troche i sie dowiedzialem. ja dostalem swoj wyswietlacz ze skretka 8 przewodow (7)- od biegow razem z luzem i 8 uziemienie (-).po zdjeciu oslony(ktora musialem opukac bo byla jak przyspawana, chyba nik t tam dawno nie zagladal) zebatki odkrylem jak pieknie moj lancuch od kici jest zatopiony w czarnej mazi smar-bloto-trawa-i cos tam jeszcze z drogi.po oczyszczeniu odkrylem bialy plastik(czujnik luzu) wiec go wykrecilem :). dwie sruby krzyzakowe plus mala krzyzakowa od luzu(taki czarny przewod).wzialem to do domu i zaczalem rzezbe...zapomnialem o wiertarce wiec szybka podroz do argosa po wkretarke.po oczyszczeniu czujnika ukazaly sie owe slady nawiercenia,wywnioskowalem ktory bieg jest gdzie wyobrazajac to sobie.gwozdziki(lebki wczesniej spilowane na plasko) wcisnalem w owe wywiercone otwory, podgrzalem lutownica by sie ladnie wtopily i byly mniej-wiecej w jednej lini z oryginalnym stykiem od luzu.groty gwozdzi zalalem przy plastiku klejem 2-u skladnikowym, a nastepnie skrocilem o jakies 0.5cm zeby byly krotsze i przylutowalem do nich kabeli z termokurczliwymi koszulkami(ktore okazaly sie za ciasne i nie przeszly przez moj piekny cynowy glut).zadowolony zlazlem do garazu i przystapilem do montazu mialo byc lekko i pieknie.podchodze do moto a tam kaluza oleju ktorej nie powinno byc, wiec szybka dedukcja i mysl ze za duzo oleju mu wlal gosc przede mna(swiezo wlal wiec nie wymienialem).sprawde olalem i wkrecilem czujnik, zastanawiajac sie gdzie ten cholerny minus ma isc...najpierw poszedl w powietrze(wyswietlacz martwy) pozniej podpialem pod luz(zaswiecil sie) wiec zadowolony skrecilem to.jedyne co pokazywal to 2x(2) 2x(3) 1x(6) i 2(7), wiec pomyslalem ze dupa pewnie cos pokichane w systemie, zeby nie tracic pogody wylutowalem kabeli skrecilem bez nich i postanowilem pojezdzic.niestety ktos podpial plus pod aku nie zdejmujac izolacji i kicius zrobil tylko bzzzzzzz.zdziwilem sie ze mial byc mruk kiciusia,a uslyszalem bzyk czmiela...no ale ze to spod kanapy to otworzylem i podotykalem ktory przekaznik bzyczy.dotarlem do setna i sprawa zalatwiona.pojezdzilem dwa dni i jakos znowu mnie naszla ochota na ten wyswietlacz,(nie pamietalem ktory kabelek to ktory bieg)podlaczylem wyswietlacz pod ladowarke od maszynki do golenia i tak kazdy kabelek sprawdzalem i zapisywalem.wczoraj zmontowalem na nowo tylko podpialem (-)po srube od jakiejs pokrywypo lewej stronie.hula jak ta lala.
rozpisalem sie troche ale mam nadzieje ze sie to komus nada, ta moja pierwsza historia z kiciusiem ciag dalszy napewno nastapi i opisze nastepne glupie wpadki ktore mi sie przytrafia.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-07-11 10:27:39 
electronic supersonic

Dołączył(a): 2008-08-04 21:17:27
Posty: 1717
Lokalizacja: Koło Koła
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: Tiger 1050
Żeby nie było to szkoda że nie napisałeś że to jest wskaźnik kupiony u kogoś innego i działa inaczej niż ten mój. U mnie nie podłącza się wogóle minusa. tylko + i do czujnika. Po raz kolejny pytam nie dostałeś instrukcji obsługi? chociaż teraz to już ważne że działa.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-07-11 23:05:25 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2012-07-01 20:42:30
Posty: 5
Lokalizacja: galway/irlandia
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: yzf600r-98-
Robgie no nie kupilem u ciebie i zaluje moze nie mialbym tyle rzezbienia,na chwile obecna ciesze sie ze dziala....instrukcji montazu nie bylo poza opisem skretki ktory kabel odpowiada ktoremu biegowi plus ten zlosliwy minus :evil: .
mysle teraz o jakims zegarku zeby zainstalowac bo niewygodnie mi pociagac rekaw zeby zerknac.macie jakies pomysly?oczywiscie zeby nie wygladal jak choinka obklejony dookola zegarow :santa:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 538 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org