Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2019-08-14 09:18:26 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2013-10-08 17:34:24
Posty: 4
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha Fazer FZ6S
Cześć,

latam na Fazerku z 2005 roku i ostatnio podczas jazdy, raz po przejechaniu 2km, a raz po przejechaniu 50km, następuje taki moment, że ciągłym światłem na panelu prędkościomierza świeci mi się na raz niebieska kontrolka świateł drogowych (długich) i oba awaryjne (oba kierunkowskazy), które nie mryga w standardowy sposób, tylko cały czas jest zapalony.

Jednakże jest do ewidentny błąd, bo kierunki w cale się nie świecą i lampa drogowa też się nie włącza, ale nie znalazłem nigdzie informacji co taki błąd może oznaczać. Spotkaliście się z czymś takim?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-08-14 09:18:26 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2019-09-03 22:57:57 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2013-10-08 17:34:24
Posty: 4
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha Fazer FZ6S
Edit: Panowie i Panie,

udało mi się odpalić tryb diagnostyczny w motocyklu (jestem totalnym laikiem, więc to nie lada wyczyn dla mnie) i mam pytanie - wyskakują mi 4 błędy numer: 2, 14, 30, 46

Sprawdziłem iż jest to:
2 - nie mogłem znaleźć
14 - intake air pressure sensor - pipe system malfunction (clogged or detached hose)
30 - latch up detected. No normal signal is recieven from the lean angle sensor
46 - Power supply to the fuel injection system is not normal

Czy to może być wina ECU i powinienem od razu kupić i wymieniać, czy coś mogę wcześniej zrobić/sprawdzić? Tak jak wspominałem wyżej, jestem totalnym laikiem, więc z góry dziekuję za wyrozumiałość :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-09-04 08:43:56 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 467
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6S 2006 ABS
Zanim zaczniesz wymieniać graty, zrób sobie dostęp do wtyków i złącz kablowych pod bakiem, po drodze na łączeniach i przy liczniku, sprawdź stan pinów, umyj je alkoholem izoprpylowym i zobacz czy będzie różnica. Być może jeśli to nie styki to może masz połamane kable w wiązce i podczas jazdy od wibracji tracą kontakt i ECU interpretuje to jako błędy poszczególnych modułów. Kody błędów będą podpowiedzią które kable czy piny mogą być uszkodzone.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bilder, Kroniu


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org