Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 206 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 14  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2010-07-05 20:39:43 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2008-06-10 17:40:55
Posty: 610
Lokalizacja: Mikołów
Płeć: Mężczyzna
uparty tzn? wyrwałeś to wszystko a wystawało Ci tyle samo co mi ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-07-05 20:39:43 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2010-07-05 21:12:41 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-04-28 10:19:35
Posty: 653
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 603873840
Obecne moto: Thundercat
thundercat_98 napisał(a):
wyrwałeś to wszystko a wystawało Ci tyle samo co mi


wystawało tyle samo, podkładałem tam różne narzędzia, uwierz, jak się się nie chce wykręcić, to się nie da tego wykręcić bo musi być jakaś blokada, zniszczysz tylko gwint i będzie po zabawie. Jak nie mogłem tego wykręcić, to wyciągnąłem całą lagę i w imadło, takie cyrki wyprawiałem aby to wyciągnąć i naprawić, że aż mi głupio jak teraz sobie to przypomnę. :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-07-05 21:16:31 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2008-06-10 17:40:55
Posty: 610
Lokalizacja: Mikołów
Płeć: Mężczyzna
ale już muszę mieć coś nie tak bo wkręcić się też nie da :( jak narazie to wykręciłem do takiego stanu jaki jest....i śrubokrętem próbowałem podważać oraz ciągnąłem morsem ale bez powodzenia :/ co teraz radzisz zrobić by móc chociaż jeździć skoro miałęś taką samą sytuację? którą lagę robiłeś najpierw? :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-07-07 16:32:16 
Niemowlak

Dołączył(a): 2009-10-05 23:17:31
Posty: 35
Lokalizacja: Szczecin
Płeć: Mężczyzna
Wkręcić juz go teraz nie wkrecisz bo gwint jest uszkodzony w tlumiku po tych kombinacjach gdyz jest bardzo delikatny. Jak bedziesz go wkrecal na chama to go zupelnie zorasz. Ja mialem to samo ze tez nie moglem wyjac ale sie w koncu udalo. Ten tlumik powinien wyjsc dosc lekko tylko musisz trafic z pozycja tzn. jak odkrecasz to probuj lekko podwazac krecac delikatnie w koncowej fazie odkrecania w lewo lub w prawo. Mi sie wydawalo ze juz jest odkrecony na maksa ale sie okazalo ze da sie jeszcze przekrecic w troche lewo i wtedy wyszedl. A jak juz wyjmiesz to bierzesz pilnik do metalu i cheja- poprawiasz rowki na gwincie tlumika zeby móc go wkrecic. Zycze udanej zabawy :wink: Przedewszystkim dosc delikatnie go wyjmuj bo gwint ma z miedzi i szybko mozna go zniszczyc.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-07-07 17:06:44 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-04-28 10:19:35
Posty: 653
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 603873840
Obecne moto: Thundercat
Kris30 napisał(a):
Zycze udanej zabawy :wink:

A ja chciałem podziękować koledze Taserowi za nowe lagi z których przełożyłem goleń ze sprawnym tłumikiem.
Wykręcanie tłumika to sport extremalny, raz się uda, raz nie. Jak się zdecydujecie, zaczynajcie od prawej lagi :mrgreen: (mam na sprzedaż).


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-07-07 17:39:44 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2008-06-10 17:40:55
Posty: 610
Lokalizacja: Mikołów
Płeć: Mężczyzna
Ja również teraz ak uważam. Dla potomności: śruba tłumika nie jest przeznaczona do spuszczania oleju. Przy tej opisanej wymianie macie szanse 50% albo się uda albo zjebiecie sobie lagę. Ryzyko bardzo duże a koszta jeszcze większe. Do zimy śmigam bez regulacji i szukam lewej goleni na sprzedaż. W zimę laga idzie w imadło i będę kombinował czy da się coś z tym więcej zrobić czy też nie. Jeżeli nie znacie się dobrze na mechanice to mniejsze szkody zrobicie próbując ściągnąć lagi i górą wymienić olej (zgodnie ze sztuką, wraz z uszczelniaczami) niż tym sposobem.

Kris a Tobie klika ta śrubka czy nie?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-07-08 11:27:12 
Niemowlak

Dołączył(a): 2009-10-05 23:17:31
Posty: 35
Lokalizacja: Szczecin
Płeć: Mężczyzna
no wlasnie juz nie klika wiec troche lipa, ustawilem zeby bylo rowno z dwoch stron i jest ok :?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-07-14 13:58:22 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2008-06-10 17:40:55
Posty: 610
Lokalizacja: Mikołów
Płeć: Mężczyzna
No i wymiana oleju opisanym sposobem kosztowała mnie niestety 220zł :/ więcej czasu straciłem na kombinowaniu jak wyciagnąć ten tłumik niż na zrzucenie lag. A że denerwowało by mnie, że coś jest zepsute i to przeze mnie goleń od razu poszedł do wymiany.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-07-15 12:43:16 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2010-07-03 14:53:59
Posty: 192
Lokalizacja: Jaworzno woj.śląskie
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 506 089 307
Obecne moto: r6 2002 i r6 2006
o fuck widze ze osób ktore maja podobne problemy jest więcej, lipa ,u mnie tlumika w lewej goleni wogole nie da sie ruszyć,a olej wymieniałem gorą bo w kocie już nie ma jak w fzr srub do spuszczania oleju, pozostaje mi szukać goleni i jezdzić bez wyregulowanej zawiechy


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-07-15 13:04:24 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2008-06-10 17:40:55
Posty: 610
Lokalizacja: Mikołów
Płeć: Mężczyzna
na dole goleni masz śrubę spustową na klucz imbusowy :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-07-19 21:00:35 
Legenda forum

Dołączył(a): 2007-08-28 13:23:30
Posty: 4617
Obecne moto: jamaha pw 50
thundercat_98 napisał(a):
na dole goleni masz śrubę spustową na klucz imbusowy :)


tak, tylko ona będzie Ci się kręcic w kółko bo potrzebny jest klucz, ktory przytrzyma całośc w środku(o którym pisze kocmanek) - wszystko jest w tym wątku: viewtopic.php?f=2&t=267&hilit=wymiana+oleju+w&start=0
u mnie też nie chciała odkręcic się śruba ta od ustawienia zawieszenia(więc jej nie męczyłem) i imbusowa od dołu.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-07-22 13:15:14 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2010-07-03 14:53:59
Posty: 192
Lokalizacja: Jaworzno woj.śląskie
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 506 089 307
Obecne moto: r6 2002 i r6 2006
dokładnie, sruba imbusowa ma inne zadanie ma ona otwory którymi wpływa olej ktory potem przepływa przez niewidoczny kanalik do tłumika odbicia no i przy okazji gwint na niej trzyma lagę z golenią w kupie :D ..można nią spuscić olej ale lepiej niech siedzi dobrze dokręcona i spełnia powyższe zadania :wink: dziś zabieram się za wymianę lewej goleni w swojej zawieszce..jeśli się uda powstanie z tego fotorelacja :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-11-04 00:15:37 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2010-07-18 21:10:47
Posty: 81
Lokalizacja: Żabia Wola, Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 691-931-328
Obecne moto: 2 x fzs600
Ja w fazerze próbowałem zmieniać, do momentu rozebrania lag i wyjęcia starych uszczelniaczy poszło gładko, przy wbijaniu nowych miałem już problemu(jak sie okazazało jeden usczkodziłem), potem skręcając lagi okazało się że wystaje z nich za dużo rury i nie da się tego skręcić, oddałem do serwisu 3h sie męczyli i zrobili, tłoczki mi dobiły do końca i się zacięły, wogóle im pasować nie chciały musieli je szlifierką potraktować. Nie mam pojęcia co źle zrobiłem ale do lagów już się chyba sam nie dotkne :oops: :roll:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-11-04 00:39:49 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-04-28 10:19:35
Posty: 653
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 603873840
Obecne moto: Thundercat
blaz napisał(a):
wogóle im pasować nie chciały musieli je szlifierką potraktować


:shock: nie no jaja sobie robisz chyba...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-11-05 23:02:51 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2010-07-18 21:10:47
Posty: 81
Lokalizacja: Żabia Wola, Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 691-931-328
Obecne moto: 2 x fzs600
No seryjnie w serwisie we Free&Fun mi to robili, nie wiem jakim cudem mogły się nie mieścić skoro ja nic z nimi nie mogłem zbytnio zrobić a nic nie było powyginane, gość sam nie wiedział czemu to nie pasuje, mówił że będzie trzeba zeszlifować troche czy coś, sam pomysłu nie miał, tłoczki wogóle miałem w nieco innych odcieniach więc nie wiem, czy ktoś przede mną nie kombinował z nimi, ale poskładali to jakoś i skasowali 250 zł. Juz z 1000 km jest dobrze z zawiechą, ale do rozkładania lagów się zraziłem. Widocznie jestem zbyt zdolny :roll:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 206 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 14  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org