Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2016-03-02 19:36:03 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2016-03-02 19:33:08
Posty: 5
Płeć: Mężczyzna
Witam forumowiczów. Na początku chciałem zaznaczyć że jestem tutaj nowy a więc prosze o wyrozumiałość. Mam taki problem tak jak napisałem w temacie posiadam yamahe fazer z 98r. Na początku wszystko było ok dopóki nie zacząłem kombinować z rejestracją tego motocykla na kat. A2. Po założeniu blokad na gaźniki moto na niskich obrotach nie chodzi na 3 cylinder (kolektor jest wyraźnie chłodniejszy). Gdy pojechałem na hamownie zaczął wariować obrotomierz. Facet powiedział mi że w tych modelach może to oznaczać czujnik położenia przepustnicy. Moje pytanie brzmi czy może to być powodem takiej pracy silnika? Dodam że na wysokich obrotach moto chodzi dobrze tylko na niskich wyraźnie słuchac ze dziwnie pracuje i ciężko wkręca sie na obroty. Z góry dziekuje za odpowiedź


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-03-02 19:36:03 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714

PostNapisane: 2016-03-03 09:15:46 
Chop-luftmysza

Dołączył(a): 2012-09-20 09:21:17
Posty: 1337
Lokalizacja: Piaseczno
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 609siedem46cztery51
Obecne moto: KiloFaza
Wątpie, bo czujnik jest jeden na na wszystkie gaźniki po prawej stronie moto.
Jakiego typu to były blokady? Na przepustnicy czy redukująca prześwit gardzieli?

Nie łączył bym tego z obrotomierzem, tu bardziej jakiś niekontakt gdzieś na kablach.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-03-03 09:49:39 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2016-03-02 19:33:08
Posty: 5
Płeć: Mężczyzna
Nie widziałem w jaki sposób zakład mechanik blokady ale widziałem jak zdejmował. Pod tymi plastikowymi dekielkami w te sprężynki wkładał takie tulejki. Ale patrzyłem czy jest iskra wykręciłem świece i wydaje sie być wszystko w porządku. Jak sprawdzić czy to nie kontakt ze świecami?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-03-03 12:21:13 
Chop-luftmysza

Dołączył(a): 2012-09-20 09:21:17
Posty: 1337
Lokalizacja: Piaseczno
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 609siedem46cztery51
Obecne moto: KiloFaza
Ok, czyli zakładał ograniczenie na podniesienie przesłony w gardzielach.
Odpal moto na chwile potem wykręć świece, jak będzie mokra to znaczy że brak iskry na tym cylindrze.
możesz też wykręcić świece, wsadzasz w ją fajkę, świecą dotykasz bloku silnika i kręcisz, jak jest iskra to wszystko gra i brak jest paliwa.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-03-04 00:35:52 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2016-03-02 19:33:08
Posty: 5
Płeć: Mężczyzna
To już dawno sprawdziłem kolego co prawda nie odpalałem najpierw moto ale wykręciłem świece 3 i 4 sprawdziłęm iskrę dotykajac bloku i iskra na obydwu cylindrach według mnie jest ok. Później zamieniłęm je miejscami i nadal 3 cylinder nie chodzi. sprawdzałem też kable nie wiem czy w dobry sposób bo to był mój pomysł. Psikałem wodą na nich i odpaliłęm go w nocy nie widać jest żadnego przebicia. Dzisiaj wykręciłęm gaźniki, mam nadzieje że to one są zabrudzone. Orientujesz sie kolego czy będe ich później musiał ustawiać skoro były synchronizowane 2 miesiące temu? Czyprzy czyszczeniu moge w jakiś sposób pozmieniac ustawienia tam? Śrubki od składu mieszanki najpierw wkręce żebym wiedział na ile obrotów ich ustawić ale czy moge coś jeszcze schrzanić? Jesli czyszczenie nie pomoże a czujnik nie manna to wpływu to jedyna rzecz jaka mi przychodzi do głowy to zmierzenie kompresji i ewentualnie szukanie rozwiązania problemu w zaworach...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-03-04 00:37:55 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2016-03-02 19:33:08
Posty: 5
Płeć: Mężczyzna
Po odkręceniu gaźników wiem chociaz w jaki sposóbzablokować moto :) jutro biore sie za czyszczenie


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-03-04 21:01:56 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2012-01-29 15:38:22
Posty: 1298
Lokalizacja: Szprotawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 697 226 949
Obecne moto: fzs 600 fazer 2000r
kolego, kumpel z bandyta 1200 miał zamulone gaźniki i na takich było robione ustawienie, po ich odkręceniu i wyczyszczeniu moto kompletnie "odjechało" nie można było odpalić a jak już odpaliło to dusiło się i szarpało przy ruszaniu. 2 tyg walki z próbą ustawienia, kiedy daliśmy sobie spokój, sprzęt pojechał do warsztatu i tam ustawili, byli bardzo zdziwieni jak pokazaliśmy im zdjęcia przed czyszczeniem.
podsumowanie: po czyszczeniu daj do synchro


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org