Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2016-04-20 22:07:59 
Legenda forum

Dołączył(a): 2010-11-08 15:23:23
Posty: 2332
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Note 10+
Obecne moto: KTM 1290 SAS
Iroszek napisał(a):
a się wystrzegałem takich zmian i dopiero od drugiego biegu podkręcałem do czerwonego pola bo z 2 na 3 jest dużo łatwiej.

Bo żeby tak robić - trzeba umieć jeździć...

Kolego Zwirus - jak walisz na 1 i 2 do czerwonego - to niech Cię piekł...mechanik pochłonie. Chciałeś popałować i polansować do odcinki - to teraz płać - chociąż nie zazdroszczę bo remont wyjdzie Cię połowę kota.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-04-20 22:07:59 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2016-04-21 11:20:39 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2012-12-01 16:35:28
Posty: 377
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: dotykowy
Obecne moto: FZ1S Fazer
rhazz biegi umiem zmieniać i doskonale znam zasadę działania skrzyni biegów bez synchronizatorów. Ale Yamaha ma specyficzną skrzynie a różnica przełożeń między pierwszym a drugim biegiem jest spora. W Yamaszce takie zmiany to naprawdę duża sztuka. Jeździłem fzs 600 3 lata i nie powiem żebym miał problem ze zmianą biegów po takim czasie ale mimo wszystko wystrzegałem się takich zmian na wysokich obrotach. Czasami jak chciałem polatać do odcinki to owszem tak się zmieniało.

rhazz ma racje jak się umiejętnie zmieni bieg w FZS to wchodzi idealnie jak w masełko bez żadnego walenia młotkiem czy coś.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-04-21 11:26:59 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2014-07-29 10:56:56
Posty: 253
Lokalizacja: Wałbrzych
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fzs600 2001r
Iroszek napisał(a):
rhazz ma racje jak się umiejętnie zmieni bieg w FZS to wchodzi idealnie jak w masełko

Nie wliczając z N na 1 i z 1 na 2 - przy wrzucaniu z N na 1 - wrzucamy do metalowego wiaderka młotek z 4 metrów, z 1 na 2 z odl 1,5 metra :D reszta faktycznie jak w masło :wink:. Przy redukcji też potrafi 'łupnąć', ale to już w dużej mierze wina kierownika.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-04-21 12:33:31 
Niemowlak

Dołączył(a): 2013-05-26 21:39:07
Posty: 21
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YZF 600R
No niestety nieraz palowanie bylo nie ukrywam, ale wiekszosc to raczej spokojnie i normalna zmiana biegu z 1 na 2 , w przedziale 5-6 tys, motocykl swoje lata ma i moglo sie zepsuc jeszcze jak sie nieraz dalo w palnik, trzeba wyremontowac i jezdzic dalej :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-04-21 19:19:54 
Legenda forum

Dołączył(a): 2010-11-08 15:23:23
Posty: 2332
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Note 10+
Obecne moto: KTM 1290 SAS
lepel napisał(a):
Nie wliczając z N na 1 i z 1 na 2 - przy wrzucaniu z N na 1 - wrzucamy do metalowego wiaderka młotek z 4 metrów, z 1 na 2 z odl 1,5 metra :D reszta faktycznie jak w masło :wink:. Przy redukcji też potrafi 'łupnąć', ale to już w dużej mierze wina kierownika.

O ile z 1nką i młotkiem się zgodzę bo tak samo jest w litrze, o tyle jak dobrze trafisz z płynnością rozpędzania to między 1a2 już da się to zrobić bezszelestnie. I w 600cc się dało i w cebrze się dało i w dwóch litrach też się da. Czuć na stopie przeskok przez luz, ale dzieje się to raczej bezdźwięcznie.
Jeśli u Ciebie nadal słychać młotek i wiaderko :D tzn że za wysokie albo za niskie obroty.
W serwisówce jest taki wykres z obrotami idealnymi dla poszczególnego biegu - warto wykuć to na blachę ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-04-21 21:14:41 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2012-01-29 15:38:22
Posty: 1298
Lokalizacja: Szprotawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 697 226 949
Obecne moto: fzs 600 fazer 2000r
fzs ok 4k i dwójeczka wskakuje elegancko, im wyżej kręcę tym głośniej wali


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-04-22 06:20:12 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2014-07-29 10:56:56
Posty: 253
Lokalizacja: Wałbrzych
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fzs600 2001r
rhazz napisał(a):
tzn że za wysokie albo za niskie obroty.

Częściej za niskie niż za wysokie :) ale faktycznie czasami odbywało się to bezszelestnie/bezstukowo, dzisiaj przetestuję i przyznam, że zawsze przeglądając serwisówki pomijałem takie strony z wykresami i schematami elektr.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-04-28 21:38:25 
Niemowlak

Dołączył(a): 2013-05-26 21:39:07
Posty: 21
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YZF 600R
Jak oddam moto do remontu to napisze ile wyniosło :-) szkoda go sprzedac bo w tamtym roku nowy naped filtry wszystkie oleje opony nowe 2 letnie, tarcze przod z klockami swiece, po przebiegu 6 tys km to nie opyla mi sie sprzedawac :-) 4 sezon mam i sie kompletnie nic nie dzialo do tego czasu jak padla 2-jeczka :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-04-29 10:00:39 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2015-11-05 17:05:58
Posty: 87
Lokalizacja: Szczecin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ1 i Z750
zwirus napisał(a):
Jak oddam moto do remontu to napisze ile wyniosło :-) szkoda go sprzedac bo w tamtym roku nowy naped filtry wszystkie oleje opony nowe 2 letnie, tarcze przod z klockami swiece, po przebiegu 6 tys km to nie opyla mi sie sprzedawac :-) 4 sezon mam i sie kompletnie nic nie dzialo do tego czasu jak padla 2-jeczka :-)


Cieszę się, że są tacy ludzie. Większość chce się pozbyć problemu przez sprzedaż motocykla/samochodu.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-04-30 09:10:01 
Niemowlak

Dołączył(a): 2013-05-26 21:39:07
Posty: 21
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YZF 600R
Jakos sie do niego tak przywiazalem ze szkoda mi sprzedac jeszcze ostatnio wypucowalem go calego, plastiki przelecialem czystą politurą to lakier odzyl, przepolerowalem wstepnie tlumik a juz jest roznica, estetycznie zadbany jak na 19 lat :-)


[ img ]


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org