Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2018-05-19 23:01:48 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2018-05-19 22:39:24
Posty: 3
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 535843627
Obecne moto: Yamaha Thundercat
Witam na początku chciałbym zakomunikować że nigdzie nie znalazłem tematu który choć odrobinę zbliżył by mnie do rozwiązania problemu ale do rzeczy.
A wiec tak zaraz po kupnie motocykla miałem problem z wkręcaniem go na obroty powyżej 8,5 tys po prostu zalewało go i gasł lecz dało się jechać około 85 km/h, okazało się że wlot powietrza za kratką został chyba specjalnie zamknięty, bo po od dławieniu bez najmniejszego problemu wkręca się na obroty do odcięcia ale problem pojawia się w momencie w którym motocykl jest w ruchu to znaczy jedynka idzie dobrze dwójka już kuleje a każdy kolejny bieg to już wiadomo porażka motocykl się dusi szarpie nie rozpędza się w ogóle...
To co już zrobiłem :
-Czyszczenie i regulacja gaźników
-Wymiana filtra powietrza
-Sprawdzenie airbox-u (wydaje mi się w porządku raczej nie pominąłem niczego)
W poniedziałek mam zamiar zakupić świece NGK cr9e mam nadzieje że to rozwiązanie mojego problemu.
Motocykl pali od strzału niezależnie czy zimny czy ciepły nie ma z tym problemu, powoli kończą i się pomysły więc postanowiłem zapytać bardziej doświadczonych...z góry dziękuje za wszystkie podpowiedzi i pozdrawiam... ;)




Świece wymienione i choć stare byly zardzewiałe jak z ruskiego czołgu to jednak nie to, postanowilem sprawdzic jeszcze tps i według obrotomierza nic kompletnie nie wskazuje caly czas zero nawet w trakcje regulacji lecz pod omomierzem działa poprawinie tylko po przyłączeniu do przepustnicy nie moge ustawic go na 580k maksymalnie moge ustawic zakres na 535k ...czy to moze byc spowodowane tps-m? Czy pod lampa przednia są jakies podcisnienia jeszcze? Pozdrawiam i licze na pomoc bo juz mi rece opadaja.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-05-19 23:01:48 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714

PostNapisane: 2018-05-22 20:13:30 
Moderator globalny

Dołączył(a): 2012-04-20 21:21:46
Posty: 556
Lokalizacja: WWE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Galaxy S10 :P
Obecne moto: Kocio
Pewnie to TPS albo wiązka do niego skoro nic obrotek nie pokazuje a przy podłączeniu omomierza działa.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-05-23 08:37:17 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2018-05-19 22:39:24
Posty: 3
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 535843627
Obecne moto: Yamaha Thundercat
Dziękuję za odpowiedź...
Właśnie z tego co wiem obrotomierz pokazywał by 10tys gdyby wartość byla wieksza niz 580k a ja nie mogę go na tyle ustawić zawsze jest mniej tylko czy tps moglby az tak uprzykszac mi zycie?Czy on mógłby miec takie objawy?Czy po odłaczeniu tps powinno dać się jezdzić pytam dla testu...pozdrawiam



Dziś odebrałem wszystkie owiewki i metalowy trójnik od podcisnien airboxu ma jeszcze jedno wyjscie czy tam musi byc podpięty przewod odpowietrzający gaźnik? Może tu lezy problem, po podpieciu motocykl ciezko odpala na stopce ale trzyma obroty a po postawieniu do pionu gasnie...Pomocy...

Nie dopisujemy postów jeden po drugim tylko edytujemy poprzedni
Siojek


Czy naprawde nikt nie chce mi pomóc? :(


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-05-26 10:22:41 
Moderator globalny

Dołączył(a): 2012-04-20 21:21:46
Posty: 556
Lokalizacja: WWE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Galaxy S10 :P
Obecne moto: Kocio
Zobacz w serwisówce ile powinien wskazywać obrotomierz podczas testu i jakie opory powinien mieć TPS w skrajnych położeniach jak nie trzyma parametrów i nie możesz go ustawić na zadaną pozycję to trzeba wymienić tps.
Co do trójnika to zrób fotę o co ci chodzi to porównam u siebie i dam ci znać jak powinno być.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot]


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org