Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 206 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2014-03-05 19:01:32 
Niemowlak

Dołączył(a): 2011-11-10 11:51:16
Posty: 34
Lokalizacja: Poznań
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ1 N
prz3mek1

Pewnie są 2 olejowe i 2 przeciwpyłowe


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-03-05 19:01:32 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2014-03-05 19:29:01 
Niemowlak

Dołączył(a): 2013-10-14 07:57:53
Posty: 34
Lokalizacja: Głuchołazy
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Thundercat
Czyli powinienem wymienić razem z tymi przeciwpyłowymi? Jeśli nie ma przy tym dużo pracy to wymieniłbym je od razu przy wymianie olejowych


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-03-05 19:59:44 
Legenda forum

Dołączył(a): 2010-11-08 15:23:23
Posty: 2332
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Note 10+
Obecne moto: KTM 1290 SAS
Przeciwpyłowe uszczelniacze działają na zasadzie zaślepek na lagach :) Wymiana ich zajmie Ci jakieś 30sekund. Ciekaw jestem jak poradzisz sobie z olejowymi bo to jest dobra zabawa :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-03-05 21:50:04 
Niemowlak

Dołączył(a): 2014-02-09 05:01:48
Posty: 29
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 Fazer
rhazz -heh, zabawa przednia :twisted: . Też jestem po wymianie. Wcześnie robiłem to w NTV i nie naqrwiłem tyle... Bynajmniej nie musiałem używać zmodyfikowanego kija od miotły, aby odkręcić tłoczysko. Tam poszło od ręki. Największą męczarnię przeszedłem, z wbijaniem uszczelnienia metalowego między lagę a goleń. Tutaj trzeba mieć z 6 rąk. Dwie śrubokrętami ściskają pierścień, dwie trzymają lagę i goleń i dwie wbijają... Ale zadowolenie na max. Lagi suchutkie... Przeciwpyłowych nie wymieniałem-były w bdb stanie. prz3mek1 -cierpliwości życzę, bo sprawa trudna nie jest...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-03-05 23:28:12 
Niemowlak

Dołączył(a): 2013-10-14 07:57:53
Posty: 34
Lokalizacja: Głuchołazy
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Thundercat
To jeszcze popatrzę na te przeciwpyłowe bo wolałbym uszczelkę dokupić za cenę tych uszczelniaczy bo zobaczyłem, że jest wyciek spod górnej pokrywy nad mocowaniem kolektora od wydechu :) A z cierpliwością jest różnie ale osoba, która będzie mi pomagać ma jej nadto więc szykuje się zabawny weekend :P


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-03-13 21:02:27 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2010-02-13 23:23:01
Posty: 71
Lokalizacja: Inowrocław
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ1 S
Witam, czy wam też tak ciężko wchodziły z powrotem tuleje ślizgowe te bezpośrednio pod uszczelniaczem ? Bo nieźle się namordowałem aby to wydostać, no i jedną lagę złożyłem ale kosztowało mnie to sporo nudnej pracy młotkiem...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-03-13 23:17:51 
Niemowlak

Dołączył(a): 2014-02-09 05:01:48
Posty: 29
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 Fazer
Dreslak -yep, trza się przy tym ostro nagimnastykować... Poniżej masz wypowiedź kolegi Wegrzyn'a z forum NTV:
"Odkryłem dzisiaj w garażu niesamowite narzędzie do wbijania panewki pod uszczelniacz. Niezbędny jest zakup wody 5 litrów Żywiec Zdrój, następnie wodę wylewamy i obcinamy szyjkę zaraz za najszerszym wypustem. W ten sposób przygotowana tuleja idealnie pasuje na lagę :D Ja na nią kładłem stary uszczelniacz i powoli wbijałem tuleję. Wszystko poszło sprawnie na dwóch lagach. Polecam! :D"

A z mojej strony to można pokombinować z rurkami wod-kan z PCV-też gdzieś to wyczytałem...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-03-15 09:14:40 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2010-02-13 23:23:01
Posty: 71
Lokalizacja: Inowrocław
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ1 S
Jedno wbijałem tradycyjnymi metodami aż się wkurzyłem i wybrałem się z suwmiarką do sklepu budowlanego :D Idealnie pasuje rura kanalizacyjna szara o średnicy zewnętrznej 50mm. Skraca z kilku godzin wbijania tradycyjnie do kilku min ;) Po odwróceniu rury szerszym końcem idealnie dopasowała się do wbicia uszczelniacza , także narzędzie wielofunkcyjne.

Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-04-09 14:30:34 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2012-06-22 17:08:45
Posty: 13
Lokalizacja: Olsztyn
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Suzuki GSR 600
Witam
Mam pytanie dotyczące uszczelniaczy do FZ1.
W serwisie krzyknęli 260 za kpl i stwierdzili, że tylko oryginał bo zamienniki są do niczego :D .
Znalazłem na stronie larsson-a w przystępnej cenie (97zł-112zł) komplet, firmy All Balls albo Tourmax.
Może ktoś zna te marki albo doradzi coś innego.
A przy okazji jaki olej byście polecili?
Z góry dzięki za pomoc.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-04-09 14:38:44 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2013-08-15 06:19:03
Posty: 11
Lokalizacja: PZ
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ1 2007
ja nie dawno wymieniałem uszczelniacze w lagach na Tourmax i jestem zadowolony, na razie nic się nie dzieje :) olej jaki wlałem to Motul Fork 10W


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-04-09 18:57:35 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
gremo napisał(a):
Witam
Mam pytanie dotyczące uszczelniaczy do FZ1.
W serwisie krzyknęli 260 za kpl i stwierdzili, że tylko oryginał bo zamienniki są do niczego :D .
Znalazłem na stronie larsson-a w przystępnej cenie (97zł-112zł) komplet, firmy All Balls albo Tourmax.
Może ktoś zna te marki albo doradzi coś innego.
A przy okazji jaki olej byście polecili?
Z góry dzięki za pomoc.


Uszczelniacze albo Tourmax albo Ari - ostatnio zrezygnowałem z Atheny bo potrafiły pomimo prawidłowego założenia puszczać po niedużych przebiegach, olej leję najczęściej syntetyk 10W AGIP-a.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-04-09 19:11:08 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2010-10-22 21:46:14
Posty: 700
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fz1
gremo napisał(a):
Witam
Mam pytanie dotyczące uszczelniaczy do FZ1.
W serwisie krzyknęli 260 za kpl i stwierdzili, że tylko oryginał bo zamienniki są do niczego :D .
Znalazłem na stronie larsson-a w przystępnej cenie (97zł-112zł) komplet, firmy All Balls albo Tourmax.
Może ktoś zna te marki albo doradzi coś innego.
A przy okazji jaki olej byście polecili?
Z góry dzięki za pomoc.


zapraszam na pw


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-04-09 21:53:31 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2012-06-22 17:08:45
Posty: 13
Lokalizacja: Olsztyn
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Suzuki GSR 600
Dzięki za pomoc.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-04-17 16:36:26 
Niemowlak

Dołączył(a): 2013-10-14 07:57:53
Posty: 34
Lokalizacja: Głuchołazy
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Thundercat
Witam
W końcu wziałem się za demontaż lag w moim thundercacie i zablokowałem się w sumie na samym początku a dokładnie na tym miejscu
[ img ]
korek jest przyczepiony do pręta, który jest wewnątrz sprężyny wszystko w środku lagi coś trzyma bo nie chce wyjść do góry odkręcając korek nie odkręca się cały tylko ta główka z niebieskim gwintem to dobrze wykręcić to do końca czy jednak nie i to wszystko powinno wyjść od razu jak tylko odkręciłem korek ?:)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-04-17 17:00:20 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Odkręciłeś śrubę imbusową od spodu ??


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 206 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
cron
Administracja forum: admin@motocykl.org