Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2015-12-01 17:54:23 
Niemowlak

Dołączył(a): 2015-09-16 10:00:43
Posty: 19
Lokalizacja: ZSL-PSZ
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6N
Witam jak w temacie mam problem z wybiciem sworznia łańcuch popuszczony nawet zdjęty z zębatki śruba z lewej strony odkręcona pukam gumowym łotkiem i za ch....nie chce wyjść.Macie jakieś lepsze patenty lub porady.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-12-01 17:54:23 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2015-12-01 18:37:07 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2012-01-29 15:38:22
Posty: 1298
Lokalizacja: Szprotawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 697 226 949
Obecne moto: fzs 600 fazer 2000r
A dokreciles naciagi koła? Jeśli tak to moze się sklinowalo


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-12-01 21:03:40 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2011-06-24 17:57:26
Posty: 1483
Lokalizacja: kujawsko - pomorskie
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: BMW GS 1200
sworznia czy osi ? :)

jeśli osi to wybij ja tak dużo jak się da gumowym młotkiem, następnie weź jakiś pręt, wybijak lub coś w podobę czym dysponujesz,, przyłóż do osi i pukaj tak długo aż wyjdzie :)

mam nadzieje, że dobrze zrozumiałem sens Twojego pytania :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-12-01 23:19:31 
Niemowlak

Dołączył(a): 2015-09-16 10:00:43
Posty: 19
Lokalizacja: ZSL-PSZ
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6N
Już sobie poradziłem młot 5 kilowy deska i jedno uderzenie ośka wybita sworzeń czy ośka jeden chu....


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-12-05 12:36:56 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2011-06-24 17:57:26
Posty: 1483
Lokalizacja: kujawsko - pomorskie
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: BMW GS 1200
no i właśnie o to chodziło :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-01-28 21:59:01 
Niemowlak

Dołączył(a): 2016-01-28 20:36:17
Posty: 18
Lokalizacja: Poznań
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 506442485
Obecne moto: FZ6 S 2004
A ja mam inne pytanie :D Może dziwne ale... Jaki klucz jest potrzebny do odkręcenia nakrętki osi z lewej strony wahacza? Mój największy to 32mm okazał się za mały... Chciałem dziś kupic nasadkę jednak nie mogłem nic na szynko znaleźć w necie na ten temat więc odpuściłem i zajrzałem tutaj.
Zamierzam zmienić opony w swojej fazerce jednak koła wolę zdjąć i założyć sam. Pomimo że będę to robił pierwszy raz chcę mieć kolejne nowe doświadczenie, druga sprawa to zlecę taką robotę byle komu, a nie dość że zapłacę to jeszcze mechanik odwali mi fuszerę :) Nie ma jak robić samemu :) W zasadzie jak ktoś ostatnio bawił się w demontaż/montaż koła to może opisać krok po kroku jak się do tego elegancko zabrać :)

Z góry serdeczne dzięki za pomoc.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-01-28 23:07:10 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2010-10-22 21:46:14
Posty: 700
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fz1
Kermit
może to głupie co napiszę ale nie ma nic trudnego w odkręceniu koła
nie wiem czy jak chcesz odkręcić 2 na raz nie trzeba jakoś zabezpieczyć motocykla czy będzie stał na centralce

kolejną rzeczą o jakiej musisz pamiętać to to że będziesz musiał sobie ustawić potem łańcuch.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-01-29 13:17:52 
Niemowlak

Dołączył(a): 2016-01-28 20:36:17
Posty: 18
Lokalizacja: Poznań
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 506442485
Obecne moto: FZ6 S 2004
Niby nic trudnego... ale wiesz jak jest jak robi się 1szy raz :-)
Czyli luzuję naciąg łańcucha, odkręcam nakrętkę ośki, wybijam ośkę i wyjmuję koło? Dobrze kombinuje? :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-01-29 13:44:04 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 3821
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
Kermit napisał(a):
Czyli luzuję naciąg łańcucha, odkręcam nakrętkę ośki, wybijam ośkę i wyjmuję koło? Dobrze kombinuje?


tak. zdjemujesz szczęki hebla (i najlepiej podwieszasz je na podobnej wysokości np do rączki w moto), luzujesz kontrę naciągu łańcucha, potem luzujesz ośkę, następnie luzujesz naciąg, a cała ośkę przesuwasz do przodu żeby w pełni zluzować naciąg (śrubki do regulacji naciągu odkręć mocno,ale nie muszisz całej długości bo i tak po zdjęciu ośki łątwo będzie łańcuch ogarnąć. odkecasz całą ośkę i (przynajmniej wmoim wypadku) wyciągasz ręcznie ośśkę merdając na prawo i lewo kołem - nigdy nie musiałem do teo użwać młotka. jak już wyjdzie to koło na glebę, zdejmujesz łańcuch, zdejmujesz zębatkę (nioe odkecasz śrub tylko wyjmujesz taką "koronę" z koła, robisz zdjęcie jak pod nią gumki zamocowane, zdjemujesz je i jedziesz do mechanika. tyle filozofii. jak chcesz zdjąć przód to stawiasz moto na centralce, potem bierzesz podnośnik samochodowy, podnosisz przód za kolektory (pomiedzy podnośnikiem a kolektorami szmatka i kawał deski zeby nie porysować).

zdjęcie przodu podobnie proste, zdjmujesz szczęki hamulcowe (i podwieszasz), podnosisz moto jak pisałem wyżej, luzujesz śrunki na dole w lagach, wykręcasz ośkę i załatwione. w serwisówce przednie koło to dział 4-3 (strona 149) tylny to 4-12 (strona 158). serwisókę znajdziesz na forum, jak jesteś zbyt leniwy żeby poszukać wyślij mi maila na PW to ci prześle całą, tam masz opisane z obrazkami wszystkie akcje serwisowe


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org