Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 86 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2014-10-19 22:23:18 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2012-02-23 16:33:37
Posty: 376
Lokalizacja: 3miasto / Kołobrzeg
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: VFR 800 Vtec
Zainspirowałem się postem kolegi FZ6_S2 w temacie "co dzisiaj zrobiłem dla mojego moto"
Cytuj:
jakie powinno być ciśnienie w kolach ?


Myślę, że powinien zaistnieć taki wątek gdzie znajdzie się miejsce na zadanie prostego pytania, na które większość potrafi odpowiedzieć w kilku słowach. By nie zawalać forum stertą bezsensownych wątków, i nie denerwować się tym, że ktoś nie umie użyć opcji "szukaj", albo nie wie, że jest coś takiego jak manual do motocykla.



I odpowiem na pytanie kolegi (wg Hayensa)

FZS models:
Front
32 psi (2.2 Bar) Rider only
32 psi (2.2 Bar) Rider and passenger, or high speed riding

Rear
36 psi (2.5 Bar) Rider only
40 psi (2.8 Bar) Rider and passenger, or high speed riding


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-10-19 22:23:18 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2014-10-19 22:51:55 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2012-12-01 16:35:28
Posty: 377
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: dotykowy
Obecne moto: FZ1S Fazer
Co do FZS 600 ciśnienia są inne:

przód - 2,25 bar
tył - 2,9 bar do szybkiej jazdy albo gdy rider ma ponad 90kg


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-10-20 00:05:14 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2014-06-18 19:10:10
Posty: 73
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: R1 RN09
2.9 ? Stary nie zycze Ci szlifa z tego powodu, ale sam sie o to prosisz.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-10-20 22:22:03 
Wesoły Grzybiarz

Dołączył(a): 2012-02-13 22:51:28
Posty: 987
Lokalizacja: WCI
Płeć: Mężczyzna
Telefon: ma ten kto powinien
Obecne moto: ZX636R 04
Ja mam 1,5 z przodu i 1 z tyłu - to powinienem już sztywny leżeć wg Twojej teorii :mrgreen:
Serwisówka danego modelu prawdę powie. :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-10-21 09:29:12 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2013-04-10 10:08:54
Posty: 140
Lokalizacja: Warszawa / Płock
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 Fazer 05
Prosto z instrukcji do FZ6S:

[ img ]

[ img ]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-10-21 10:31:04 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2012-12-01 16:35:28
Posty: 377
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: dotykowy
Obecne moto: FZ1S Fazer
Screen z instrukcji obsługi FZS 600 2002 rok z opisanymi ciśnieniami w oponach.

Krmtzzz
Cytuj:
2.9 ? Stary nie zycze Ci szlifa z tego powodu, ale sam sie o to prosisz.

Nie bardzo rozumiem o co chodzi ? i o co się proszę tak naprawdę ?


Załączniki:
wycinek.jpg [91.73 KiB]
Pobrane 896 razy
Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-10-26 15:33:51 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2013-12-23 16:41:52
Posty: 54
Lokalizacja: Brzozów
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Varadero 1000
może głupie pytanie ale kto pyta nie błądzi :P jeżeli mam 180 na tyle w fzs z 03' to też 2,9?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-10-26 17:53:33 
Niemowlak

Dołączył(a): 2014-08-10 15:42:20
Posty: 26
Lokalizacja: Odolanów / Polska
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 697205175
Obecne moto: Yamaha YZF-600R
Pytanie takie w thundercacie jakie są zalecane ciśnienia w oponkach?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-10-26 19:15:36 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2011-11-03 14:41:16
Posty: 261
Lokalizacja: Poznań
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha MT 09
Taka podpowiedź, większość motocykli ma naklejkę z wartościami ciśnienia na osłonie łańcucha lub pod zadupkiem.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-10-26 21:07:29 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2012-02-23 16:33:37
Posty: 376
Lokalizacja: 3miasto / Kołobrzeg
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: VFR 800 Vtec
front 2,3 bar
tył 2,5

a w wypadku dużego obciążenia (np pasażer, pasażer+bagaż)
front 2,5
tył 2,9


@Kwoli gdy ja miałem za dużego kapcia po poprzednim właścicielu to pompowałem jak najwięcej, żeby chociaż trochę profil opony zbliżył się do fabrycznego (żeby się wyoblił)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-11-23 16:05:18 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2014-06-18 19:10:10
Posty: 73
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: R1 RN09
Iroszek, to co pisze w tabelkach to jedno. A to co weryfikuje asfalt to drugie. Opona z nabitym 2,9 to kamien. Pobaw sie kiedys cisnieniami i zobaczysz roznice. Na tor wbijalem sobie 2,2 bo z 2,5 tyl by mi uciekal non stop, nie mowiac o 2,9


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-11-24 09:23:30 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2012-12-01 16:35:28
Posty: 377
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: dotykowy
Obecne moto: FZ1S Fazer
Przez przypadek też bawiłem się ciśnieniami jak spadło mi ciśnienie na 2,4 z tyłu i 2,0 z przodu to się zastanawiałem czy to na swoim moto jadę bo nie potrafiłem jeździć po zakrętach. Moto bardzo nerwowo się zachowywało i nie chciało mnie słuchać. Rhazz świadkiem jak mi troszkę drogi zabrakło z tego powodu. Po napompowaniu do wartości z tabeli normalnie już mi się latało. Może to było spowodowane też małą ilością powietrza w przednim kole, ale najlepiej lata mi się jak mam nabite tak jak mówi instrukcja i wszyscy z którymi śmigam też tak twierdzą względem swoich motocykli.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-11-24 11:04:05 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2013-04-10 10:08:54
Posty: 140
Lokalizacja: Warszawa / Płock
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 Fazer 05
Zgadzam się z Iroszkiem. Co prawda nie mam doświadczenia z jazdą torową ale jeśli chodzi o drogi to mi też najlepiej prowadzi się przy wartościach z tabeli. Szczególnie w zakrętach. Nie wiem jak duży wpływ na zakręty ma opona tylna ale przednia duży. Gdy kupiłem swoje moto to po kilku jazdach (w porównaniu do kolegi CBR) jakoś ciężej mi było się składać w zakręty. I taki był jakby chwiejny. No i wpadliśmy na pomysł że może trzeba sprawdzić ciśnienie. Z przodu o dziwo (!) miałem tylko 1 atmosferę. Po napompowaniu jak ręką odjął. Całkiem inne moto. Ale co do przyczepności to jest raczej fakt, że delikatnie zaniżone ciśnienie powoduje lepszą przyczepność.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-11-24 14:44:23 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2012-12-01 16:35:28
Posty: 377
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: dotykowy
Obecne moto: FZ1S Fazer
Krmtzzz odnosząc się do twoich postów dotyczących ciśnienia to zgadzam się z tobą że nie zawsze to co pisze instrukcja jest dobrze dla danego jeźdźca. Każdy preferuje coś innego i może ustawić moto pod siebie łącznie z ciśnieniem w oponach. To co mówi instrukcja jest moim zdaniem najbezpieczniejsze ale niekończenie najlepsze dla doświadczonego rajdera :D.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-01-02 00:18:12 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2014-12-30 14:36:46
Posty: 11
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fazer 600
Chcę a raczej muszę zablokować moc w Fazerze. Wiem że najprościej można to zrobić śrubką w rollgazie albo założyć jakąś tulejkę na linkę gazu, ale czy może ktoś to dokładniej wytłumaczyć jak i co po kolei zrobić ? Tą tulejkę zakłada się przy gaźniku ? Jeżeli tak to na którą linkę ? Wiem że od gazu ale tam jest linka z dwóch stron i nie wiem na którą. Może macie jakieś zdjęcia ?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 86 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org