Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 206 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 14  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2010-03-23 23:25:18 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2008-02-03 20:08:05
Posty: 868
Lokalizacja: Kobyłka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ktm 950 sm
ale to jest łatwe i szybkie do zrobienia czy trzeba znowu rozbierać lage? Mi sie wydaje że spuścic cały olej potem od góry odkręcic i wlać, dobrze kombinuje? czy może trzeb znowu zdejmować lage?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-03-23 23:25:18 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2010-03-23 23:28:21 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Wykręcić ośkę, śrubę m10 na długim imbusie od dołu, zlać, zakręcić, wlać od góry odmierzoną ilość.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-03-23 23:29:41 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2008-02-03 20:08:05
Posty: 868
Lokalizacja: Kobyłka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ktm 950 sm
ok dzieki tak myślałem, bo własnei tej sruby od dołu mi nie dokręcili.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-03-28 12:39:37 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2009-07-09 14:59:01
Posty: 52
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
A ja wczoraj wymieniłem olej w lagach tak jak napisał Tm Fazer czyli od góry. Jakoś tak mi bardziej "pasi" niż zlewanie przez te śruby spustowe.
Dobrze, że go wymieniłem bo oleju to już nie przypominało a czarny żur :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-03-28 12:59:33 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Ja tam w fazerze od dołu podchodzę pneumatem i nie ma bólu :mrgreen: dla kota imbus m10, dla fazera m8 , długi.

czarny żur to dobry objaw, ja kiedyś zlałem zielono czarny albo niebiesko czarny, więc tylko ciekawość skąd takie wymysły;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-04-17 21:10:12 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2009-08-03 08:37:53
Posty: 53
Lokalizacja: Legnica
A co jesli ten tlumik nie chce sie wykrecic? idzie do pewnego momentu i nic w jednej i drugiej ladze , a olej nie scieka ;-/ , dodatkowo mam pytanie jak rozebrac lage bo przy probie rozkrecania cos sie w srodku obraca i nie chce sie wykrecic ta sruba imbusowa z dolu.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-04-17 21:26:53 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2009-12-12 23:24:35
Posty: 78
Lokalizacja: Siemiatycze/okolice (BSI)
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YZF 600R ThunderCat
trzeba mieć do tego specjalny klucz żeby przytrzymać ale oczywiście wszystko da sie obejść także proponuję użyć klucza pneumatycznego(udarowego) do odkręcenie tej imbusowej śruby na dole lagi.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-04-17 23:13:15 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2009-08-03 08:37:53
Posty: 53
Lokalizacja: Legnica
podczas odkrecania tej dolnej imbusowej , gorna czesc lagi powinna byc wkrecona czy wykrecona?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-04-20 17:10:59 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2008-11-18 00:22:47
Posty: 135
Lokalizacja: Starachowice
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: GSX-R 750 K5
wykręciłem srube ta na dole i wypadła mi mala kuleczka gdzie ona powinna być?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-04-20 18:37:37 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2009-08-02 21:22:53
Posty: 188
Lokalizacja: Łochów
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: T-cat
jak nie możecie odkręcić śruby od dołu to z góry pasuje klucz 20mmX20mm kwadrat z otworem w środku ja zrobiłem z rurki chyba 3/4 cala


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-04-20 22:07:59 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2008-11-18 00:22:47
Posty: 135
Lokalizacja: Starachowice
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: GSX-R 750 K5
Pania i Panowie prosze o pomoc nie mogę znaleść miejsca na tę kulke ? dzis znalazlem w spuszczonym oleju małą sprężynke
(tj po wykręceniu tej sruby od regulacji)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-04-21 17:06:09 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2010-02-05 22:23:06
Posty: 131
Lokalizacja: Opole
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: T-cat
Bzinek napisał(a):
Pania i Panowie prosze o pomoc nie mogę znaleść miejsca na tę kulke ? dzis znalazlem w spuszczonym oleju małą sprężynke
(tj po wykręceniu tej sruby od regulacji)


ta mała kulka i sprężynka to jest od regulacji zawiechy (tej dolnej). Jak wkładasz tą miedzianą śrubę z powrotem to najpierw idzie sprężynka i na to kulka to takiego małego rowka, dzięki temu jak regulujesz słychać takie tyrkanie :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-07-05 19:06:43 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2008-06-10 17:40:55
Posty: 610
Lokalizacja: Mikołów
Płeć: Mężczyzna
mam następujący problem....tłumik wykeciłem..wyklikał kilkanaście razy...następnie znaczny opór, odkręcam dalej.....śrubokręt mam dopasowany więc śruba nie objechała na szczęscie...no ale teraz mogę kręcić w lewo i prawo bez żadnych rezultatów. Klika ciągle ta śrubka kręcąć w lewo oraz prawo ale nie idzie jej za nic wyciągnąć :/ ani na nowo wkręcić. próbowałem lekko ją wbić na nowo i wkręcić ale nic z tego. Wystaje z lagi na tyle że widzę oring ale nie na tyle by chwycić ją jakimiś szczypcami by nie objechały :/ ktoś pomoże co z tym fantem zrobić? prawej strony nie ruszałem jeszcze...


wygląda to tak :
http://w294.wrzuta.pl/obraz/7DEYyzYRfn2/zdjecie0051

i teraz ani wykręcić ani wkręcić. śrubka miedzowata i już jest trochę zorana. Od razu gdzie można taką zakupić? i jaki koszt?


Ostatnio edytowano 2010-07-05 19:27:29 przez thundercat_98, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-07-05 19:26:21 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2009-08-02 21:22:53
Posty: 188
Lokalizacja: Łochów
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: T-cat
najlepiej by było gdybyś wyjął zawieszenie, bo tak się do tego powinno podejśc prawidłowo, rozumiem że śróba ci się sprierniczyła ta dolna od regulacji, to najlepiej jakbyś rozkręcił całą lagę jest gdzieś to opisane, yjął bebechy i wtedy się rozeznał co z tym zrobić dalej nie próbuj jej na siłę wbić bo tylko możesz pogorszyc sytuację. no i jeszcze jedno jak już rozbierzesz to warto było by wymienić uszczelniacze olejowe :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-07-05 19:54:56 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-04-28 10:19:35
Posty: 653
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 603873840
Obecne moto: Thundercat
thundercat_98 napisał(a):
ktoś pomoże co z tym fantem zrobić?


Ja ostatnio nowe lagi kupiłem aby przełożyć golenie... dokładnie z takiego samego powodu.
Czasem się te tłumiki wykręcają a czasem nie, u mnie się nie wykręcił, ale byłem uparty i gwint się zniszczył.

ps, potem jak oglądałem golenie, tam gdzie jest ta śruba, od strony tarczy wygląda jakby był zabity bolec blokujący ten tłumik, możesz go próbować wyjąć, generalnie kosztowna impreza bo tego tłumika nie kupisz, tylko całą goleń w serwisie za 1000 zł lub lagi na szrocie na 700-800. Lub jeździć bez regulacji....


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 206 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 14  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org