Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 206 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 14  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2011-01-14 21:31:55 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2010-08-13 11:38:35
Posty: 962
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
musisz podnieść jakoś przód (ja podwieszałem za półke)
odkręcasz zaciski, błotnik, koło - wiadomo
Jak się uprzesz żeby mieć najmniej rozkładania to wyjmujesz wypełnienia czachy (a może i się obędzie bez tego) i już się jakoś podostajesz do wszystkich śrub.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-01-14 21:31:55 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2011-01-15 15:17:10 
Niemowlak

Dołączył(a): 2011-01-02 13:27:40
Posty: 19
Lokalizacja: tsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: kawasaki zx6r
mam odpowiedni stojak do tego, dzięki.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-03-14 22:43:28 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2010-02-17 23:01:38
Posty: 10
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Thundercat
Witam i dalej ludzie się nabierają sam jestem przykładem tego bo nie poczytałem do końca o konsekwencjach.
Z moich spostrzeżeń (może się mylę) wynika że ta śruba jest do regulacji a nie do spuszczania oleju i dlatego problemy, a prościej by było wyjąć lagę wykręcić nakrętkę na klucz 27 i po prostu wylać olej. Sprężynka z kulką powinna być w otworze po prawej stronie a nie na dole i wpadać w rowki na tłumiku powodując klikanie. Nie wiem dlaczego nikt nie napisał na początku UWAGA GROZI ZERWANIEM GWINTU !!!! bo po prostu nie powinno się tego wykręcać tylko tym regulować. Większość czyta po fakcie jak już się zerwie bo trzeba coś wymyślić a na zdjęciach tak ładnie wygląda i sprężynka z kulką która jest a jej nie ma na foto


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-03-15 13:19:31 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2008-06-10 17:40:55
Posty: 610
Lokalizacja: Mikołów
Płeć: Mężczyzna
gdybyś poczytał cały wątek byś tego nie robił....pisałem nawet tutaj o zamknięcie tego tematu bo ludzie bez sensu sobie psują motocykle. Ja również zaryzykowałem i lagę wymieniałem.

Do ADMINA:
Ponownie wnoszę o zamknięcie tematu gdyż temat nie przynosi korzyści jak widać tylko straty i do działy FAQ się nie nadaje....może do Ku przestrodze?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-03-15 20:04:48 
Legenda forum

Dołączył(a): 2008-04-10 22:54:31
Posty: 4037
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Czarny
Obecne moto: YZF 600R
thundercat_98 napisał(a):
Do ADMINA:
Ponownie wnoszę o zamknięcie tematu gdyż temat nie przynosi korzyści jak widać tylko straty i do działy FAQ się nie nadaje....może do Ku przestrodze?

Dzisiaj rano dodalem informacje w pierwszym poscie o ryzyku, ktore sie ponosi. Wydawalo mi sie, ze juz wczesniej informacja o tym fakcie byla zamieszczona ale najwyrwazniej sie mylilem.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-03-15 22:29:27 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2010-02-17 23:01:38
Posty: 10
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Thundercat
Może teraz poskutkuje i kolejna osoba się nie da wpuścić w koszty fakt mogłem poczytać całe ale Polak mądry po szkodzie. Dzięki dla admina


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-01-11 13:27:39 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2011-07-21 12:56:07
Posty: 232
Lokalizacja: Rybnik
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YZF 600R
Witam.
Chcialbym uzupelnic temat ( po przejrzeniu Hayensa ) czy olej w lagach powinno sie wymieniac co :

Every 16,000 miles (24,000 km) or 2 years ???

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-01-11 14:38:14 
Legenda forum

Dołączył(a): 2010-11-08 15:23:23
Posty: 2341
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Note 10+
Obecne moto: KTM 1290 SAS
Sam sobie odpowiedziałeś ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-01-11 15:00:43 
Legenda forum

Dołączył(a): 2007-08-28 13:23:30
Posty: 4622
Obecne moto: jamaha pw 50
ja bym powiedział 2 lata do ostateczność, powinno się co roku


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-01-11 17:31:00 
Legenda forum

Dołączył(a): 2010-11-08 15:23:23
Posty: 2341
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Note 10+
Obecne moto: KTM 1290 SAS
Bądźmy realistami...trafią się maszyny pewnie i na tym forum, które mają olej taki jaki nalali we fabryce ;]
Skoro nie ciekną uszczelniacze to nikt tego nie rusza...ja sprawę olałem po kupnie i skończyłem w rowie - bo amor okazał się suchy. Także okręcać i ZMIENIAĆ! :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-01-11 23:39:25 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2012-11-20 22:30:54
Posty: 304
Lokalizacja: Białystok
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 507754004
Obecne moto: FZS 600 2000r
to kto mi podpowie jakiej firmy najlepiej kupić uszczelniacze do fazera 600 2000r? bo mam do wymiany i nie wiem na co się zdecydować bo wiadomo najdroższe nie znaczy najlepsze...jakie polecacie?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-01-12 11:01:53 
Legenda forum

Dołączył(a): 2007-08-28 13:23:30
Posty: 4622
Obecne moto: jamaha pw 50
rhazz napisał(a):
Bądźmy realistami...trafią się maszyny pewnie i na tym forum, które mają olej taki jaki nalali we fabryce ;]


o qrw ten z fabryki to już tam pewnie zastygł :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-02-10 02:45:12 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2012-04-02 22:16:27
Posty: 292
Lokalizacja: K-ce
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600 01
Panowie jaki olej lejecie?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-02-10 10:24:53 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2011-11-03 14:41:16
Posty: 261
Lokalizacja: Poznań
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha MT 09
Pytasz o markę czy gęstość? Ja gdy wymienialem w SV-ce kupilem motula. Marka nie ma wiekszego znaczenia, najwazniejsza jest gęstość! Sprawdz jaką masz zalecaną i taką kup. Chyba ze chcesz utwardzić zawias to kup gęstszy ( im wyższy numer tym gęstszy)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-02-10 12:05:48 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2012-11-20 22:30:54
Posty: 304
Lokalizacja: Białystok
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 507754004
Obecne moto: FZS 600 2000r
ja z tydzień temu wymieniałem uszczelniacze to zalałem valvoline 10W syntetyk.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 206 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 14  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org