Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2017-05-27 12:20:12 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2017-05-27 12:09:35
Posty: 8
Płeć: Mężczyzna
Witam
Tydzień temu miałem problem z elektryką ale wyszło bardzo prosta naprawa bo jeden bezpiecznik przy akumulatorze wymieniłem, drugi tylni i 2 żarówki z tyłu po tej naprawie zaczełem mieć problemy z odpalaniem silnika na zimno ale nie mecząc rozróżnika za którymś razem łapał(3-4).
Wczoraj jak wyjechałem na przejażdżke pierwszy raz mi zgasł stojąc na światłach i jak próbowałem odpalić nic się nie zadziało, ale chwilka minęła ruszyłem dalej. Po przejechaniu około 30km przy koncu wyprzedzania zszedłem z obrotów i poczułem jak motor stracił moc. Zjechałem na pobocze sprawidzlem olej benzyne czy wskaznik sie nie przyciął, następnie jeszcze jak był ciepły próbowałem go odpalić to po chwili gasł ale jak wkładałem go na obroty zaczynał pracowac wiec postanowiłem wrocic do domu chcialem wrzucic jedynke to chrzemknał bardzo nieprzyjemny metaliczny dzwiekiem i od razu zgasł. Zadzwoniłem po kolege zeby mi pomogł go zciagnac, zanim on przyjechał motor ostygł i odpalił bez zadnego problemu i moglem nim juz jechac. Jezdze Yamaha Fazer 600 z 2001 roku. Jakie są wasze sugestie dotyczące co robić czego szukać co mogło byc przyczną tego ? Na koniec mam nadzieje że nie stwierdze ze silnik mi spochł


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Od czego zacząć?
PostNapisane: 2017-05-27 12:20:12 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714

PostNapisane: 2017-05-27 13:16:04 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2016-03-01 21:03:14
Posty: 743
Lokalizacja: Warka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Tiger 1050
Ja sądzę że trudno będzie pomóc Ci przez internet, z wypowiedzi wnioskuję że nie kręciłeś dużo śrubokrętem przy motocyklach :)
Spiknij się z ogarniętym kolegą lub mechanikiem.
Domyślam się że nie robiłeś żadnego serwisu po zakupie więc nic nie wiesz o aktualnym stanie.

Po Twoim opisie zaczął bym od regulacji zaworów, a to powinno być pierwsze co się robi po zakupie. Potem można dalej kombinować


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-05-28 12:20:35 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2017-05-27 12:09:35
Posty: 8
Płeć: Mężczyzna
Dobra wczoraj sprawdziłem wiatrak wymieniłem plyn płyn w chłodnicy, jedna gumowa rurkę też odchodząc od chłodnicy wymieniłem bo była mocno zgieta. Wczoraj chwilę pojezdzilem Ale mam dziwne wrażenie że metaliczny dźwięk słyszę od silnika. Co poradzić? Rozbierać ten silnik oczywiście nie sam znajdę jakiegoś fachowca tylko z nimi też różnie bywa.

-- 2017-05-28 12:22:17 --

A i świece sprawdziłem wszystko spoko działa na wszystkich cylindrach napewno. Pompka paliwa też spoko. U koleszki na warsztacie to rozbieralem i mówił że może łańcuch od rozrządu jest luźny mam przejechanie nią na liczni 50k


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-05-28 19:39:34 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2017-05-27 12:09:35
Posty: 8
Płeć: Mężczyzna
Znowu po przejechaniu 50km było czuć stratę nocy ale bylem na skrzyżowaniu i szybko to zaraz odpaliłem raz z przegprzegazowaniem i pojechal dalej po chwili praca sie ustabilizowala do normalności no ale oczywiście zjechalem i dłużej to nie męczyłem. Co jest


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-05-28 21:40:36 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2016-08-01 20:38:33
Posty: 78
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6
Sprawdź czy masz dobrą masę.
Sprawdź ładowanie.
Wyczyść gaźniki.
Przyjrzyj się kablom wysokiego napięcia. Fzs jest wrażliwy na uszkodzenia fajek.
Czy ostatnio moto miało kontakt z wodą? Mycie lub jazda w deszczu?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-05-29 09:43:26 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 2053
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
GG: 2794713
Telefon: my0 k1z 10m
Obecne moto: Yamasaki 1100 fz6er5
pytanie czy klemy dobrze dokręcone, filtr powietrza ok. Może jakiś syf w baku zatyka dopływ paliwa. w sumie z tych symptomów co mówisz dało by się sporo potencjalnych problemów ogarnać.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-05-30 23:19:07 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2017-05-27 12:09:35
Posty: 8
Płeć: Mężczyzna
Czesc sprawdzałem lądowanie na małych obrotach nie ładuje pokazuje 13 v. Na większych już normalnie 13.7
Nie nie miał kontaktu z wodą chociaż nie jestem pewny czy ostatnio nie przestał zaparkowany na deszczu.
Właśnie będę brał sie teraz za sprawdzenie filtra powietrza, i sprawdzę ten zbiornik czy nie zapytaj ( tylko jak to zrobić?)
Myślę o regulacji zaworów teraz , synchronizacji gaznikow i wymianie tych gumek co od gaznikow idą bo są popękane nie pamiętam nazwy ich
Łatwiej mi teraz trochę sprecyzować sprawę i problem wygląda tak:
Przy jeździe nieważne w mieście czy poza nim dużycdużych obrotach czy nie już miałem ze 3 takie sytuacje ze wkoncu motor mi gaśnie zjeżdżać z drogi chwilę zaczekam może 1min i pali normalnie bez problemów i chodzi wszystko normalnie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-05-31 00:15:23 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2016-08-01 20:38:33
Posty: 78
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6
W tej sytuacji najbardziej pasują mi dwie przyczyny:
-paliwo czyli pompa, restrykcje w przewodach i filtrze, gaźniki,
-elektryka.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-05-31 08:13:33 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2012-02-23 16:33:37
Posty: 375
Lokalizacja: 3miasto / Kołobrzeg
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: VFR 800 Vtec
Ja tu widzę przegrzewający się regulator napięcia i w miarę sprawny akumulator. Jeździsz jeździsz, regulator gorący, przestaje ładować, akumulator jest wysysany do zera i w końcu brakuje iskry. Chwile postoi, akumulator się nieco zregeneruje tak, że da radę zakręcić rozrusznikiem, regulator wystygnie w tym czasie i możesz jechać dalej przez jakiś czas.

Łatwo sprawdzić czy to to: co się dzieje gdy próbujesz go odpalić od razu po zgaśnięciu w czasie jazdy?

Druga sprawa to gaźniki, skoro kroćce masz popękane to ewidentnie gaźniki są srogo zaniedbane: czyszczenie, regulacja i wymiana wszystkich zużytych elementów (oddaj do mechanika)

Filtr powietrza, paliwa, stan przewodów powinieneś sprawdzić, to naturalne. To raczej nie to, ale dla własnego spokoju i wiedzy o stanie swojego sprzętu.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-05-31 21:50:22 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2016-08-01 20:38:33
Posty: 78
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6
Myślę jednak, że nie będzie to wina ładowania. Gdyby tak było to po minucie raczej tak łatwo by nie odpalił.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-06-02 21:51:25 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2012-02-23 16:33:37
Posty: 375
Lokalizacja: 3miasto / Kołobrzeg
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: VFR 800 Vtec
Mnie nie raz problem z ładowaniem zadziwił. Co ciekawe na różne sposoby. Może mam już fobie, ale sprawdził bym i tak :P


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-06-06 14:36:51 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2017-05-27 12:09:35
Posty: 8
Płeć: Mężczyzna
Juz wam mowie gdzie jestem i czego nowego sie dowiedzial
-filtr paliwe sprawdzony
-filt powietrza sprawdzony
-swiece sprawdzone
-nawet jedna gumke odchodzaca od chlodnicy wymienilem bo byla dziwnie zagieta i sprezyne jej tam wlozylem zeby nie bylo opcji by cos mi ja wygieło
-sprawdzalem ladowanie to laduje tylko przy wyzszych obrotach bez niestety nie

Umówiłem się więc teraz na synchronizacje i czyszczenie gazników i wymiane króćcy
I mechanik mowiąć mu o tych problem sugerował wymiane czujnika położenia wału co o tym myślicie??


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-06-08 21:45:42 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2012-02-23 16:33:37
Posty: 375
Lokalizacja: 3miasto / Kołobrzeg
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: VFR 800 Vtec
Błąd TPS'u sygnalizowany jest odpowiednim błędem na obrotomierzu, nie sposób nie zauważyć.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-06-19 10:11:10 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2017-05-27 12:09:35
Posty: 8
Płeć: Mężczyzna
No i jedziemy z koksem dalej probelm jest
Nowe działania:
-kupiłem nowy dekiel od alternatora tamten byl popekany po poprzednim uzytkowniku
-wyczyscilem z opiłkow alternator
-sprawdzielm czujnik w deklu czy przy temeraturach dziala zrobilem to za pomoca suszarki

Mam wrazenie ze problem z gasnieciej czesciej sie pojawia gdy jest mniej paliwa
sytuacja z soboty
Wyjechalem na przejazdze ze zbiornikiem ponad polowe zatankowanym nastepnie po przejechani 10km na prostej troszke przycisnlem i motor zgasl ale prawie odrazu odpalił po chwili
-potem przejechalem kolejne z 50km i jak juz bylo mniej paliwa co chwila zaczoł mi gasnac prawie caly czas co 2-3km udalo mi sie wkoncu na stacje zatanakowalem i po tankowaniu odpalił jak nalezy, ale przejechalem moze z 7km i problem wrocil i to byl ostatni jego zszenie jak odpalil to juz przejechalem około 30km i juz niebylo zadnego problemu.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-06-19 21:03:00 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2012-02-23 16:33:37
Posty: 375
Lokalizacja: 3miasto / Kołobrzeg
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: VFR 800 Vtec
Nadal nie odpowiedziałeś na pytanie:
co się dzieje gdy próbujesz go odpalić od razu po zgaśnięciu w czasie jazdy?

Sprawdź jak świecą światła po zgaśnięciu motocykla? Czy w ogóle świecą, czy przygasają?

Albo nie odpowiadaj i kup nowy regulator napięcia. Twój się przegrzewa


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org